2023-03-12, 12:22
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha exakt. Även Olof minns jag har lagt upp hur han bygger nåt komplex med lyxlägenheter i Marbella. Stod med en spade och låtsades gräva .

Tänkte också på det, varför har vi inte fått se någon av Olofs lyxkåkar? Varken den han påstår att han bygger i Marbella (som han berättar för Lokal när de är i Marbella) eller den han har i Colombia har vi fått se. Mycket snack liten verkstad, Olof!
Citera
2023-03-12, 14:19
Medlem
Citat:
Garanterat att hans farsa är med på bygget på nåt sätt. Inte fasen har Fridell kapital att bygga ett hus åt sig själv i Spanien.
Ja eller bara helt enkelt ett random hus till ngn han känner och han har fått låna o visa upp. Eller Olofs ”hus” tex, om det finns!
De säger ju båda två att det räcker att visa upp ”dyra” saker, även om man inte äger dom själv. För att knyta viktiga ”rika” kontakter! Så ngt sånt är det nog.
Citera
2023-03-12, 17:24
Avstängd
Citat:
Lokal snackar Olof och Joakim Lundell. Har ej sett nåt intervjun så jag vet ej kvaliteten, förmodligen massa skitsnack som vanligt.

https://m.youtube.com/watch?fbclid=P...ature=youtu.be

Fyfan Lokal är nästa sämre som gäst än värd i intervjuer.
Citera
2023-03-12, 17:41
Medlem
Det är så sjukt hur jävla provocerad av kommentarerna Fridell är! Hahaha så komiskt känns som man är tbx på högstadiet!
Han har verkligen noll att göra o ingen att umgås med, hänger på social media hela dagen och lägger en story för varje kommentar han läser
Hahahahahaha
Citera
2023-03-12, 17:50
Citat:
Garanterat att hans farsa är med på bygget på nåt sätt. Inte fasen har Fridell kapital att bygga ett hus åt sig själv i Spanien.

Han kanske har sålt av alla cigarrerna?
Citera
2023-03-12, 18:03
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Han kanske har sålt av alla cigarrerna?

Nä, dom stressröker han själv.
Citera
2023-03-14, 18:50
Medlem
SeymourButts011s avatar
Asså vilken tragisk människa han eeeeee, han är typisk looser med lilla pung.
Fattig med fejk kläder, hela han e fejk.
Tror hane farlig, riktig lammunge.
Fjun till skägg.
Citera
2023-03-15, 00:03
Medlem
XtraXs avatar
El tjacko kommer inte få träffa sin son hur mycket han han spammar om det.
Citera
2023-03-15, 12:29
Citat:
El tjacko kommer inte få träffa sin son hur mycket han han spammar om det.

Rätt brutalt ändå. Jag menar, att förhållandet med mamman tog slut och inte fungerar är ju hur vanligt som helst i Sverige, men att inte få träffa sitt barn överhuvudtaget, det är på en annan nivå.

Vad omogen han är när han sitter i en golfbil och luktar på pengar.
Citera
2023-03-15, 12:59
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Rätt brutalt ändå. Jag menar, att förhållandet med mamman tog slut och inte fungerar är ju hur vanligt som helst i Sverige, men att inte få träffa sitt barn överhuvudtaget, det är på en annan nivå.

Vad omogen han är när han sitter i en golfbil och luktar på pengar.

Vem vet vad som hänt, han måste väl ha gjort nåt för att inte få nån som helst umgängesrätt med sin unge.
Citera
2023-03-15, 13:04
Citat:
Vem vet vad som hänt, han måste väl ha gjort nåt för att inte få nån som helst umgängesrätt med sin unge.

Ja absolut, klart att det är självförvållat. Man undrar ju vad som är orsaken egentligen. Av det som har kommit fram så har han dömts för snatteri och narkotikabrott, jag tycker inte det låter så allvarligt.
Citera
2023-03-15, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ja absolut, klart att det är självförvållat. Man undrar ju vad som är orsaken egentligen. Av det som har kommit fram så har han dömts för snatteri och narkotikabrott, jag tycker inte det låter så allvarligt.

Föreställ er att behöva snatta och dessutom torska för det i den åldern, samtidigt som man låtsas vara rik..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in