• 1
  • 2
2011-01-29, 08:13
Medlem
Bookmakers avatar
Goddag flashbackare,

Har för en stund sedan inlett ett förhållande med en tjej som jag trivs mycket bra med. Jag har aldrig tidigare haft ett seriöst förhållande utan har rest runt och levt singelliv med allt vad de innebär sedan jag blev färdig med skolan. Dock så känns det spännande att prova något som så många andra gjort tidigare, och trivts med. Har alltid funnit kärlek i olika hobbys och intressen och nöjt mig med det, men det är intressant att känna kärlek till en annan människa.

Vi har tagit allting väldigt lugnt, vi hade sex första gången efter kanske 6-7 dejter och har inte hunnit experimentera så mycket ännu. Hon vill fortfarande att vi väntar med oralsex (vilket jag tycker är mycket märkligt) trots att vi nu haft sex 10-15 gånger. Vi har endast kört missionären samt att hon ridit mig.

Sexet känns bra, kanske för att vi tycker om varandra så mycket. Det är lite nytt och spännande för mig det här med att vara kär, jag förstår inte riktigt hur det fungerar, men varje liten kyss från henne känns speciell. Dock så kommer jag mycket snabbare än vad jag gjort tidigare, vilket är lite genant, men lyckligt lottad som jag är så är min soldat alltid redo för round 2 efter ca 30 sek - 1 minut paus.

Hur som helst, nu till mitt problem:

Varje gång vi haft sex har jag stått för förspelet, varje gång i 10-30 minuter. Eftersom jag inte får ge henne oralsex så får jag lita på mina händers förmåga. Bra träning. Tycker det är kul och upphetsande att se henne njuta. Tyvärr får jag inget förspel tillbaka, vare sig med hjälp av händerna eller munnen, men det kommer väl antar jag. Oavsett så har jag inte fått henne att komma en enda gång. Detta har aldrig hänt mig tidigare och det ger mig prestationsångest.

Jag försöker prata med henne ofta om detta. Förmodligen har jag tagit upp det varje gång vi haft sex. Hon säger att sexet är jättebra och att allt jag gör är skitbra. Jag tror på henne, även om jag är lite skeptisk. Har väldigt svårt att tyda er kvinnor.

Hon säger att hon nu börjar känna sig lite pressad eftersom jag ofta tar upp det här med oralsex samt att jag vill få henne att komma. Jag har aldrig tvingat eller pressat henne enligt mig, utan bara ställt frågor som "Vad är det som tar emot när det kommer till oralsex?", "Tycker du att det är äckligt?" osv. Jag tycker inte att det känns bra att jag ska få orgasm varje gång när hon aldrig får det, eftersom vi ändå delar upplevelsen..

Så, tjejer (eller killar med liknande erfarenheter): Vad kan jag göra?
Jag har försökt läsa runt på internet samt köpt lite tidningar med diverse sex-tips, men det känns som att jag står och stampar på samma fläck. Jag har ju aldrig haft problem att få en kvinna att njuta tidigare. Jag är inte dålig i sängen, jag agerar lyhört och försöker följa tjejens rörelser och andningar. Jag har ingen FB-kuk och är ganska lätt i vikten, så jag har genom åren fått lära mig att jobba med rytm istället för kraft. Har fått många komplimanger på grund av detta, men nu känns det som ett minne blott.

Är det mitt älskande det är fel på, eller är det något psykologiskt från hennes sida?

