2011-01-29, 13:05
Medlem
ledarskaps avatar
Hej!

Har en bildskärm som har en VGA-kontakt (hane) som jag ska koppla till datorn som bara har DVI-kontakter (honor). Jag har letat länge efter en switch som jag kan sätta mellan kontakten och datorn, kan ni hjälpa mig?

Citera
2011-01-29, 13:07
Medlem
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=106841
Citera
2011-01-29, 13:12
Medlem
ledarskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooskar
Tackar!

Tråd kan slängas!
Citera
2011-01-29, 14:15
Medlem
ledarskaps avatar
Citat:
Tackar!

Tråd kan slängas!
Citera
2011-01-29, 14:50
Bannlyst
jag tror det finns någon typ av adapter man kan köpa , är inte helt säker men kan kolla upp det åt dig,, dom kostar inte mycket och funkar kanon, har för mig min kompis hade en sån.. han sa att det bara va att plugga in direkt. e ju jobbigt när man ska koppla in en enhet som saknar vga lixom.. men jag ska kika på lite adaptrar o återkomma, kan skicka dig ett pm. lycka till så länge på egen hand.. mvh censur1
Citera
2011-01-29, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censur1
jag tror det finns någon typ av adapter man kan köpa , är inte helt säker men kan kolla upp det åt dig,, dom kostar inte mycket och funkar kanon, har för mig min kompis hade en sån.. han sa att det bara va att plugga in direkt. e ju jobbigt när man ska koppla in en enhet som saknar vga lixom.. men jag ska kika på lite adaptrar o återkomma, kan skicka dig ett pm. lycka till så länge på egen hand.. mvh censur1

Du missade att jag länkade till en sådan adapter i andra inlägget?
Citera
2011-01-29, 16:01
Bannlyst
oj ursäkta var inte alls meningen att skriva ett sådant inlägg när du fått svaret på din fråga. jag ville bara jälpa till, och jag ringde till media markt,v dom ska tydligen ha för runt 50kr om du inte vill köpa för 90kr.. även elgiganten ska vara rätt så billiga. lycka till i din jakt på adapter mvh censur1
Citera
2011-01-29, 16:07
Medlem
Citat:
oj ursäkta var inte alls meningen att skriva ett sådant inlägg när du fått svaret på din fråga. jag ville bara jälpa till, och jag ringde till media markt,v dom ska tydligen ha för runt 50kr om du inte vill köpa för 90kr.. även elgiganten ska vara rätt så billiga. lycka till i din jakt på adapter mvh censur1

Hehe förstår det Classe olhson har också adaptrar för runt 50-lappen tror jag. Finns lite överallt, och om ditt grafikkort bara har DVI brukar man även få med en sådan adapter tom.
Citera
2011-01-29, 18:45
Medlem
ledarskaps avatar
Citat:
Det gör inget , men du behövde verkligen inte ringa runt och fråga, så desperat är jag inte .
Citat:
Hehe förstår det Classe olhson har också adaptrar för runt 50-lappen tror jag. Finns lite överallt, och om ditt grafikkort bara har DVI brukar man även få med en sådan adapter tom.
Mitt grafikkort har en DVI-kontakt och en VGA-kontakt, jag tror inte att det följde med en adapter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in