2011-02-11, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filledutten
Hur gick det? försvann det? satte på min idag, på min samsung galaxy s... blev precis som du skrev, regnbågar å skit...
Noepp, har inte försvunnit än.
Dock mailade jag en tjej på Copters kundservice och förklara ärendet, då sa hon att jag kunde ta bort skyddet för att skölja av det och försöka applicera igen. Jag sa att jag redan gjort detta (fast det har jag självklart inte).
Så då krävde hon bara en bild på kvittot och skärmen med skyddet på, så fick jag ett nytt efter 2 dagar
Citera
2011-02-11, 19:57
Medlem
Jobbigt! hoppas mitt går bort iallafall xD haha kanske har lite mer tur
Citera
2011-02-11, 22:20
Medlem
Citat:
Jobbigt! hoppas mitt går bort iallafall xD haha kanske har lite mer tur

Jag reklamerade oxå och jag måste säga att dom har mycket bra service.
Fick ett nytt paket efter en dag och satte på det efter att ha det i rumstempratur ett dygn först.
Det blev skitbra, jag misstänker att om paketet ligger i minusgrader så blir det denna effekt.
Med att det ligger i minus grader menar jag i posthanteringen dvs att det tex ligger ute i brevlåda nu i detta kalla väder.
Ät mycket nöjd med copters skydd.
Citera
2011-02-11, 22:50
Medlem
felleboy88s avatar
Samma problem nu när jag applicerade på min ip4. Blev som en strimma med regnbågens färger( ) Sjukt jobbigt om man ska se film. Blir väl till att skicka in och byta den då
Citera
2011-02-12, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forhike
Jag reklamerade oxå och jag måste säga att dom har mycket bra service.
Fick ett nytt paket efter en dag och satte på det efter att ha det i rumstempratur ett dygn först.
Det blev skitbra, jag misstänker att om paketet ligger i minusgrader så blir det denna effekt.
Med att det ligger i minus grader menar jag i posthanteringen dvs att det tex ligger ute i brevlåda nu i detta kalla väder.
Ät mycket nöjd med copters skydd.

Men mitt kom från affären, alltså inte minusgrader. Har inte försvunnit än efter 17 timmar.
Citera
2011-02-12, 10:39
Medlem
Citat:
Men mitt kom från affären, alltså inte minusgrader. Har inte försvunnit än efter 17 timmar.

Testa att ta av filmen och tvätta av displayen med lite yes och vatten och torka noga och gör om proceduren. Har du slut på sprayflaskan så droppa i en liten droppe av diskmedel och fyll på med vatten.

Funkar inte detta så reklamera direkt till copter, jag fick en ny film och den blev bra.
Citera
2011-02-14, 22:09
Medlem
felleboy88s avatar
Citat:

Det var tråkigt att det blivit så med ditt displayskydd. Naturligtvis ska du kostnadsfritt kompenseras med ett nytt skydd som skickas till dig snarast. Inga problem. Det jag behöver för att kunna handlägga din reklamation är en bild på ditt inköpskvitto och en på din skyddsfilm så att jag kan se vad som är felet och så att vi kan se hur vi kan förbättra vår produkt. Jag behöver också veta din adress och din telefonmodell. Skicka allt till mig i samma mail så löser jag det.

Snabb och bra support, maila dom bara
Citera
2011-04-26, 21:19
Medlem
jimguss avatar
Har kört Zaggs invisible shield i sex månader och varit nöjd med den. Nu har jag sabbat den och ska skaffa ett nytt skydd. Blev rekommenderad av en säljare att testa Copters displayfilm istället då den ska ge en annan känsla när man drar på skärmen. IS känns onekligen lite sträv.

Är det någon som har testat både Copter/Invisible shield och har några åsikter?
Citera
2011-04-26, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimgus
Har kört Zaggs invisible shield i sex månader och varit nöjd med den. Nu har jag sabbat den och ska skaffa ett nytt skydd. Blev rekommenderad av en säljare att testa Copters displayfilm istället då den ska ge en annan känsla när man drar på skärmen. IS känns onekligen lite sträv.

Är det någon som har testat både Copter/Invisible shield och har några åsikter?

Kan varmt rek copter, man märker inte skyddet alls som man gör med zaggs.
Mycket lätt att applicera och hållbart, kör själv med detta ihop med SGP bumper sedan 4mån tillbaka och inte en repa har jag fått.

Bumpern har jag endast för dödsgreppet så tänk inte på det.

Kör på copter säger jag!
Citera
2011-04-27, 07:45
Medlem
jimguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forhike
Kan varmt rek copter, man märker inte skyddet alls som man gör med zaggs.
Mycket lätt att applicera och hållbart, kör själv med detta ihop med SGP bumper sedan 4mån tillbaka och inte en repa har jag fått.

Bumpern har jag endast för dödsgreppet så tänk inte på det.

Kör på copter säger jag!

Bra, då ska jag testa Copter. Tack för hjälpen!
Citera
2011-12-11, 23:04
Bannlyst
Tänkte sätta på en Copterfilm imorgon. Är det lätt att ta bort om jag inte skulle vara nöjd?
Citera
2012-01-12, 15:06
Medlem
Jag har precis tagit bort mitt copter skydd som har suttit orört på min 3GS i 2år(!). Men den senaste tiden har den börjat halka av när jag pratar för länge och skyddet blir varmt. Jag fick panik först - hur mycket lim som helst. Provade med lite vatten, lite olja men det som funkade hur bra som helst var verkligen yes - diskmedel! Tog det på en trasa och började dra bort limmet - nu är displayen helt ren. Så det går att ta bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in