• 2
  • 3
2024-07-03, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noozzii89
Vad hnde med han kurden Emrah Mestanoglu frn Sala? Frra ret va det skvaller om att han kom upp till Dalarna med 30 utlndska grabbar och hotade 4-5 styckna Bandidos medlemmar som han hamnade i beef med.. Har lite bekanta dr i Sala som vet vem den dr grabben r. Kriminell?

Stmmer
Citera
2024-07-18, 16:03
Medlem
Citat:
Vad hnde med han kurden Emrah Mestanoglu frn Sala? Frra ret va det skvaller om att han kom upp till Dalarna med 30 utlndska grabbar och hotade 4-5 styckna Bandidos medlemmar som han hamnade i beef med.. Har lite bekanta dr i Sala som vet vem den dr grabben r. Kriminell?
Han torskar med sin 9mm snart.
Citera
2024-07-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Nej jag r inte frn trakten precis men jag knner mycket folk i Dalarna. Att vissa medlemmar suttit vet jag med, tror du tnker p Koreanen nu? Att HA r p besk r vl inte s konstigt? Jag har lyckats verleva trots att jag har polare bde i HA och BMC och jag r inte anhngare eller medlem. Jag kr med fristende frger som mnga andra. Hur gammal klubben r kan jag inte svara p men jag vet att den funnits ett tag.

Vad jag vet eller inte vet om medlemmarna kommer jag inte ta upp i den hr trden om du inte kommer med en konkret frga som jag knner att jag kan svara p utan att droppa vare sig namn eller ''hemlig information''. Varfr detta intresse fr klubben och dess medlemmar?
'

Fattar inte varfr det startas massa nya klubbar nr de kan gra det de vill gra utan att g med vstar och dra en massa gon
Citera
2024-07-19, 08:11
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
'

Fattar inte varfr det startas massa nya klubbar nr de kan gra det de vill gra utan att g med vstar och dra en massa gon
Jag har funderat p det samma i mnga r
Citera
2024-07-31, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
'

Fr att dessa just vill ha vstar och gon p sig. Dom har sllan ngon tyngre kriminalitet att tala om som de behver dlja utan fr dessa handlar det frmst om identiten och ryktet frn vsten.
Citera
2024-09-25, 02:16
Medlem
Citat:
Blattar tror mycket om sig sjlva ibland
Citera
2025-01-10, 23:07
Medlem
Citat:
Likadant hr i Sala. S fort den snubben hamnar i problem s tar han med sig massa folk.. Kommer sllan sjlv
Citera
2025-03-14, 02:08
Medlem
Citat:
Nja, jag r osker p antalet, men det sgs i staden att han vanligtvis tar med sig en liten grupp blattar. Det r ngot han alltid gr s fort han hamnar i en besvrlig situation.
Han lever en actionfyllt liv varje dag med ngot nytt. Han r lycklig som inte blir gripen av polisen efter allt strul han sysslar med
Citera
2025-05-03, 13:37
Medlem
Galnetattarens avatar
Vem r denna hjlte ?
Citera
2025-05-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Vem r denna hjlte ?
En Kurd frn Sala som kan uppfattas som hotfull har skapat mycket rykten. Senast var det en incident med ngra frn HA eller Bandidos, som har medlemmar i Dalarna/Norberg. De letade efter honom i Sala utan framgng och drefter beskte han dem i Dalarna med en grupp upprrda individer. Efter det hrdes inget mer och tydligen handlade det om att 2-3 kvinnor frn Dalarna, med koppling till HA, hade en skuld till honom som de vgrade betala. Nr de blandade in HA, svarade han med att ta med sig sin blatte grupp. Mer n s vet jag inte, detta hrde jag frn en bekant i Sala, Alexx Sjlv bor jag i Avesta.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in