Snälla hjälp mig, min manlighet och stolthet sjunker drastiskt då jag inte kan tillfredställa min tjej

Kom gärna med fler frågor ifall ni har några, tyckte att texten blev så lång att det blev dags att få ett avslut.
Citera
2011-01-29, 08:29
Medlem
gurkmajjas avatar
En del tjejer har svårt att komma på annat sätt än att dom själva onanerar. Antar att dom bara kan komma om dom får just den speciella stimulans som dom själva kan känna av och styra helt och hållet. Väldigt känsliga helt enkelt. Delvis kan det också bero på att hon ännu inte känner sig helt avslappnad med dig. Men det släpper med tiden och då kanske det funkar. I alla fall någon gång då och då.
Citera
2011-01-29, 08:35
Medlem
Eight08s avatar
Nu lyssnar du på mig här. Det låter som, nej det är som så att hon är oerfaren. Det är grejen här. Är man oerfaren så har man extremt svårt att slappna av och definitivt väldigt svårt att få orgasm. Det låter på dig som att du har okej koll på det här med sex, så jag utesluter att det skulle ha med bristande teknik att göra. Du får istället lägga krutet på att försöka få henne mer bekväm med sig själv.

Det faktum att hon inte vill ha oralsex är bara ännu en anledning till att misstänka att hon är just bara oerfaren. Allt detta kommer att lösa sig tids nog och jag tror faktiskt att hon menar det när hon säger att hon är helnöjd.

Det enda som skulle kunna rubba dessa tankegångar skulle vara om u nu bet att hon är erfaren sen innan. Men det tvivlar jag på.

Men som sagt: jobba på att få henne bekväm och att slappna av. Säg ofta rakt ut hur skön och mysig och bra hon är under sexet.. Snart känner hon sig som porrdrottningen nr 1
Det blir nog bra det här ska du se!
Citera
2011-01-29, 08:51
Medlem
Kan ju vara:
1.) Hon är fortfarande nervös och osäker.
2.) Du har en för liten och hon känner egentligen ingenting.
Citera
2011-01-29, 08:52
Medlem
LadyLynxs avatar
Du kanske inte ska ta upp det varje gng ni har sex utan lita på att hon tycker det är skönt. Som sagt är man oerfaren och lite rädd och dessutom känner sig pressad att få orgasm för att visa att man tänder på partnern så låser det sig nog. Tänk på dig själv ett tag och visa att du tänder på henne istället Så ska du se att det blir utlösning för eller senare ( och när hon kommer på hur skönt det är med fellatio så lär du få kramp i tungan )
Citera
2011-01-29, 08:59
Medlem
Bookmakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
En del tjejer har svårt att komma på annat sätt än att dom själva onanerar. Antar att dom bara kan komma om dom får just den speciella stimulans som dom själva kan känna av och styra helt och hållet. Väldigt känsliga helt enkelt. Delvis kan det också bero på att hon ännu inte känner sig helt avslappnad med dig. Men det släpper med tiden och då kanske det funkar. I alla fall någon gång då och då.

Ska jag skatta mig olycklig som träffat en sådan tjej? Jag har svårt att se det positiva i att hon i framtiden kanske kommer 1 av 10 med mig. Jag vill vara stolt över vårt sexliv, och det kommer aldrig räcka med att hon säger att det är bra. Jag måste få henne att komma. Om det låter barnsligt från min sida så skulle jag behöva en förklaring från en man hur ett samlag kan kännas bra utan orgasm. Jag förstår det nämligen inte i dagsläget.

Jag har frågat henne och hon säger att hon kommer vid 99% av de tillfällen hon onanerar. Jag har frågat ifall hon kan visa mig och hjälpa mig att återskapa hennes egna rörelser, men det räcker tydligen inte att fråga. Tyvärr så vågar jag heller inte ta fler initiativ eftersom hon känner sig pressad.

Det stämmer att hon inte känt sig helt avslappnad, men hon har sagt flera gånger att hon känner sig mer och mer avslappnad. Det var dock ett litet tag sedan jag hörde det. Vi har en bra relation och trots att allt är nytt och spännande så har vi varit öppna mot varandra redan från början om vad som är viktigt för oss och så. Vårt förhållande bygger på öppen kommunikation (hur ärlig hon är kan jag inte svara på, men jag får lita på hennes ord).

