• 1
  • 2
2011-01-28, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
S, vad hnder om du kr en recovery? Jag brukar iofs inte idas, installera om skiten om den r ny, eller slpa tillbaka den dr du kpte den som nn tidigare freslog. Jobb burken brukar jag kra om ungefr en gng per r men d har vi lite finurligare program fr att nyinstallera n hemmapulare. PXE boot r vl inte s vanligt fr nomalpularen.

Jag fr ju kra den p USB fr jag har ingen cd-lsare. men det str bara att jag ska ta bort flyttbara diskar och trycka p en tangent fr omstart. Men det hnder inget p den
Citera
2011-01-28, 04:17
Medlem
christerys avatar
Kolla bootordningen i BIOS, men vissa USB enheter har jag haft problem att boota ifrn. Stickor iofs.
Citera
2011-01-28, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Kolla bootordningen i BIOS, men vissa USB enheter har jag haft problem att boota ifrn. Stickor iofs.

Vet du om man behver formatera om HDD till FAT fr att kra recoveryn?? har ju den p en extern HDD som har det p
Citera
2011-01-28, 06:34
Medlem
Jag har 2st gamla Acer aspire datorer hr hemma och s den hr nya. S jag tog ut HD ur den nya och satte in en gammal HD i den nya och d startade den s fint men nu s sg jag att jag har tv utgngar p en av dom gamla datorena fr DH

Tnkte om ngon vet om man kan stta in den nya som inte kommer igng p den gamla utgngen som r ledig och kanske kunna kra recoveryn dr igenom??
Citera
2011-01-28, 13:26
Medlem
Ja jag har lst det var i affren dr jag kpte den och fick en ny Tack fr svaren jag fick av er
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in