Tjo,
Finns ju en och annan revisionist här, skulle uppskatta om jag kunde få svar på några frågor jag klurat på.
I "konspirationen" om "förintelsen" så är det ju en enorm mängd människor som är "ögonvittnen", tusentals personer som är judar, nazister, allierade/ryska soldater etc. Det är alltså en konspiration som har förankring i flera olika läger.
Dessutom är det en ganska stor mängd personer som saknas.
Denna konspiration har dessutom lurat en hel värld i snart ett sekel. Mycket imponerande.
Vad jag undrar är helt enkelt:
*)Vem planerade denna konspiration? Det måste ju ha varit någon eller några personer i ett slutet samfund som nångång satt sig ner och planerat denna genialiska konspiration. Vilka var dom och vart ägde dessa möten rum?
*)Hur fick dessa personer med sig så enormt många "ögonvittnen" från alla olika sidor utan att bluffen avslöjjades?
*)Varför? ("För att få Israel!" känns inte som ett godtagbart svar, jag menar, vad har alla deltagarna i konspirationen som är "ögonvittnen" som inte är judar eller judar som aldrig bosatte sig i israel att vinna på det?)
*)Vart tog alla "försvunna" människor vägen?
*)Hur kommer det sig att bluffen inte avslöjjats ännu? Menar, det är typ 65 år sen ww2 tog slut och de flesta "ögonvittnena" har gått bort.