• 1
  • 2
2011-01-28, 18:58
Medlem
Vilka har hört talas om 10bet? Jag ska iallafall berätta varför jag tycker väldigt illa om företaget 10bet.

Jag satte in 10.000 sek och bettade väldigt bra, ända upp till 100.000 sek.
Först och främst så ändrar dom livebets och försöker sätta dit dig så gott det bara går, en gång så bettade jag på en match där det blev mål ungefär FEM minuter efter lagt bet, mitt odds när jag satsade va 2.10, när målet kom så blev oddset 1.20, detta va oddset jag senare vann på.

Detta är dock inte det stora problemet, problemet är att när jag skulle ta ut mina 100.000 sek så säger dom att 2000 euro är maximum uttag i veckan, visst tänkte jag, det är väl ok, jag får ta ut under en fem-sex veckors period, 10bet trodde väl att detta skulle leda till att jag spelar upp mina pengar men med min disciplin så lät jag bli, en vecka senare så va mitt konto låst. "Account locked due to poker chipdumping"

Jag har aldrig startar pokern på 10bet, detta hände för en vecka sen och jag kan inte kontakta dom längre och verkar vara IP-bannad från deras website.

100.00 sek stulna av 10bet, hoppas att ni alla låter bli den siten i framtiden. Håll er till de väletablerade siterna, härdanefter spelar jag endast på SvS.
Citera
2011-01-28, 19:15
Medlem
htebacinoms avatar
Fyfan va surt! Är verkligen inte hajj på det här med spelsajter osv., men kan du inte sätta dit de på något sätt? Men hur kommer det sig att du sätter in 10k på en hemsida utan att kolla upp de innan?
Citera
2011-01-28, 20:02
Medlem
Tycker du ska kontakta Entraction support. Och säga att 10bet som ingår i det nätverekt påståar at du spelat poker, vilket du inte gjort.

De vill inte ha oseriösa skins på sitt nätverk.Beträffande odd biten blit det svårar, tror de sköter den själv.

Men jag tror itne de vil bli utslängda från entraction i alla fall.
Citera
2011-01-28, 20:29
Medlem
SchackMatts avatar
Du har tur så till vida att 10Bet är licensierade i UK och svarar inför UK Gambling Commission, som jämfört med till exempel sin maltesiska motsvarighet är bra mycket mer alerta på att svara på klagomål.

http://www.gamblingcommission.gov.uk..._operator.aspx

Som alla företag med licens i UK är de anslutna till IBAS, dit du också kan vända dig med klagomål.

http://www.ibas-uk.com/

10Bet Poker är däremot licenserad på Malta, så beroende på hur ärendet utvecklar sig måste du eventuellt kontakta LGA (http://www.lga.org.mt/).
Citera
2011-01-28, 20:49
Medlem
PokerXs avatar
dom svarar inte på ?

Adress: 1 Ballards Lane, N31LQ, London UK
Kundservice: csd@support.10bet.com
Konton: csd@support.10bet.com
Information: csd@support.10bet.com
Telefon: 359(0)32-502023
Telefax: 44(0)870-751-8588
Citera
2011-01-28, 22:01
Bannlyst
Usch vad hemskt!
Citera
2011-02-03, 15:43
Medlem
Janus-Richmonds avatar
Den här kampen får du verkligen inte ge upp TS.
Håller tummarna för att du får tillbaka dina pengar!
Citera
2011-02-03, 17:12
Medlem
Ja kämpa på och fixa tillbaka vart enda öre!
Citera
2012-05-11, 15:12
Medlem
Klartos avatar
Några updates hur det gick?

Jag funderar lite över den nuvarande sport-bonusen de har att erbjuda, den verkar åt helvete dålig.
Sätt in 4000:- och få 2000:- i bonus (först när du omsatt insättningen).
För att få begära uttag måste bonusen + insättning omsättas 5 gånger. Det blir alltså 30 000:- som måste omsättas... Dessutom räknas maximalt 1000:- av varje insats som omsättning, man måste alltså lägga minst 30 bets. På minst 1.60. Jag är mållös.

Sen står det såhär också: "Om en begäran om uttag föreligger innan alla omsättningskrav är uppfyllda, kommer bonusen och vinsterna automatiskt att ogiltigförklaras och dras från kundens konto."

Jag vet inte om jag tolkar det fel, men innebär det att om man råkar göra ett uttag i tron att omsättningen äntligen är fixad, men så är den kanske inte det, så försvinner automatiskt hela skiten? Är det inte bättre att bara upplysa om att det inte går att göra uttag pga omsättningen ej färdig, än att bara ta bort allt?
Citera
2012-05-12, 22:55
Medlem
Purkoss avatar
Fyfan vad tråkigt..

Visst att det pågår en viss typ av mygel och fusk från både spelarna och spelbolagen, men det där är verkligen ett stort övertramp!

Stå på dej!
Citera
2012-05-13, 01:13
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarto
Några updates hur det gick?

Jag funderar lite över den nuvarande sport-bonusen de har att erbjuda, den verkar åt helvete dålig.
Sätt in 4000:- och få 2000:- i bonus (först när du omsatt insättningen).
För att få begära uttag måste bonusen + insättning omsättas 5 gånger. Det blir alltså 30 000:- som måste omsättas... Dessutom räknas maximalt 1000:- av varje insats som omsättning, man måste alltså lägga minst 30 bets. På minst 1.60. Jag är mållös.

Sen står det såhär också: "Om en begäran om uttag föreligger innan alla omsättningskrav är uppfyllda, kommer bonusen och vinsterna automatiskt att ogiltigförklaras och dras från kundens konto."

Jag vet inte om jag tolkar det fel, men innebär det att om man råkar göra ett uttag i tron att omsättningen äntligen är fixad, men så är den kanske inte det, så försvinner automatiskt hela skiten? Är det inte bättre att bara upplysa om att det inte går att göra uttag pga omsättningen ej färdig, än att bara ta bort allt?

Sjuka villkor och bara att undvika detta skräpbolag.
Citera
2012-05-13, 05:06
Medlem
Klartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Sjuka villkor och bara att undvika detta skräpbolag.

Ja, jag vågar nog inte ens "bonushora" med de villkoren...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in