• 3
  • 4
2012-02-20, 19:37
Medlem
Roxanas avatar
E&S ----> Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-02-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bookmaker
Jag önskar att jag får ge henne lite oral uppskattning snart så att jag kan få henne att komma. Jag är tillräckligt självsäker för att veta att min tunga kommer att ge henne orgasm. Dock så blir jag lite orolig nu när jag sitter här och skriver.. Tänk ifall hon ändå inte kommer då?

Jag skulle nog känna en enorm press ifall mitt ligg "var säker på" att kunna få mig att komma. Det är inte särskilt roligt att känna att man inte uppfyller ens sexpartners önskningar, det om något får en att spänna sig och inte kunna njuta av situationen.
Citera
2012-02-20, 23:42
Medlem
SummerWines avatar
Även om du inte upplever att du pressar henne ser det nog annorlunda ut från hennes håll. Försök rikta in samtalsämnet på orsakerna bakom hennes kommunikationssvårigheter- "varför vill du inte prata om det" eller ännu djupare än så så att ni kommer ifrån det som hon nu försöker undvika.

Sen för du imponerande nogrann statistik över erat sex. Dags att släppa lite på kollen och bara knulla?

Att hon hittills inte kommit är ingenting konstigt. För mig tar det ibland månader att kunna slappna av tillräckligt för att komma. Försök släppa på pressen och låta hennes intresse för det växa istället.
Citera
2012-02-22, 22:10
Medlem
xcvtys avatar
Hon kan nog inte slappna av, om hon själv är bekväm med att ta på sig själv och vet vad hon tycker om så kan det ju också hjälpa. Då skulle hon ju kunna vägleda dig i hur du ska göra.
Citera
2012-02-25, 20:00
Medlem
miqqqas avatar
Som flera redan har sagt så pressar du antagligen henne så att hon ligger och tänker när ni har sex "jag måste komma, jag måste komma" och då är det helt omöjligt att komma.

Jag tycker att man ska vara ute efter att göra det så skönt som möjligt för både sig själv och den man har sex med, men man kan inte få den andra personen att komma. Självklart kan man göra saker som är väldigt sköna och som kan leda till en orgasm, men det kan inte ligga på den andra personens ansvar att få den att komma. Som en tjej som har svårt att komma kan jag inte lägga det på min partners ansvar att få mig att komma, då skulle jag antagligen aldrig komma under sex.

Försök fokusera på att få henne att slappna av och att ha bra sex, punkt slut. När hon känner sig trygg med dig lär chansen öka att hon kommer. Ett tips kan också vara att hon smeker sig själv när ni har sex (kommer hon när hon onanerar vet hon hur hon ska göra för att komma..)

Att hon inte kommer betyder inte att du är dålig i sängen utan att hon har svårt att komma.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in