2011-01-28, 16:16
Medlem
carrooouws avatar
De flesta har vl hrt talas om en "Clone a Willy" vid det hr laget, men nu har det ju brjat dyka upp "Clone a pussy". r det ngon som testat det hr? P bilder av det s ser det ut som om det bara r yttre delen av fittan som klonas, det r ju sjlva slidan man vill ha med d vl!?
Ngon som vet hur det funkar? Vad tyckte ni om det i s fall?
Ngon som skulle vilja prova det?

http://www.vuxen.se/clone-pussy-p-2300.html
Citera
2011-01-28, 16:21
Medlem
Anycons avatar
Kan inte du prova det?

Jag frstr det som att du tror att mn ska kunna anvnda den sen, jag tror att det bara r fr syns skull.
Citera
2011-01-28, 16:23
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carrooouw
De flesta har vl hrt talas om en "Clone a Willy" vid det hr laget, men nu har det ju brjat dyka upp "Clone a pussy". r det ngon som testat det hr? P bilder av det s ser det ut som om det bara r yttre delen av fittan som klonas, det r ju sjlva slidan man vill ha med d vl!?

Varfr testar inte du?
Sedan kan du lotta ut resultatet p din blogg
Citera
2011-01-28, 16:27
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Varfr testar inte du?
Sedan kan du lotta ut resultatet p din blogg

Haha, OM jag skulle gra en s skulle den sklart ges till min pojkvn Men det knns ju vldigt meningslst om det bara r "det yttre" som avgjuts liksom...
Citera
2011-01-28, 17:01
Medlem
Panzerabwehrs avatar
Hade varit kul om man hade kunnat fsta den p en fleshlight.
Citera
2011-01-28, 17:21
Medlem
carrooouws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerabwehr
Hade varit kul om man hade kunnat fsta den p en fleshlight.

Det jag hoppades var ju att kittet skulle gra en fleshlight, mer eller mindre. Men jag misstnker att det bara r det yttre som klonas...
Citera
2011-01-28, 17:28
Medlem
scmhoos avatar
Citat:
Det jag hoppades var ju att kittet skulle gra en fleshlight, mer eller mindre. Men jag misstnker att det bara r det yttre som klonas...
Du fr vl vara lite uppfinningsrik!
Ta skopan, hll den mot fitta, st och se dum ut ett tag, ta ett borr av riktig dimension och borra hl i anordningen, klistra p Fleshlighten! TADA!
Citera
2016-01-12, 08:02
Medlem
uppar denna trd lite.
r det ngon som har gjort ett pussy-kit. skulle hemskt grna vilja se hur det blev. om nn har bild eller ntt att visa.
Citera
2016-01-12, 15:57
Medlem
meramans avatar
Citat:

Serist? Hur hade du tnkt gjuta av insidan? Fylla fittan med flytande silikon? Eller gips?

Har hsr du ens ngot att tnka med innanfr skallbenet begriper du vll att det r utsidan man gjuter en kopia av. Inte insidan. Jsses...
Citera
2019-12-10, 10:40
Medlem
Ingen pong att va otrevligt dude, porrskdisar har gjort avgjutningar p bde insidan och utsidan s det r mjligt..
Det r nog bara svrt med ett hemma kit dock..
Isfall fr man nog g till en professionell avgjutare eller s.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in