• 1
  • 2
2011-01-30, 15:10
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskfisk
Själv tror jag tvärtom och är rätt säker på att jag har rätt också. Majoriteten har nog aldrig någonsin tänkt tanken på att själv försöka "mixtra" med datorn överhuvudtaget. Svensson ser hellre att "en sån där hackare" fixar det åt honom

haha när du säger det så så.. "mixtra" "en sån där hackare" haha snyggt.. Får väl ta och hålla med dig då..
Citera
2011-01-31, 14:53
Medlem
Fredrikb82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
he he han ska vara glad att det inte är 1995 då man fick installera manuellt med drivrutiner o grejer, nu är det ju aslätt, bara sätt i skivan o gör som den säger bara

Du hadde det lätt du, jag hade ingen fungerade Cd rom på en laptop jag hade så jag fick instalera windows 95 med 58st disketter. Ungdomar...
Citera
2011-01-31, 21:27
Medlem
Dreass avatar
Se upp med Sandy bridge ett tag: http://www.sweclockers.com/nyhet/134...r-sandy-bridge
Citera
2011-01-31, 22:09
Medlem
Nohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Se upp med Sandy bridge ett tag: http://www.sweclockers.com/nyhet/134...r-sandy-bridge
Jag skrattade när jag läste det där. På /g/ har det länge varit folk som har kastat skit på Sandy Bridge och att det nya chipset(et?) är dåligt, drm och killswitch osv osv. Några nämnde att det var nytt och kommer troligen ha stora fel någonstand. Först såg det ut att bli processorerna iomed att det komma många rapporter om att de gick sönder när man överklockade dem. Visade sig vara att för hög spänning användes. Nu verkar det bli moderkorten som går sönder.

Inte speciellt relaterat till någonting men värt att veta. Tillhörande citat:
"You are all installing the chipsets WRONG. There's nothing wrong with the chipsets themselves. WE TESTED THEM in our STATE OF THE ART testing facility. There is no design flaw. But, here are some rubber bumpers you can put on your chipsets to alleviate the non-flaw."
Citera
2011-02-01, 08:50
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fridh44
Jag vet inte vad inet gör med datorn när dem sätter ihop datorn, installerar dem den då? asså lägger in windows? och om dem inte gör det, hur gör man för att installera windows på den?

Tråd -> Köpråd -> Hårdvara

//Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här