2013-01-21, 00:16
Bannlyst
2013 rs hittills strsta skratt kom i slutet av avsnittet. Fyfan vad bra scen.
Citera
2013-01-21, 10:44
Medlem
Boomshiggabangs avatar
rjans topplista ver roliga saker var ju fr skn
Citera
2013-01-21, 10:47
Medlem
mrtowlies avatar
Oj detta har jag missat, ska kolla i kvll!

Vred mig i ngest ver hur dlig frsta ssongen var s jag fr hoppas denna r bttre!
Citera
2013-01-21, 12:52
Medlem
Martin-Daniels avatar
Sknt att Erik r borta, han kan mycket vl vara den smsta karaktren som ngonsin har figurerat i TV-sammanhang. Vlkomnar den ndringen!
Citera
2013-01-21, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmsExtremisten
HAHAHHa, allt gick s bra fr Ove, s kommer Viking hahahhaha. Har aldrig skrattat s hgt det hr ret haha.

Haha hller med, helvete vad jag skrattade t det!

Fr er som inte ser serien, ni kan kolla se sista scenen hr
Senast redigerad av Jonellen 2013-01-21 kl. 16:16.
Citera
2013-01-21, 16:18
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonellen
Haha hller med, helvete vad jag skrattade t det!

Fr er som inte ser serien, ni kan kolla se sista scenen hr
Sista scenen var ju om mjlken, det r den jag trott ni menat hela tiden.
Citera
2013-01-21, 18:23
Medlem
Adversariuss avatar
Ni som p allvar tycker att cp-scenen har ngot slags komiskt vrde: r ni tta r gamla eller sniffar ni lsningsmedel p daglig basis? Visst, att leka cp var det roligaste som fanns i lgstadiet, men jag fr anta att majoriteten av er som skriver tminstone uppntt en lder av 15-16. Jag fick akut kramp i de flesta strre muskelgrupper i trekvart efter att ha bevittnat den dr televiserade aborten, i synnerhet just den scenen. Dorsin gjorde ju ett antal riktigt roliga scener med Grotesco, och jag kan i viss mn faktiskt erknna att ven Gustafsson hade sina enstaka stunder i Parlamentet, men ingen mnniska med sjlvaktning kan reagera p det hr programmet med annat n grt i fosterstllning.
Citera
2013-01-21, 18:50
Medlem
Codens avatar
Kan bara hlla med Adversarius....det hr var den smsta skit jag sett i komedivg p bra lnge...och d har jag sett Mia Skringer spela WT-mamma OCH gnllig feminist.

Knns som det mest r prepubertala hjon som tycker detta r humor
Citera
2013-01-21, 18:53
Medlem
irrblosss avatar
Det roligaste var ju inte cp-tolkningen i sig, utan att vuxna mnniskor kommer p sdana ider (bde manusfrfattarna och karaktrerna) och realiserar dem - det r humorn.
Citera
2013-01-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Sista scenen var ju om mjlken, det r den jag trott ni menat hela tiden.

Justfan.
Citera
2013-01-21, 21:24
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Ni som p allvar tycker att cp-scenen har ngot slags komiskt vrde: r ni tta r gamla eller sniffar ni lsningsmedel p daglig basis? Visst, att leka cp var det roligaste som fanns i lgstadiet, men jag fr anta att majoriteten av er som skriver tminstone uppntt en lder av 15-16. Jag fick akut kramp i de flesta strre muskelgrupper i trekvart efter att ha bevittnat den dr televiserade aborten, i synnerhet just den scenen. Dorsin gjorde ju ett antal riktigt roliga scener med Grotesco, och jag kan i viss mn faktiskt erknna att ven Gustafsson hade sina enstaka stunder i Parlamentet, men ingen mnniska med sjlvaktning kan reagera p det hr programmet med annat n grt i fosterstllning.

Jag varken r, eller gr ngonting utav det du sa. Vad drar du fr slutsats d? Att jag r dum i huvudet?
Citera
2013-01-21, 21:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin-Daniel
Sknt att Erik r borta, han kan mycket vl vara den smsta karaktren som ngonsin har figurerat i TV-sammanhang. Vlkomnar den ndringen!

Vem var Erik? Kommer inte ihg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in