Citat:
Ursprungligen postat av Eight08
Nu lyssnar du på mig här. Det låter som, nej det är som så att hon är oerfaren. Det är grejen här. Är man oerfaren så har man extremt svårt att slappna av och definitivt väldigt svårt att få orgasm. Det låter på dig som att du har okej koll på det här med sex, så jag utesluter att det skulle ha med bristande teknik att göra. Du får istället lägga krutet på att försöka få henne mer bekväm med sig själv.

Det faktum att hon inte vill ha oralsex är bara ännu en anledning till att misstänka att hon är just bara oerfaren. Allt detta kommer att lösa sig tids nog och jag tror faktiskt att hon menar det när hon säger att hon är helnöjd.

Det enda som skulle kunna rubba dessa tankegångar skulle vara om u nu bet att hon är erfaren sen innan. Men det tvivlar jag på.

Men som sagt: jobba på att få henne bekväm och att slappna av. Säg ofta rakt ut hur skön och mysig och bra hon är under sexet.. Snart känner hon sig som porrdrottningen nr 1
Det blir nog bra det här ska du se!

Jag har också tänkt i samma banor som du. Jag trodde tom att hon var oskuld första gången vi hade sex. Hon verkade (och verkar fortfarande) vara ganska oerfaren samtidigt som hon var väldigt tight där nere.

Dock så har hon haft ett långt seriöst förhållande, och jag har blivit lite skrämd av olika samtal vi haft. Hon mer eller mindre erkände att hon sprungit in och ut på ungdomsmottagningen för att hämta dagen efter-piller. Hur lång tid det rör sig om vet jag inte, men det var inte jätteroligt att höra.

Hennes bakgrund talar för att hon är erfaren, medan hon i sängen verkar väldigt oerfaren. Vet inte vad jag ska tro, men samtidigt bryr jag mig inte heller. Huvudsaken för mig är att hon ska känna sig speciell och att jag ska kunna tillfredsställa hennes behov, och det vet hon om. Ändå hjälper hon mig inte.
Citera
2011-01-29, 09:13
Medlem
Bookmakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yazaka
Kan ju vara:
1.) Hon är fortfarande nervös och osäker.
2.) Du har en för liten och hon känner egentligen ingenting.

1. Jag märker inte av någon osäkerhet eller nervositet. Vi tar allting i långsamt tempo och har aldrig kastat oss in i ett samlag, utan det har varje gång hänt efter att vi kyssts och jag gett henne stimulans med händerna.

2. Vet inte ifall det ens är ett alternativ. Min längd på penis är över snittet, men jag tror att den är smalare än snittet, har faktiskt aldrig mätt omkretsen på den. Men jag tycker man läser gång på gång att detta med penisstorlek bara är något fjantigt påhitt om hur skönt det är för en tjej. För övrigt är jag duktig med händerna och älskar att slicka. Jag vet att jag är duktig på detta, då jag aldrig haft problem att få någon att njuta tidigare. Vet att det kan låta äckligt, men jag har legat med runt 70 st och de allra flesta har vaknat nöjda.

It's not the size of the boat that matters, it's the motion in the ocean

Citat:
Ursprungligen postat av LadyLynx
Du kanske inte ska ta upp det varje gng ni har sex utan lita på att hon tycker det är skönt. Som sagt är man oerfaren och lite rädd och dessutom känner sig pressad att få orgasm för att visa att man tänder på partnern så låser det sig nog. Tänk på dig själv ett tag och visa att du tänder på henne istället Så ska du se att det blir utlösning för eller senare ( och när hon kommer på hur skönt det är med fellatio så lär du få kramp i tungan )

Nä jag ska sluta med att ta upp det nu. Det är bara lite frustrerande att ta upp saker som vi båda håller med om, men trots det så gör hon tvärt emot och det är jag som får henne att känna sig pressad. Det är endast av den enkla anledning att jag är något äldre samt man som gör att pressen på mig inte är att diskutera. Jag hade önskat att hon satte sig in i min situation. Att inte kunna tillfredsställa sin partner, det är ingen kul känsla ska jag be om att få meddela.

