Citat:
Ursprungligen postat av Whafrocking
Jag har lyckats spräcka flertalet kondomer när de ska rullas på (Profil, Näcken, Easy..) och jag har ingen aning om hur. De lossnar helt enkelt från den "grunden", den där tjockare delen som är längst ner på en kondom. Och nej, jag tar inte i för kung och fosterland. Jag rullar på precis som man lärde sig på sexualundernvisningen i grundskolan.
Iofs så har jag märkt när jag gjort detta så det har inte blivit några oönskade barn eller dylikt men det är aningen irriterande.
Förstår verkligen inte hur folk lyckas få in armbågar, huvuden etc. i de där små skitarna, jag har försökt trä på dem på huvudet och de spricker så fort de börjar närma sig öronen. Kondomer suger.
Förstår inte hur vi kan ha så olika erfarenheter av samma produkter. Som jag skrev i första inlägget så testade jag 5 olika kondommärken innan jag startade tråden. Med testade menar jag att trä de över huvudet samt att sticka ner hela underarmen, i vissa fall båda underarmarna.
Har aldrig lyckats få en kondom att spricka, och jag har tom. gjort en del partytrick med de.
Flera gånger har jag trätt en kondom över huvudet ner till nästan för att sedan blåsa upp kondomen. Den blir då 2-3 gånger större än mitt huvud utan att spricka.
Mina erfarenheter av knullgummit gör det därför ytterst svårt att förstå hur folk lyckas spräcka de
Det värsta är att folk ofta får ett litet stolt leende på läpparna när de säger att deras kondom spruckit. I mina öron låter det verkligen korkat.