Vilka har hört talas om 10bet? Jag ska iallafall berätta varför jag tycker väldigt illa om företaget 10bet.
Jag satte in 10.000 sek och bettade väldigt bra, ända upp till 100.000 sek.
Först och främst så ändrar dom livebets och försöker sätta dit dig så gott det bara går, en gång så bettade jag på en match där det blev mål ungefär FEM minuter efter lagt bet, mitt odds när jag satsade va 2.10, när målet kom så blev oddset 1.20, detta va oddset jag senare vann på.
Detta är dock inte det stora problemet, problemet är att när jag skulle ta ut mina 100.000 sek så säger dom att 2000 euro är maximum uttag i veckan, visst tänkte jag, det är väl ok, jag får ta ut under en fem-sex veckors period, 10bet trodde väl att detta skulle leda till att jag spelar upp mina pengar men med min disciplin så lät jag bli, en vecka senare så va mitt konto låst. "Account locked due to poker chipdumping"
Jag har aldrig startar pokern på 10bet, detta hände för en vecka sen och jag kan inte kontakta dom längre och verkar vara IP-bannad från deras website.
100.00 sek stulna av 10bet, hoppas att ni alla låter bli den siten i framtiden. Håll er till de väletablerade siterna, härdanefter spelar jag endast på SvS.
Fyfan va surt! Är verkligen inte hajj på det här med spelsajter osv., men kan du inte sätta dit de på något sätt? Men hur kommer det sig att du sätter in 10k på en hemsida utan att kolla upp de innan?
Du har tur så till vida att 10Bet är licensierade i UK och svarar inför UK Gambling Commission, som jämfört med till exempel sin maltesiska motsvarighet är bra mycket mer alerta på att svara på klagomål.
Jag funderar lite över den nuvarande sport-bonusen de har att erbjuda, den verkar åt helvete dålig.
Sätt in 4000:- och få 2000:- i bonus (först när du omsatt insättningen).
För att få begära uttag måste bonusen + insättning omsättas 5 gånger. Det blir alltså 30 000:- som måste omsättas... Dessutom räknas maximalt 1000:- av varje insats som omsättning, man måste alltså lägga minst 30 bets. På minst 1.60. Jag är mållös.
Sen står det såhär också: "Om en begäran om uttag föreligger innan alla omsättningskrav är uppfyllda, kommer bonusen och vinsterna automatiskt att ogiltigförklaras och dras från kundens konto."
Jag vet inte om jag tolkar det fel, men innebär det att om man råkar göra ett uttag i tron att omsättningen äntligen är fixad, men så är den kanske inte det, så försvinner automatiskt hela skiten? Är det inte bättre att bara upplysa om att det inte går att göra uttag pga omsättningen ej färdig, än att bara ta bort allt?
Jag funderar lite över den nuvarande sport-bonusen de har att erbjuda, den verkar åt helvete dålig.
Sätt in 4000:- och få 2000:- i bonus (först när du omsatt insättningen).
För att få begära uttag måste bonusen + insättning omsättas 5 gånger. Det blir alltså 30 000:- som måste omsättas... Dessutom räknas maximalt 1000:- av varje insats som omsättning, man måste alltså lägga minst 30 bets. På minst 1.60. Jag är mållös.
Sen står det såhär också: "Om en begäran om uttag föreligger innan alla omsättningskrav är uppfyllda, kommer bonusen och vinsterna automatiskt att ogiltigförklaras och dras från kundens konto."
Jag vet inte om jag tolkar det fel, men innebär det att om man råkar göra ett uttag i tron att omsättningen äntligen är fixad, men så är den kanske inte det, så försvinner automatiskt hela skiten? Är det inte bättre att bara upplysa om att det inte går att göra uttag pga omsättningen ej färdig, än att bara ta bort allt?
Sjuka villkor och bara att undvika detta skräpbolag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!