Jag berättar alltid för henne hur fin hon är, det har jag inte missat en enda gång då vi träffats. Hon gillar att piffa upp sig med fina kläder och dyrt smink, så jag försöker hålla viss koll på vad för typ av förändringar hon gör. Ser jag någon skillnad i hur hon har håret eller nåt så får hon en komplimang för det. Jag uppskattar hennes yttre attribut som tusan, hon är riktigt snygg.

Jag önskar att jag får ge henne lite oral uppskattning snart så att jag kan få henne att komma. Jag är tillräckligt självsäker för att veta att min tunga kommer att ge henne orgasm. Dock så blir jag lite orolig nu när jag sitter här och skriver.. Tänk ifall hon ändå inte kommer då?
Citera
2011-01-29, 09:30
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bookmaker
Ska jag skatta mig olycklig som träffat en sådan tjej? Jag har svårt att se det positiva i att hon i framtiden kanske kommer 1 av 10 med mig. Jag vill vara stolt över vårt sexliv, och det kommer aldrig räcka med att hon säger att det är bra. Jag måste få henne att komma. Om det låter barnsligt från min sida så skulle jag behöva en förklaring från en man hur ett samlag kan kännas bra utan orgasm. Jag förstår det nämligen inte i dagsläget.

Jag har frågat henne och hon säger att hon kommer vid 99% av de tillfällen hon onanerar. Jag har frågat ifall hon kan visa mig och hjälpa mig att återskapa hennes egna rörelser, men det räcker tydligen inte att fråga. Tyvärr så vågar jag heller inte ta fler initiativ eftersom hon känner sig pressad.

Det stämmer att hon inte känt sig helt avslappnad, men hon har sagt flera gånger att hon känner sig mer och mer avslappnad. Det var dock ett litet tag sedan jag hörde det. Vi har en bra relation och trots att allt är nytt och spännande så har vi varit öppna mot varandra redan från början om vad som är viktigt för oss och så. Vårt förhållande bygger på öppen kommunikation (hur ärlig hon är kan jag inte svara på, men jag får lita på hennes ord).
Om du måste få henne att komma varje gång ni har sex, ja du bör du nog skatta dig olycklig, tyvärr. Du kanske ska jobba lite på din självkänsla istället för att jobba ihjäl dig för att ge henne orgasm varje gång ni har sex? Det leder nog bara till att det blir ännu svårare för er och kommer att sluta med att ni går skilda vägar på grund av detta (din inställning). Antingen accepterar du läget och inser att hon sannolikt inte skulle få orgasm med någon annan heller, eller så får du helt enkelt leta upp en tjej som kan få orgasm så fort du petar in pitten i henne, antar jag. Hon verkar ju inte missnöjd med läget så det är säkert inget nytt för henne. Hon funkar så helt enkelt.
Citera
2011-01-29, 09:38
Medlem
Citat:
Är det mitt älskande det är fel på, eller är det något psykologiskt från hennes sida?

Som du beskriver det så ser jag inget som helst fel på det du gör utan felet sitter i hennes huvud. Du har helt klart fått en tjej som har en rejäl uppsättning hämningar och blir en svår nöt att knäcka. Jag hade aldrig haft ditt tålamod, inte ens i din ålder.

Tycker du ska fortsätta det du gör och släpp att tjata om de uteblivna orgasmerna eller oralsex. Håll hela tiden i huvudet också att sex handlar om att ge och få och det gäller henne lika mycket. Sex handlar också om att ta ansvar för sin egen orgasm, det ligger inte bara på dig att hon ska komma.

Tycker som sagt att du ska släppa tjatandet men däremot tycker jag att du ska ta ett enda rejält och öppet snack om vad du på sikt förväntar dig sexuellt i ett förhållande och fråga henne vad hon förväntar sig. Släpp sen frågan och se hur saker utvecklar, du fortsätter försöka så långt hon låter dig och se hur det går. Och blir det inga framsteg så ta en rejäl funderare om du tycker det är värt att fortsätta.

