• 2
  • 3
2024-07-03, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noozzii89
Vad hände med han kurden Emrah Mestanoglu från Sala? Förra året va det skvaller om att han kom upp till Dalarna med 30 utländska grabbar och hotade 4-5 styckna Bandidos medlemmar som han hamnade i beef med.. Har lite bekanta där i Sala som vet vem den där grabben är. Kriminell?

Stämmer
Citera
2024-07-18, 16:03
Medlem
Citat:
Vad hände med han kurden Emrah Mestanoglu från Sala? Förra året va det skvaller om att han kom upp till Dalarna med 30 utländska grabbar och hotade 4-5 styckna Bandidos medlemmar som han hamnade i beef med.. Har lite bekanta där i Sala som vet vem den där grabben är. Kriminell?
Han torskar med sin 9mm snart.
Citera
2024-07-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Nej jag är inte från trakten precis men jag känner mycket folk i Dalarna. Att vissa medlemmar suttit vet jag med, tror du tänker på Koreanen nu? Att HA är på besök är väl inte så konstigt? Jag har lyckats överleva trots att jag har polare både i HA och BMC och jag är inte anhängare eller medlem. Jag kör med fristående färger som många andra. Hur gammal klubben är kan jag inte svara på men jag vet att den funnits ett tag.

Vad jag vet eller inte vet om medlemmarna kommer jag inte ta upp i den här tråden om du inte kommer med en konkret fråga som jag känner att jag kan svara på utan att droppa vare sig namn eller ''hemlig information''. Varför detta intresse för klubben och dess medlemmar?
'

Fattar inte varför det startas massa nya klubbar när de kan göra det de vill göra utan att gå med västar och dra en massa ögon
Citera
2024-07-19, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
'

Fattar inte varför det startas massa nya klubbar när de kan göra det de vill göra utan att gå med västar och dra en massa ögon
Jag har funderat på det samma i många år
Citera
2024-07-31, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
'

För att dessa just vill ha västar och ögon på sig. Dom har sällan någon tyngre kriminalitet att tala om som de behöver dölja utan för dessa handlar det främst om identiten och ryktet från västen.
Citera
2024-09-25, 02:16
Medlem
Citat:
Blattar tror mycket om sig själva ibland
Citera
2025-01-10, 23:07
Medlem
Citat:
Likadant här i Sala. Så fort den snubben hamnar i problem så tar han med sig massa folk.. Kommer sällan själv
Citera
2025-03-14, 02:08
Medlem
Citat:
Nja, jag är osäker på antalet, men det sägs i staden att han vanligtvis tar med sig en liten grupp blattar. Det är något han alltid gör så fort han hamnar i en besvärlig situation.
Han lever en actionfyllt liv varje dag med något nytt. Han är lycklig som inte blir gripen av polisen efter allt strul han sysslar med…
Citera
2025-05-03, 13:37
Bannlyst
Vem är denna hjälte ?
Citera
2025-05-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Vem är denna hjälte ?
En Kurd från Sala som kan uppfattas som hotfull har skapat mycket rykten. Senast var det en incident med några från HA eller Bandidos, som har medlemmar i Dalarna/Norberg. De letade efter honom i Sala utan framgång och därefter besökte han dem i Dalarna med en grupp upprörda individer. Efter det hördes inget mer och tydligen handlade det om att 2-3 kvinnor från Dalarna, med koppling till HA, hade en skuld till honom som de vägrade betala. När de blandade in HA, svarade han med att ta med sig sin blatte grupp. Mer än så vet jag inte, detta hörde jag från en bekant i Sala, Alexx… Själv bor jag i Avesta.
Citera
2025-08-26, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
Vem är denna hjälte ?
Hehe, nej, en hjälte hade knappast bjudit in förstärkning från Västerås om det bara skulle förvärra konflikten. Men det var precis vad han gjorde – och fick dessutom med sig ett gäng blattar från Västerås
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in