Hittade ingen relevant tråd för mina frågor trots att detta är ett vanligt ämne! Hur som helst så tänkte jag återuppta min träning eftersom man lagt på sig en hel del på senare tid. Jag vill först och främst bli av med fettmassan, muskler är för tillfället inte prio 1.
Kan någon ge förslag på maträtter, som gärna är relativt enkla och/eller snabba att göra. Vad kan man till exempel ha till kyckling? bönor? Annan proteinrik mat?
Jag följer inget direkt schema för min träning men jag vet att sist jag deffade rätt hårt så körde jag mycket promenerande kombinerat med ännu mer högintensiv träning på crosstrainern. Alla säger olika men detta har i alla fall funkat för mig! Egentligen undrar jag bara över maträtter, både frukost, lunch och kvällsmat. Är det något speciellt man absolut inte äter på kvällen som man normalt sett kan äta vilken annan tidpunkt som helst?
Är mängder med frukt bra eller finns det något maxintag per dag? Vad tycker ni om att dämpa mättnaden genom att dricka mycket vatten?
Alla förslag är välkomna och vinkla gärna!