2023-05-18, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Hejdlöst efterbliven Olof är, alltså han är fan inte riktigt frisk i skallen. Vill spela Allan, värsta gangstern hotar folk högt och lågt, skryter att han haft AK i USA etc..Sen kör o tutar utanför Jocke som en jävla pajas stalker. Men när han själv möts av någon upprörd med slängd käft då vill Olof hota med polisen och (jail).
Alltså jag skulle inte bli förvånad om någon knäpper honom snart, leka maffia o spela tuff men är en rädd liten skit. El lobotomerad tror jag saknar allmänt förstånd återigen en liten person som inte gjort något avtryck i världen eller Sverige, vill bli någon och han har säkert ihjäl någon för att bevisa det.
Lokal, ja...knark i huvvet gör en koko han har målat in sig i ett hörn och han kan när som helst be om ursäkt och säga jag gjorde fel mot jocke o gå vidare, men han vågar inte då han kommer bli tokmobbad av Lobotomi tobbe och maffia Olof..
Han har aldrig varit klock den gubben, nu hotar han Joakim m.fl. Han är socialt efterbliven och får bekräftelse när några unga följer honom på twitter
Citera
2023-05-18, 04:43
Medlem
paperfaces avatar
Fattar inte vad de gör nere i Marbella faktiskt.

Olof fick böcker (?)

Har kollat lite på YT och Instagram och och jag måste säga. El Lobo, vilken extrem tönt.
Han flashar med en jävla Audi? Och en matchande väska? Snubben är en sådan loser. Det är så fascinerande.
Om det finns ngn i denna värld som blir imponerad av El Lobo så borde den människan söka hjälp.
Citera
2023-05-18, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Fattar inte vad de gör nere i Marbella faktiskt.

Olof fick böcker (?)

Har kollat lite på YT och Instagram och och jag måste säga. El Lobo, vilken extrem tönt.
Han flashar med en jävla Audi? Och en matchande väska? Snubben är en sådan loser. Det är så fascinerande.
Om det finns ngn i denna värld som blir imponerad av El Lobo så borde den människan söka hjälp.

Lokal avgudar honom 😂
Citera
2023-05-18, 08:22
Medlem
Rainmans avatar
Har länge funderat på vem olof k liknar till sitt sätt och psykiska ohälsa. Kom precis på det och det är den ”obesegrade” boxaren och trollet charlie zelenoff. Dom lider garanterat av samma sjukdom!
Citera
2023-05-18, 08:24
Medlem
Wooqiprwos avatar
Värdefull konst, samlarobjekt, orginalutgåvor osv är vanligt inom vissa "affärsvängar", just sayin'.
Citera
2023-05-18, 08:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Människan har skrivit ihop en ”Wiki-sida” om sig själv.

Kräver asperger och/eller narcissist- diagnos för att skriva ihop något dylikt.

Här kan ni läsa Olofs egna text om sig själv:
Olof Kyros Gustafsson

Ifall någon vill redigera lite i den förträfflige historien om
Olof Gyros Gustavsson” så är det väldigt simpelt. > Bara logga in och knappa in kompletterande information.
EDIT PAGE - Länk

Så här ser koden ut: (älskar den lilla ”varningen” högst upp).

Det var inte länge den fick vara orörd 😁
Citera
2023-05-18, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Värdefull konst, samlarobjekt, orginalutgåvor osv är vanligt inom vissa "affärsvängar", just sayin'.

Vem fan vill äga Mein Kampf för det första och för det andra så hade Hitler dödat alla dom tre först då dessa grabbar är gravt efterblivna
Citera
2023-05-18, 09:09
Medlem
Här köper Olof sina klockor

https://www.peoc.store/collections/l...qBUYde0lPQdH2I
Citera
2023-05-18, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Här köper Olof sina klockor

https://www.peoc.store/collections/l...qBUYde0lPQdH2I

Stämmer inte, han köper replicas.
Citera
2023-05-18, 11:06
Medlem
Uppmaning till alla s.k. Youtubers. Bara nochalerara Olof, Tobias och Karl. Så får de stå där med svansen mellan benen och fortsätta göra narr av sig själva. Ingen mer bränsle på elden nu.
Inget är så jobbigt som att mötas med tystnad.
Senast redigerad av Person1988 2023-05-18 kl. 11:37.
Citera
2023-05-18, 11:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Stämmer inte, han köper replicas.
Vad är skillnaden? Jag undrar genuint. Är inte det replicas på sidan han länkade?
Citera
2023-05-18, 11:52
Medlem
Nu börjar det bli jobbigt för Olof. Börjar retweeta gamla inlägg om Lundell. 😂😂🤡🤡

Och undrar när Olof får sin Richard Mille som han har beställt?
https://anonfiles.com/27Z2b6s3za/OlofRichard_mp4
Senast redigerad av Person1988 2023-05-18 kl. 12:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in