2011-01-29, 09:30
Medlem
cDk123s avatar
Tjo,
Finns ju en och annan revisionist här, skulle uppskatta om jag kunde få svar på några frågor jag klurat på.

I "konspirationen" om "förintelsen" så är det ju en enorm mängd människor som är "ögonvittnen", tusentals personer som är judar, nazister, allierade/ryska soldater etc. Det är alltså en konspiration som har förankring i flera olika läger.
Dessutom är det en ganska stor mängd personer som saknas.
Denna konspiration har dessutom lurat en hel värld i snart ett sekel. Mycket imponerande.

Vad jag undrar är helt enkelt:

*)Vem planerade denna konspiration? Det måste ju ha varit någon eller några personer i ett slutet samfund som nångång satt sig ner och planerat denna genialiska konspiration. Vilka var dom och vart ägde dessa möten rum?
*)Hur fick dessa personer med sig så enormt många "ögonvittnen" från alla olika sidor utan att bluffen avslöjjades?
*)Varför? ("För att få Israel!" känns inte som ett godtagbart svar, jag menar, vad har alla deltagarna i konspirationen som är "ögonvittnen" som inte är judar eller judar som aldrig bosatte sig i israel att vinna på det?)
*)Vart tog alla "försvunna" människor vägen?
*)Hur kommer det sig att bluffen inte avslöjjats ännu? Menar, det är typ 65 år sen ww2 tog slut och de flesta "ögonvittnena" har gått bort.
2011-01-30, 08:11
Medlem
cDk123s avatar
ingen?
2011-01-30, 09:39
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Alla dina frågor har diskuterats förut - troligtvis hundratals gånger.
Kolla här, exempelvis:
https://www.flashback.org/t263385
2011-01-30, 10:24
Medlem
unsungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Alla dina frågor har diskuterats förut - troligtvis hundratals gånger.
Kolla här, exempelvis:
https://www.flashback.org/t263385

Just så
Tråd låst

// moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här