• 1
  • 2
2011-01-30, 15:05
Medlem
Ronilles avatar
Hej,

Nu vet jag inte om tråden ligger fel, i så fall få mod flytta den.

Jo, jag vill ha förslag på bra och hörvärda dokumentärer från P3-dokumentär. Har hört Knutby, Lasermannen och Hagamannen.

Några tips på vilka man ska ladda ner? Tycker de är perfekta att lyssna på medan man är ute och går eller tränar.
Citera
2011-01-30, 15:10
Medlem
Hottenkottens avatar
baseballigan, trustorhärvan, thomas quick. Det är ju bara gå in och plocka på sig! Alla är bra.
Citera
2011-01-30, 15:13
Medlem
Docklands, Hormoslyret är intressanta. Det finns inga dåliga. Dra ned dem alla.
Citera
2011-01-30, 15:15
Medlem
Ronilles avatar
Det är så va? Då är det bara att gå in och börja tanka och sätta igång och lyssna. Mycket välgjorda måste jag säga
Citera
2011-01-30, 16:46
Medlem
Sjukhusmorden i Malmö och de två om våra "stora" spioner, Wennerström och Bergling är bra. Gillar också att höra på dom när man är ute och går, ganska lagom att gå en mil på ett avsnitt =)
Citera
2011-01-30, 16:54
Medlem
Baseballligan, Göteborgs kravallerna, Konstkuppen, Lidingöligan, militärligan, skomakarligan, Stureplans morden.

De i bold är favoriter fast de andra jag nämnde är bra de med.
Citera
2011-01-30, 16:55
Medlem
Intotherainbows avatar
FN-svenskarna i bosnienkriget
Stig Wennerström
Svenska hackers
DC-3an

Missa ej dessa, mina personliga favoriter.
Citera
2011-01-30, 17:44
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadsbo
Sjukhusmorden i Malmö och de två om våra "stora" spioner, Wennerström och Bergling är bra. Gillar också att höra på dom när man är ute och går, ganska lagom att gå en mil på ett avsnitt =)

Exakt, det är lagon.

BTW, fan vad illa jag stavade i rubriken. Men ni har ju förstått vad jag syftade på.

Tack! Sitter och laddar ner Era förslag nu!
Citera
2011-01-30, 20:41
Medlem
natemeds avatar
Mina favoriter är nog Mattias Flink och Hagamannen avsnitten. Men andra bra är Spårvagnsolyckan, Sunday Bloody Sunday.
Citera
2011-01-31, 14:44
Medlem
Xploits avatar
Nej, intet woro detta för finkulturen. Vi prövar med ett forum något längre ned.
Kultur: allmänt -> Medier och journalistik
/Mod
Citera
2011-01-31, 14:59
Medlem
Kingen_kings avatar
Den om rasbiologika institutet är väldigt bra. Men som det har sagts innan så finns det ingen som är dålig, snarare då att man inte är intresserad av ämnet.

Dessutom så finns det redan, inte helt otippat, en tråd om det.

https://www.flashback.org/t1020261
Citera
2011-02-01, 22:18
Medlem
KlaraMs avatar
Trustorhärvan! Vilken klassiker, det var den dokumentären som satte P3 Dokumentär på kartan. Tror de fick något pris för den, sedan bar det av spikrakt uppåt säger jag bara. Finns inga dåliga dokumentärer, men några är extra spännande (har inget bättre ord att beskriva det). Svenska hackers, Trustorhärvan och Diskoteksbranden (har aldrig gråtit så mycket, och jag gråter aldrig till musik och sånt) ligger högt upp på min lista.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in