• 1
  • 2
2011-01-30, 15:06
Medlem
hej jag har ett litet problem d min ljud ikon r borta ur aktivitetsfltet hittar inte den, finns det ngon som kan hjlpa mig
Citera
2011-01-30, 15:08
Medlem
Charles.Bronsons avatar
vilken operativ system har du.?
p windows 7 har du vid klockan en liten pil>visa dolda ikoner>anpassa>volym>visa ikon och meddelanden ska du ha dr,p xp finns denna i kontrollpanelen >ljud>sen bock >visa volymikon i aktivitesfltet.
Senast redigerad av Charles.Bronson 2011-01-30 kl. 15:13.
Citera
2011-01-30, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles.Bronson
vilken operativ system har du.?
p windows 7 har du vid klockan en liten pil>visa dolda ikoner>anpassa>volym>visa ikon och meddelanden ska du ha dr,p xp finns denna i kontrollpanelen >ljud>sen bock >visa volymikon i aktivitesfltet.
mm jag har varit inne dr och kollat den sger att ikonen ska visas och medelande ska visas men ser den inte ifall jag trycker p pilen elr ngon annan stans // jag har windows 7
Citera
2011-01-30, 15:37
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontelipontus
mm jag har varit inne dr och kollat den sger att ikonen ska visas och medelande ska visas men ser den inte ifall jag trycker p pilen elr ngon annan stans // jag har windows 7
annars kan du g in i kontrollpanelen>ljud>hgerklicka p ljud mappen>skapa genvg>s kommer ljud
hgtalaren p skrivbordet>sen kan du anvnda muspilen brevid klockan till hger s kommer du till skrivbordet
finns ju denna mjlighet ocks,konstigt att det inte funkar att f den till aktivitestfltet
Citera
2011-01-30, 15:42
Medlem
snappps avatar
Jag har samma problem, men min lsning r att klicka ur "visa ljudikon i aktivitetsfltet" och verkstlla, sen klicka i och verkstlla.

Problem solved
Citera
2011-01-30, 15:42
Medlem
Citat:
annars kan du g in i kontrollpanelen>ljud>hgerklicka p ljud mappen>skapa genvg>s kommer ljud
hgtalaren p skrivbordet>sen kan du anvnda muspilen brevid klockan till hger s kommer du till skrivbordet
finns ju denna mjlighet ocks,konstigt att det inte funkar att f den till aktivitestfltet
okej fr la gha det s cp men ska ta kolla runt lite p internet om jag hittar ngot ^^ starta om datorn kanske bara cpar :P
Citera
2011-01-30, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snappp
Jag har samma problem, men min lsning r att klicka ur "visa ljudikon i aktivitetsfltet" och verkstlla, sen klicka i och verkstlla.

Problem solved
ska testa se om det funkar
Citera
2011-01-30, 15:46
Medlem
men om jag gr in p aktiver och inaktviera systemikoner str det (p) p klockan sedan av p vplym och jag kan inte ndra den e gr det gr inte att trycka p den..
Citera
2011-01-30, 15:51
Medlem
den sger att mitt ljud r inaktivt... fattar inte vrf...
Citera
2011-01-30, 15:52
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
den sger att mitt ljud r inaktivt... fattar inte vrf...
har du inget ljud nu.?
Citera
2011-01-30, 16:03
Medlem
Citat:
har du inget ljud nu.?
jag har ljud men nr jag avaktiverar att den ska visa ikoner sedan aktiverar s str det att det kommer visas medelande nr den r aktiv och att den just nu r inaktiv
Citera
2011-01-30, 16:10
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
jag har ljud men nr jag avaktiverar att den ska visa ikoner sedan aktiverar s str det att det kommer visas medelande nr den r aktiv och att den just nu r inaktiv
det ska st VISA IKON OCH MEDDELANDEN ,dr i visa dolda filer och anpassa ingenting annat..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in