Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
då har han ju inte räknat med de 10 k rent han drar in efter arbetstid. Samt att han aldrig behöver lämna in sin egan bil på lagning

Nu är det jag och många med mig som jag känner som resonerar såhär, att det är inte värt att jobba svart efter vanliga arbetstiden, har man varit på jobbet 9 timmar 5 dagar i veckan så har man varken lust eller ork att stå med det på fritiden också, livet går inte åt till annat än att jobba isåfall.. Det här med att jobba svart är något som man i regel håller på med första/andra året man jobbat, sen börjar man värdera sin fritid mycket högre, man tillbringar så jävla mycket tid på jobbet som det är ändå..
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Sen är det väl ett intresse att meka och då har man nog roligt för det mesta samt att du får tillgång till bra prylar när du mekar egen bil!
Sen här, som mina polare säger "var det sämsta jag gjort att börja jobba med mitt intresse", de hade som intresse att skruva/meka bilar innan de började jobba, och nu när de håller på 8 timmar om dagen så är dem så trötta på skiten efter några år så dem vill inte se en bil när de är lediga.. Och det kan man också förstå.. Men sen finns det ju självklart dem som aldrig tröttnar det finns ju sådana inom alla yrken..