• 1
  • 2
2011-01-30, 15:06
Medlem
hej jag har ett litet problem då min ljud ikon är borta ur aktivitetsfältet hittar inte den, finns det någon som kan hjälpa mig
Citera
2011-01-30, 15:08
Medlem
Charles.Bronsons avatar
vilken operativ system har du.?
på windows 7 har du vid klockan en liten pil>visa dolda ikoner>anpassa>volym>visa ikon och meddelanden ska du ha där,på xp finns denna i kontrollpanelen >ljud>sen bock >visa volymikon i aktivitesfältet.
Senast redigerad av Charles.Bronson 2011-01-30 kl. 15:13.
Citera
2011-01-30, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles.Bronson
vilken operativ system har du.?
på windows 7 har du vid klockan en liten pil>visa dolda ikoner>anpassa>volym>visa ikon och meddelanden ska du ha där,på xp finns denna i kontrollpanelen >ljud>sen bock >visa volymikon i aktivitesfältet.
mm jag har varit inne där och kollat den säger att ikonen ska visas och medelande ska visas men ser den inte ifall jag trycker på pilen elr någon annan stans // jag har windows 7
Citera
2011-01-30, 15:37
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontelipontus
mm jag har varit inne där och kollat den säger att ikonen ska visas och medelande ska visas men ser den inte ifall jag trycker på pilen elr någon annan stans // jag har windows 7
annars kan du gå in i kontrollpanelen>ljud>högerklicka på ljud mappen>skapa genväg>så kommer ljud
högtalaren på skrivbordet>sen kan du använda muspilen brevid klockan till höger så kommer du till skrivbordet
finns ju denna möjlighet också,konstigt att det inte funkar att få den till aktivitestfältet
Citera
2011-01-30, 15:42
Medlem
snappps avatar
Jag har samma problem, men min lösning är att klicka ur "visa ljudikon i aktivitetsfältet" och verkställa, sen klicka i och verkställa.

Problem solved
Citera
2011-01-30, 15:42
Medlem
Citat:
annars kan du gå in i kontrollpanelen>ljud>högerklicka på ljud mappen>skapa genväg>så kommer ljud
högtalaren på skrivbordet>sen kan du använda muspilen brevid klockan till höger så kommer du till skrivbordet
finns ju denna möjlighet också,konstigt att det inte funkar att få den till aktivitestfältet
okej får la gha det så cp men ska ta kolla runt lite på internet om jag hittar något ^^ starta om datorn kanske bara cpar :P
Citera
2011-01-30, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snappp
Jag har samma problem, men min lösning är att klicka ur "visa ljudikon i aktivitetsfältet" och verkställa, sen klicka i och verkställa.

Problem solved
ska testa se om det funkar
Citera
2011-01-30, 15:46
Medlem
men om jag går in på aktiver och inaktviera systemikoner står det (på) på klockan sedan av på vplym och jag kan inte ändra den e grå det går inte att trycka på den..
Citera
2011-01-30, 15:51
Medlem
den säger att mitt ljud är inaktivt... fattar inte vrf...
Citera
2011-01-30, 15:52
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
den säger att mitt ljud är inaktivt... fattar inte vrf...
har du inget ljud nu.?
Citera
2011-01-30, 16:03
Medlem
Citat:
har du inget ljud nu.?
jag har ljud men när jag avaktiverar att den ska visa ikoner sedan aktiverar så står det att det kommer visas medelande när den är aktiv och att den just nu är inaktiv
Citera
2011-01-30, 16:10
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
jag har ljud men när jag avaktiverar att den ska visa ikoner sedan aktiverar så står det att det kommer visas medelande när den är aktiv och att den just nu är inaktiv
det ska stå VISA IKON OCH MEDDELANDEN ,där i visa dolda filer och anpassa ingenting annat..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in