2023-05-16, 17:23
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Jag har länkat till ett videoklipp och två videos. Hittar du själv eller behöver du hjälp med denna tuffa(för dig) uppgift?

Båda puttar varandra, om det nu undgått dig. Inte lätt att förstå basala ting märker jag.
Nej det har du inte. Är du så efterbliven att du inte ens vet du vad länkar? Wow. Du är bortom räddning. Och som sagt, varför skulle Olof nu anmäla Chrille om det var Tobbe som nu puttade Chrille som du påstår? Hör du inte själv hur jävla hjärndöd du låter?
Citera
2023-05-16, 17:23
Medlem
Att folk backar upp Olof får mig att tappa hopp på mänskligheten.
Citera
2023-05-16, 17:28
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Nej det har du inte. Är du så efterbliven att du inte ens vet du vad länkar? Wow. Du är bortom räddning. Och som sagt, varför skulle Olof nu anmäla Chrille om det var Tobbe som nu puttade Chrille som du påstår? Hör du inte själv hur jävla hjärndöd du låter?
Det har jag. Se mitt första inlägg i frågan. Ser du tre länkar? Ser du att den första är en video?

Var jag inte tydlig med att båda puttade varandra. Bevis finns. Dels i form av att El Tjacko sagt att han blev puttad och Olofs hot om anmälan. Bevis att El tjacko puttade finns i videon jag länkat till, sista tio sekunderna. Nu har jag svarat på dina frågor tre gånger. Du verkar ha svårt att ta in information.

Ska vi ta en fjärde runda? Läxar gärna upp efterblivna.

Citat:
Jockiboy och hans knarkarbrorsa blev ju ändå rätt ägda. Först står Js brorsa och skriker ”kom ut, horunge!” https://vm.tiktok.com/ZGJHsbSbB/

Olof kommer ut. Js brorsa får en knuff och lipar som en bitch. Jocke vågar inte visa sig trots att hans bror ropar på honom.
https://vm.tiktok.com/ZGJHsXMXb/
Och
https://vm.tiktok.com/ZGJHsb5nP/

Ingen gillar Olof men han satte dem verkligen på plats där.
Citera
2023-05-16, 17:39
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Det har jag. Se mitt första inlägg i frågan. Ser du tre länkar? Ser du att den första är en video?

Var jag inte tydlig med att båda puttade varandra. Bevis finns. Dels i form av att El Tjacko sagt att han blev puttad och Olofs hot om anmälan. Bevis att El tjacko puttade finns i videon jag länkat till, sista tio sekunderna. Nu har jag svarat på dina frågor tre gånger. Du verkar ha svårt att ta in information.

Ska vi ta en fjärde runda? Läxar gärna upp efterblivna.
"Videon är inte tillgänglig just nu
Letar du efter videor? Prova att bläddra bland våra populära skapare, hashtaggar och ljud."

Damn mannen. Du är verkligen efterbliven Så men andra ord läxar du upp dig själv nu? För du tyckte ju om att läxa upp efterblivna människor. Självinsikt är ett steg i rätt riktning! Kör hårt
Citera
2023-05-16, 18:17
Citat:
Ursprungligen postat av TvillingMannen
Att folk backar upp Olof får mig att tappa hopp på mänskligheten.
Att han avslöjar jockiboi är väl positivt?
Den heliga kon bland alla äckliga d kändisar på youtubescenen
Citera
2023-05-16, 18:31
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku

Vad har har han avslöjat?
Citera
2023-05-16, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Någon rättslig påföljd borde det väl bli, kan man tycka. "Egenmäktighet med barn" är väl det han har gjort sig skyldig till, rent juridiskt.

Ser dock inte poängen med att stänga av honom från sociala medier. Det borde vara upp till honom om han vill göra bort sig för allmän beskådan.
Nja, fast jag tycker ändå inte folk som kidnappar barn, borde få ha massa plattformar där de gör sig löjliga och beter sig illa, inför andra barn/följare.
Citera
2023-05-16, 19:33
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku

Avslöjar vad?
Citera
2023-05-16, 19:55
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
"Videon är inte tillgänglig just nu
Letar du efter videor? Prova att bläddra bland våra populära skapare, hashtaggar och ljud."

Damn mannen. Du är verkligen efterbliven Så men andra ord läxar du upp dig själv nu? För du tyckte ju om att läxa upp efterblivna människor. Självinsikt är ett steg i rätt riktning! Kör hårt
Oj då du trodde jag postade länk till något som skulle säga ” Videon är inte tillgänglig just nu
Letar du efter videor? Prova att bläddra bland våra populära skapare, hashtaggar och ljud.”

Då förstår jag verkligen din dikeskörning. Inte lätt när man har svårt att både uttrycka sig och ta intryck.

Jag ska förklara för dig väldigt tydligt, var inte orolig. Videon jag länkade till har av någon anledning blivit borttagen. Därför får du det meddelandet istället för en video. Var det tydligt nog för dig eller vill du göra bort dig en femte runda?

Klippet finns naturligtvis kvar på andra ställen. Här kommer en ny länk: https://youtu.be/MDw_EcPQ8fU
Om du trycker på länken så kan du se videoklippet. I de sista tio sekunderna av klippet ses El Tjacko putta brorsan.

Hjälper gärna er på Samhall med mer info om det behövs.
Citera
2023-05-16, 20:02
Medlem
Citat:
Oj då du trodde jag postade länk till något som skulle säga ” Videon är inte tillgänglig just nu
Letar du efter videor? Prova att bläddra bland våra populära skapare, hashtaggar och ljud.”

Då förstår jag verkligen din dikeskörning. Inte lätt när man har svårt att både uttrycka sig och ta intryck.

Jag ska förklara för dig väldigt tydligt, var inte orolig. Videon jag länkade till har av någon anledning blivit borttagen. Därför får du det meddelandet istället för en video. Var det tydligt nog för dig eller vill du göra bort dig en femte runda?

Klippet finns naturligtvis kvar på andra ställen. Här kommer en ny länk: https://youtu.be/MDw_EcPQ8fU
Om du trycker på länken så kan du se videoklippet. I de sista tio sekunderna av klippet ses El Tjacko putta brorsan.

Hjälper gärna er på Samhall med mer info om det behövs.

Tycker du ska kolla på det här.
https://youtu.be/Erex_Uecico
Citera
2023-05-16, 20:12
Medlem
Haha nu säger tjacko att han vill sälja huset som han bygger för det kostat så mycket. Haha ska vi slå vad att man inte kommer se han sova en natt i det huset haha
Citera
2023-05-16, 20:15
Medlem
Wooqiprwos avatar
Golof använder väl El Fotbojo som springpojke, antar att han får göra skitgörat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in