• 1
  • 2
2011-01-28, 19:06
Medlem
Kolla runder på Google osv och hittade http://www.buysteroids.com/View_All_Products_s/32.htm Och tänkte bara "hur många sidor finns det igentligen som man kan beställa ifrån?".

Den sidan ser rätt bra ut men jag har lite svårt att lite på saker o ting.
Hade aldrig beställt från sidan men hur säkert är det? Är det en skojar sida eller en stor exportör?

Brukar själv beställa från Viking eller Steroid-Ak men det går ju så många rykten om att det är snuten som driver sidan osv, så vafan vågar man beställa i dagsläget? För mig så skiter jag igentligen i vilket men man måste ju "ta" lite ansvar eftersom man har en son och är ensam.

Hur svårt är det för snuten att ta Viking och steroid-Ak?

Hur länge vågar man beställa från dom?

Om snuten tar dom, kan dom hålla uppe sidan för att "fånga" in fler köpare?

Cheers brother!
Citera
2011-01-28, 19:20
Medlem
Starscream666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underteckna
Kolla runder på Google osv och hittade http://www.buysteroids.com/View_All_Products_s/32.htm Och tänkte bara "hur många sidor finns det igentligen som man kan beställa ifrån?".

Den sidan ser rätt bra ut men jag har lite svårt att lite på saker o ting.
Hade aldrig beställt från sidan men hur säkert är det? Är det en skojar sida eller en stor exportör?

Brukar själv beställa från Viking eller Steroid-Ak men det går ju så många rykten om att det är snuten som driver sidan osv, så vafan vågar man beställa i dagsläget? För mig så skiter jag igentligen i vilket men man måste ju "ta" lite ansvar eftersom man har en son och är ensam.

Hur svårt är det för snuten att ta Viking och steroid-Ak?

Hur länge vågar man beställa från dom?

Om snuten tar dom, kan dom hålla uppe sidan för att "fånga" in fler köpare?

Cheers brother!

Du har verkligen mycket att lära.

Det beror helt på hur säker du själv väljer att vara.
Kolla upp om sidan är grönad på diverse forum osv.
VPN, krypterad mail, målvakt osv är saker man bör använda sig av (framförallt de två senare).

Att snuten skulle driva en sida? knappast då det skulle rubriceras som brottsprovokation.
Dock sköter varken VS eller SA sina kort för fem öre, skulle aldrig bessa därifrån.
Citera
2011-01-28, 19:27
Medlem
papipoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starscream666

VPN, krypterad mail, målvakt osv är saker man bör använda sig av (framförallt de två senare).

Att snuten skulle driva en sida? knappast då det skulle rubriceras som brottsprovokation.
Dock sköter varken VS eller SA sina kort för fem öre, skulle aldrig bessa därifrån.

Får man fråga vad målvakt är??

Kan vara bra att veta inför framtida beställningar
Citera
2011-01-28, 19:29
Medlem
Starscream666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papipoop
Får man fråga vad målvakt är??

Kan vara bra att veta inför framtida beställningar

En målvakt är när du beställer i en annan persons namn, med dennes godkännande. Denna person använder inte doping elr vad det nu är du beställer. När målisen tagit emot så lämnar han över till dig live, därmed så är alla spår till dig borta. Målisen är clean eftersom han varken har något hemma och dessutom är ren, iom detta hittar inte snutarna ett skit.
Senast redigerad av Starscream666 2011-01-28 kl. 19:42.
Citera
2011-01-28, 19:41
Medlem
Citat:

Ju därför jag frågar. Tror du jag frågar för att jag vet om dom saker o ting?....

Varför sköter dom inte det?

Vill ta dö på myter, därför jag frågar. Inga frågor är dumma. Do you remember brother?..
Citera
2011-01-28, 19:43
Medlem
Starscream666s avatar
Citat:
Ju därför jag frågar. Tror du jag frågar för att jag vet om dom saker o ting?....

Varför sköter dom inte det?

Vill ta dö på myter, därför jag frågar. Inga frågor är dumma. Do you remember brother?..

Men wtf...
Hur ska jag kunna veta varför dem inte sköter sig? Jo dina frågor ÄR DUMMA.
Läs på och sök lite själv istället, finns en stor tråd angående internetshopar, finns flera bra gröna där.
Citera
2011-01-28, 20:38
Medlem
Man börjar inte leta på google om man ska köpa steroider, eller något annat olagligt.

Man letar på forum (flashback) undergroundforum (bodymass) och liknande.

Du letar inte efter shopar egentligen utan du letar efter gröningar.
Citera
2011-01-28, 21:41
Medlem
Citat:
Men wtf...
Hur ska jag kunna veta varför dem inte sköter sig? Jo dina frågor ÄR DUMMA.
Läs på och sök lite själv istället, finns en stor tråd angående internetshopar, finns flera bra gröna där.

Säg då inte ffs att dom inte sköter sig..!
Citera
2011-01-28, 22:06
Medlem
Q.p85s avatar
Citat:
Säg då inte ffs att dom inte sköter sig..!

svårt att förstå ??? det är som sagt inga grisar som har viking och SA och dom levererar väl beställningen efter nån mån om du vill vänta så på lev e dom gröna men är för det mesta skit grejer dom kränger men för all del beställ och prova själv men sluta fråga frågor du inte vill ha svar på då... och bysteroids eller vafan den hette skulle jag inte chansat på iaf prova söka lite här på forumet

MVH
Citera
2011-01-28, 22:12
Medlem
papipoops avatar
Citat:
En målvakt är när du beställer i en annan persons namn, med dennes godkännande. Denna person använder inte doping elr vad det nu är du beställer. När målisen tagit emot så lämnar han över till dig live, därmed så är alla spår till dig borta. Målisen är clean eftersom han varken har något hemma och dessutom är ren, iom detta hittar inte snutarna ett skit.

Tack
Citera
2011-01-28, 23:24
Medlem
Leancuts avatar
Här finns en del tips på att göra det säkrare att handla på nätet,

https://www.flashback.org/t1105334
Citera
2011-01-28, 23:37
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q.p85
svårt att förstå ??? det är som sagt inga grisar som har viking och SA och dom levererar väl beställningen efter nån mån om du vill vänta så på lev e dom gröna men är för det mesta skit grejer dom kränger men för all del beställ och prova själv men sluta fråga frågor du inte vill ha svar på då... och bysteroids eller vafan den hette skulle jag inte chansat på iaf prova söka lite här på forumet

MVH

Fick mina grejer från SA inom en vecka så knappast någon månad som du skriver, kvalitén lär väl märkas efterhand.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in