Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-17, 12:43
Medlem
Cuckslayers avatar
Eftersom de flesta judar vill oss européer ont så är det ju omöjligt att inte hata judar.
Citera
2020-02-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Relevansen är att de är judar som inte agerar i svenskarnas intresse. De påstår sig också vara svenskar vilka de inte är. De är judar.

Ja jag vet att svenskarna i största uträckning får skylla sig själva. Jag vet också att juden i gemen inte är för massinvandring till Europa.

Det är ju jävligt subjektivt. Både vad som ligger i Svenskarnas intresse och vad som räknas som svenskt. Judar har funnits i Sverige i hundratals år så om inte de är Svenskar så är det inte många som är det. Jag faller bort eftersom jag har Valloner i släkten ett par generationer bakåt.

Sen kan man likväl dra samma slutsats om viken folkgrupp/ras/watever som helst. Du kan säkert hitta 10 Jehovas Vittnen som tycker fel eller röstar på ett sätt som du ogillar och sedan hävda att de ligger bakom alt ont. Det gör det ändå inte till mer än en paranoid, trångsynt konspirationsteori.
Citera
2020-02-17, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Eftersom de flesta judar vill oss européer ont så är det ju omöjligt att inte hata judar.

Källa på det?
Citera
2020-02-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Det kallas för manipulation och hjärntvättning. Det är bara att kolla på våra medieföretag och nyhetsföretag. För dom en viss agenda under en längre tid så är det klart att ovetandes och naiva folk faller för detta.

OK, och inga andra utom dessa 7 judar driver en agenda då? Alla andra i maktposition bara låter sig manipuleras, helt viljelöst...
Citera
2020-02-17, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det är ju jävligt subjektivt. Både vad som ligger i Svenskarnas intresse och vad som räknas som svenskt. Judar har funnits i Sverige i hundratals år så om inte de är Svenskar så är det inte många som är det. Jag faller bort eftersom jag har Valloner i släkten ett par generationer bakåt.

Sen kan man likväl dra samma slutsats om viken folkgrupp/ras/watever som helst. Du kan säkert hitta 10 Jehovas Vittnen som tycker fel eller röstar på ett sätt som du ogillar och sedan hävda att de ligger bakom alt ont. Det gör det ändå inte till mer än en paranoid, trångsynt konspirationsteori.

Det är inte alls subjektivt, din dumme djävel!

Det ligger inte i svenskarnas intresse att med massinvandringen rasera en gång världens bästa land att leva i och att i samma veva tappa kontrollen på kriminaliteten. Ett resultat hittills är en våldtäktsepidemi.

Och stava rätt, för fan. "Judar" och "valloner" stavas med liten bokstav såvida det inte är början på en mening.
Citera
2020-02-17, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Förmodar att du menar Olle Wästberg? Vars mamma var juden Greta Hirsch.

Ja. Jag antar att jag stavade hans nuvarande namn fel.
Citera
2020-02-17, 13:26
Medlem
Citat:
Det är inte alls subjektivt, din dumme djävel!

Det ligger inte i svenskarnas intresse att med massinvandringen rasera en gång världens bästa land att leva i och att i samma veva tappa kontrollen på kriminaliteten. Ett resultat hittills är en våldtäktsepidemi.

Och stava rätt, för fan. "Judar" och "valloner" stavas med liten bokstav såvida det inte är början på en mening.

Om det är bra eller dåligt med invandring är en subjektiv fråga, precis som alla andra frågor. Dessutom har folk trott att på dessa konspirationsteorier bra mycket längre än det ar varit tal om någon massinvandring.

Jag stavar Judar och Valloner som jag vill. Var inte så anal. Du förstod ju uppenbarligen vad jag menade.
Citera
2020-02-17, 13:31
Bannlyst
Citat:
Källa på det?

Du ditt jävla troll kanske vill förklara varför juden har blivit utkastad från över 100 länder genom historien? Vem äger facebook, google, instagram, youtube etc.? Vem äger media som propaganderar för massinvandringen till Europa? Det gör juden.

Kalergiplanen går som tåget vi vita är snart en saga blott.
Citera
2020-02-17, 13:33
Bannlyst
Citat:
Om det är bra eller dåligt med invandring är en subjektiv fråga, precis som alla andra frågor

Det här blir mitt sista svar. Den förvärrade brottsligheten är importerad. Det är inget subjektivt med det och du har inte lyckats motivera varför Sverige ska belastas med massinvandring.
Citera
2020-02-17, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumpTrump
Du ditt jävla troll kanske vill förklara varför juden har blivit utkastad från över 100 länder genom historien? Vem äger facebook, google, instagram, youtube etc.? Vem äger media som propaganderar för massinvandringen till Europa? Det gör juden.

Kalergiplanen går som tåget vi vita är snart en saga blott.

Troll? Det kommer ett tydligt påstående, "De flesta judar vill oss Européer ont" och det borde såklart kunna backas upp med tydliga källor. Annars får man skriva "min känsla säger mig att de flesta judar vill oss européer ont" eller liknande. Det är en stor mängd människor som äger dessa företag. Inte nån kollektiv, samverkande massa vid namn JUDEN. Tror du inte det finns kristna i dessa bolagsstyrelser? Samarbetar du med alla vita människor? Vi har ju aldrig haft något hemligt konspirationsmöte tillsammans där vi har diskuterat hur vi ska söndra och härska. Varför tror du att judarna skulle göra det?
Senast redigerad av enhalvboj 2020-02-17 kl. 13:50.
Citera
2020-02-17, 13:39
Medlem
Citat:
Det här blir mitt sista svar. Den förvärrade brottsligheten är importerad. Det är inget subjektivt med det och du har inte lyckats motivera varför Sverige ska belastas med massinvandring.

Då får du ett sista svar ifrån mig. Vi har inte importerat ett skit. Folk har sökt sig hit. Jävla skillnad. Om en kompis kommer oanmäld och knackar på dörren, säger att han har bråkat med sin sambo och frågar om han kan slagga få hos dig ett par dagar så har du inte importerat en vän. Man kan såklart diskutera huruvida han ska få stanna eller ej och ur jobbig hans närvaro är man man kan inte säga att man har importerat honom.
Senast redigerad av enhalvboj 2020-02-17 kl. 13:48.
Citera
2020-02-17, 13:42
Medlem
Ganska enkelt...judar vill bara att det skall finnas judar och enligt dem är alla judar högre stående än alla andra. Det komiska är att de verkligen tror på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in