2023-04-17, 09:46
Medlem
Oväntat att det var Fridell som styrde upp hela grejen med Lundells! Självklart var det han som hämtade tjejen som skulle låtsas vara 14!
Citera
2023-04-17, 11:30
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Oväntat att det var Fridell som styrde upp hela grejen med Lundells! Självklart var det han som hämtade tjejen som skulle låtsas vara 14!

Vad pratar du om?
Citera
2023-04-17, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Vad pratar du om?
I Anjos intervju med tjejen är det El lobo som får skulden för att ha kommit på den briljanta ideen.
Citera
2023-04-17, 11:37
Citat:
Ursprungligen postat av fr33r1d3
I Anjos intervju med tjejen är det El lobo som får skulden för att ha kommit på den briljanta ideen.

Jaha, det är en ny video.

En länk för andra som missat: https://youtu.be/eXlAb1-SaMQ
Citera
2023-04-17, 13:40
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jaha, det är en ny video.

En länk för andra som missat: https://youtu.be/eXlAb1-SaMQ
Herrejävlar. Tar han det här på allvar eller är detta något som producerats på ett dagcenter?
Citera
2023-04-17, 14:00
Medlem
Jesusmarychains avatar
Var har han för ursäkt till vikten?
Citera
2023-04-17, 20:02
Medlem
HRTs avatar
Man inser nu att luften gått ur hela kriminella mannen snackgänget Olof med supportskara.
Bluffen är helt genomlyst, inga videos, inget händer.
Idioten el lobotomi, är jag rädd för att han har ihjäl exsambon eller någon bara för ett statement han är ju uppenbart inte hundra i huvvet! Känns som en högrisk person.
De som är tråkigt är att knarkrapparen inte kan be om ursäkt för vad de sagt till Jocke. Det är ingen som vill be om ursäkt och ingen tycks veta något om denna tjej som de så flitigt smörjde med lögner.
Han skulle faktiskt kunna rätta till detta,,,,Ja jag var ett svin och gick på skitpratet jag är ledsen.
Ändå kör han sin stil, när han kunde göra rätt för sig och sen släppa denna skiten en riktig mus är vad han är. Det krävs mod för att öppna käften och be om ursäkt, men man möts också av respekt o heder något som den veke fan helt saknar i sin syltrygg.
Citera
2023-04-17, 20:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Var har han för ursäkt till vikten?

Han är rik och behöver således inte bry sig om fet han är.
Citera
2023-04-17, 20:55
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Han är rik och behöver således inte bry sig om fet han är.

Han är ju i bra större risk att dö ung om han inte går ner i vikt - vad är då poängen med rikedomen. Dessutom har väl välbärgade det extremt lätt att ha råd med de bästa PTs osv när man är tät, så det blir lätt att genomföra.

Svårt att respektera ngn som går runt och ”jag lever livet, ni lallar runt” och samtidigt sportar den där hyddan
Citera
2023-04-17, 21:52
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Man inser nu att luften gått ur hela kriminella mannen snackgänget Olof med supportskara.
Bluffen är helt genomlyst, inga videos, inget händer.
Idioten el lobotomi, är jag rädd för att han har ihjäl exsambon eller någon bara för ett statement han är ju uppenbart inte hundra i huvvet! Känns som en högrisk person.
De som är tråkigt är att knarkrapparen inte kan be om ursäkt för vad de sagt till Jocke. Det är ingen som vill be om ursäkt och ingen tycks veta något om denna tjej som de så flitigt smörjde med lögner.
Han skulle faktiskt kunna rätta till detta,,,,Ja jag var ett svin och gick på skitpratet jag är ledsen.
Ändå kör han sin stil, när han kunde göra rätt för sig och sen släppa denna skiten en riktig mus är vad han är. Det krävs mod för att öppna käften och be om ursäkt, men man möts också av respekt o heder något som den veke fan helt saknar i sin syltrygg.

Har ryskan dumpat honom?
Citera
2023-04-17, 21:59
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Han är ju i bra större risk att dö ung om han inte går ner i vikt - vad är då poängen med rikedomen. Dessutom har väl välbärgade det extremt lätt att ha råd med de bästa PTs osv när man är tät, så det blir lätt att genomföra.

Svårt att respektera ngn som går runt och ”jag lever livet, ni lallar runt” och samtidigt sportar den där hyddan

Sant, kan nog bli knall och fall men det vore ingen större förlust.

Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Har ryskan dumpat honom?

Hon frågade på Instagram igår om nån hade en lägenhet att hyra ut i hemlandet. Samtidigt har Olof lagt ut på twitter där han står jämte en staty av Lenin i Moskva (om det inte var en gammal bild), fint land att besöka i dessa tider. De verkar inte ha en fast punkt någonstans, bara reser runt. Tycker synd om ungen.

Utmanar även Joakim Lundell än en gång, vi snackar bigga pengar

"Gör en challenge till Joakim Lundell. Villig att skänka 10 miljoner kronor till Röda Korset eller Läkare utan gränser för en direkt-TV sänd debatt (2 timmar) med dig rörande ditt manipulerande av unga och din fejka livsstil. Den ultimata debatten, om du inte tar den är du fejk."
Citera
2023-04-17, 22:01
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Sant, kan nog bli knall och fall men det vore ingen större förlust.

Hon frågade på Instagram igår om nån hade en lägenhet att hyra ut i hemlandet. Samtidigt har Olof lagt ut på twitter där han står jämte en staty av Lenin i Moskva (om det inte var en gammal bild), fint land att besöka i dessa tider. De verkar inte ha en fast punkt någonstans, bara reser runt. Tycker synd om ungen.

Haha, ja fy fan, tänk att växa upp med Olof som pappa🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in