Lycka till.
Citera
2011-01-29, 09:46
Medlem
Bookmakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Om du måste få henne att komma varje gång ni har sex, ja du bör du nog skatta dig olycklig, tyvärr. Du kanske ska jobba lite på din självkänsla istället för att jobba ihjäl dig för att ge henne orgasm varje gång ni har sex? Det leder nog bara till att det blir ännu svårare för er och kommer att sluta med att ni går skilda vägar på grund av detta (din inställning). Antingen accepterar du läget och inser att hon sannolikt inte skulle få orgasm med någon annan heller, eller så får du helt enkelt leta upp en tjej som kan få orgasm så fort du petar in pitten i henne, antar jag. Hon verkar ju inte missnöjd med läget så det är säkert inget nytt för henne. Hon funkar så helt enkelt.

Det är nog som du säger. Jag tror dock att jag har god självkänsla, men att den börjar svikta något i och med att jag inte lyckas tillfredsställa den första tjejen jag valt att vara exklusiv för. Man får ju prestationsångest.

Det är ett jobbigt läge att gilla tycker jag. Alla vill ju ha orgasm vid samlag. Om hon lyckas komma varje gång då hon själv onanerar, då borde väl jag kunna göra detsamma? Medan hon bara har händerna att använda (hon har inga sexleksaker) så har ju jag händerna, tungan samt penis. Frustrerande.
Citera
2011-01-29, 09:53
Medlem
Bookmakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Som du beskriver det så ser jag inget som helst fel på det du gör utan felet sitter i hennes huvud. Du har helt klart fått en tjej som har en rejäl uppsättning hämningar och blir en svår nöt att knäcka. Jag hade aldrig haft ditt tålamod, inte ens i din ålder.

Tycker du ska fortsätta det du gör och släpp att tjata om de uteblivna orgasmerna eller oralsex. Håll hela tiden i huvudet också att sex handlar om att ge och få och det gäller henne lika mycket. Sex handlar också om att ta ansvar för sin egen orgasm, det ligger inte bara på dig att hon ska komma.

Tycker som sagt att du ska släppa tjatandet men däremot tycker jag att du ska ta ett enda rejält och öppet snack om vad du på sikt förväntar dig sexuellt i ett förhållande och fråga henne vad hon förväntar sig. Släpp sen frågan och se hur saker utvecklar, du fortsätter försöka så långt hon låter dig och se hur det går. Och blir det inga framsteg så ta en rejäl funderare om du tycker det är värt att fortsätta.

Lycka till.

Tack för ett bra svar.

Mina vänner säger detsamma, att de aldrig skulle ha sånt tålamod. Dock så känns det inte som att jag är särskilt tålmodig, men det förklaras nog enklast med att jag är kär.

Ska nog göra som du säger, ha is i magen ett litet tag och sedan ta upp det som en riktig diskussion och inte bara som kort snack efter att vi haft sex.

För mig är det viktigt att testa nya saker med varandra så att man hittar det som passar båda. Att aldrig få något hj/bj och alltid köra missionären tror jag kan bli lite uttjatat i längden..
Citera
2011-01-29, 10:03
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Det är nog som du säger. Jag tror dock att jag har god självkänsla, men att den börjar svikta något i och med att jag inte lyckas tillfredsställa den första tjejen jag valt att vara exklusiv för. Man får ju prestationsångest.

Det är ett jobbigt läge att gilla tycker jag. Alla vill ju ha orgasm vid samlag. Om hon lyckas komma varje gång då hon själv onanerar, då borde väl jag kunna göra detsamma? Medan hon bara har händerna att använda (hon har inga sexleksaker) så har ju jag händerna, tungan samt penis. Frustrerande.
Föreslå att hon onanerar efter att ni har knullat, med din hjälp på något sätt som hon kanske gillar. Allt går att lösa och alla är olika, då får ni kompromissa lite för att få det att funka för just er. Så är det med dom flesta relationer här i livet, oavsett om det gäller sex, kärlek, vänskap eller annat.

Det vore väl synd att sumpa en härlig tjej utan att försöka lite i alla fall?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in