Citat:
Ursprungligen postat av
DunderBusen
Det r inte frsta gngen folk anvnder uttrycket "go gubbe" och d ska man p ngot stt vara en Svensson som vilken som helst.
Det r vad du hr,/inbillat dig, nr jag hr "go gubbe" s tnker jag att det r en trevlig individ, om de sedan menar "go gubbe" som "Han e luuuugn!" eller som nr jag talar om min far r irrelevant, det r en go gubbe!
Citat:
Men det jag menar r vl att ngonstans mste man vl nd se den hr typen av klubbar fr vad det r. Och det r inte p ngot stt "synd" om dom heller.
"Den hr typen av klubbar" - Bertta grna fr mig om "den hr typen", har inte trffat p Oense, sttt p ngon frn Bastards, har hittills aldrig sttt p en klubb som snyftat om hur synd det r om dem. (varfr det nu skulle vara det..)
Citat:
Dom skapar ju sjlva sitt rykte..
Man har vsten p krogen, Man umgs med HA och man lter media gotta sig i rykten utan att dementera. Vill man inte beblanda sig med 1% vrlden och f rykten s lr inte det hnda heller.
DE skapar ett rykte? Det r inte s att du lst i media om att de gr p krogen med vst alt. att du sett dem p krogen med vst? (etablissemanget och fantasifoster skapar rykten!)
"Umgs med HA", du menar inte "umgs med mnniskor som rkar vara medlemmar i HA"? (ven om de enbart umgicks med HA som klubb i egenskap av klubb s frstr jag inte problemet)