• 1
  • 2
2011-01-28, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Så, vad händer om du kör en recovery? Jag brukar iofs inte idas, installera om skiten om den är ny, eller släpa tillbaka den där du köpte den som nån tidigare föreslog. Jobb burken brukar jag köra om ungefär en gång per år men då har vi lite finurligare program för att nyinstallera än hemmapulare. PXE boot är väl inte så vanligt för nomalpularen.

Jag får ju köra den på USB för jag har ingen cd-läsare. men det står bara att jag ska ta bort flyttbara diskar och trycka på en tangent för omstart. Men det händer inget på den
Citera
2011-01-28, 04:17
Medlem
christerys avatar
Kolla bootordningen i BIOS, men vissa USB enheter har jag haft problem att boota ifrån. Stickor iofs.
Citera
2011-01-28, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Kolla bootordningen i BIOS, men vissa USB enheter har jag haft problem att boota ifrån. Stickor iofs.

Vet du om man behöver formatera om HDD till FAT för att köra recoveryn?? har ju den på en extern HDD som har det på
Citera
2011-01-28, 06:34
Medlem
Jag har 2st gamla Acer aspire datorer här hemma och så den här nya. Så jag tog ut HD ur den nya och satte in en gammal HD i den nya och då startade den såååå fint men nu så såg jag att jag har två utgångar på en av dom gamla datorena för DH

Tänkte om någon vet om man kan sätta in den nya som inte kommer igång på den gamla utgången som är ledig och kanske kunna köra recoveryn där igenom??
Citera
2011-01-28, 13:26
Medlem
Ja jag har löst det var i affären där jag köpte den och fick en ny Tack för svaren jag fick av er
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in