2013-03-26, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Windom-Earle
Du är ingen offentlig person, du är bara en nolla som skriver wikipedia-artiklar om dig själv o köper låtsas-adresser i Beverly Hills. Jag tror du lider av histrionisk personlighetsstörning. Kolla upp det!

Glöm inte att han köpte indiska twitterföljare och installerat en bot som retwittrar alla stora nyhetssidors artiklar. Vad driver en person till detta?
Citera
2013-03-26, 20:54
Medlem
När jag vill muntra upp mig själv så brukar jag titta i denna tråden om Olof har någon ny skröna/fantasi/förvrängd världsbild att delge oss.
När han skriver blir man oftast inte besviken. Många skratt har det blivit

Här är ytterligare en länk om honom

http://seriewikin.serieframjandet.se...lof_Gustafsson
Citera
2013-03-26, 21:06
Medlem
Fettohanss avatar
Någon som vet vad hans företag omsätter? Han verkar vara en pajas av det man läst i tråden
Citera
2013-03-26, 22:02
Medlem
Söker man på Olof kan man få minst tre olika adresser i USA där han uppger ha verksamhet
http://joogleweb.com/
http://www.agreatertown.com/calabasa...anco_000441254
http://yp.ocregister.com/van+banco.9...022p.home.html

Troligen går adressen i Calabasas 4774 Park Granada till postkontoret man ser på Google maps.

Adressen där joogleweb håller till i VA ser mer ut som till en sommarstuga. Fastighetens postlåda har ingen skylt eller annat som upplyser om något företag. Det är kanske här på adressen 3105 Lalonde Drive | Chester, VA 23831, i ett litet slitet hus som Mr Gustafsson sitter och drömmer.....
Senast redigerad av rhodia 2013-03-26 kl. 22:06.
Citera
2013-03-27, 03:43
Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
Trodde tbh du var ett troll. Men ja. Din etniska bakgrund stämmer och verkar inte gå att googla fram så är väl i viss mån nu mer övertygad ditt konto ej är fejk.

"ganjaman har altid svarenn : olle e iranie ock typ svensk lr finsk" https://www.flashback.org/sp42260068
Citera
2013-03-27, 12:13
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Vi besöker samma skräddare. Våra fotopartners erbjuder oss gratis fotografering. Enligt fotografen som fotade mig (som tillhör det absoluta toppskiktet, fotat bl.a Beyoncé) så är kameravinkeln väldigt vanlig och det är en ren tillfällighet att det är likt den bild du visar upp.
Hahahahaha. Du menar alltså att t om skuggan la sig precis likadant som på fotot på Bond?
Vilket jävla skämt.
Citera
2013-03-29, 00:03
Medlem
Mr.Bonds avatar
Ett STORT tack går ut till alla flashbackare som kompletterar en i övrigt sorglig historia med många härliga skratt.
Citat:
Man har väl inget direkt liv om man läser en tidning som handlar om tidningar?
-lolomgwtf
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Serieblaskan
Ni får gärna skriva förslag på artiklar.

Serieblaskan avslöjar: Så lurar Olof Gustavsson till sig mediauppmärksamhet och vilsna investerar.

Serieblaskans experter varnar: Så skyddar du dig mot denna farliga bedragande mediahora som tvingat fyra bolag till konkurs.

Ronny Svensson 37 år: ''Hur kan det finnas sådana här människor? Var kommer all denna tramsiga, dumma ondska och idioti ifrån?''

Lena Mehlin ansvarig utgivare på Serieblaskan: Därför går vi ut med gärningsmannens namn.
-teflonpannan69
Citat:
Är det bara jag som reagerar på att blatten heter Olof? :S
-nerdrage
Citat:
En intressant sak att notera är att nästan samtliga uppdateringar som gjorts att informationen här är gjorda från Ip adresser hemmahörande på Ekerö.. Kan inte vara tillfälligheter
-Utdrag från wikipedia
Citat:
Det måste ju vara den ända Wikipedia sidan där man får reda på vad personen i fråga "tänker" göra i framtiden...
-Befriaren
Citat:
tjejerna fnissade och killarna mobbade honom och han insåg att status ligger inte hur många kompletta årsutgåvor av Bamse man har.
-Sellapaer
Citat:
Är det någon som vet om Olof är jude? Får lite sånna vibbar av honom.
-krijgenic
Citat:
En kille hade förlorat sin klocka typ EN VECKA tidigare, och trodde att jag och min kompis hade tagit den. Han och Olof stod och tjafsade lite med oss och sedan gick Olof och "letade" efter klockan, utomhus, på kvällen (mörkt ute). Han kom tillbaks en minut senare och hade "hittat" den.
-HeexX [edited]
Citat:
Historien om armbandsuret är inte den sorts historia som man bara hittar på. Dessutom känner jag igen typen som gör sådant. En kille som stal när han var hemma hos kompisar och sedan hittade på en långsökt historia hur en annan kille, som inte ens varit hemma hos de bestulna personerna, skulle ha gjort inbrott och inte lämnat några spår.

En kille som pratade om att göra inbrott på arbetsplatsen hela tiden, sedan händer det. Därefter kommer en konstig historia om hur han visste att Hell Angels planerade att göra inbrott där.

Det krävs ganska stark övertalningsförmåga för att övertyga någon som i historien om armbandsuret. Det är då inte så långsökt att misstänka att samma övertalningsförmåga används till annat skit.
-Severoth [edited]
Citat:
Om det mot all förmodan skulle gå bra för honom kan jag alltid trösta mig med att han var riktigt tjock som 10 åring.
-aquell
Citat:
Vilka grymma tips har han för att bli miljardär.

1. Gör det man tycker om
2. Satsa långsiktigt
3. Arbeta hårt
-.-.-.
Citat:
Olof och farsan startade bolagen tillsammans och sedan låg de på media
som fan för att uppmärksammas. När detta gick i mål så kom steg 2, att
ge Olof stryk.

Allt för att koka ihop en intressant tråd på flashback. Inte undra på att bolagen
har gått så dåligt när det inte var deras avsikt att lyckas med dem från start.

Snart kommer det erbjudas sms-avisering så fort det kommer en
höger från farsan vid köksbordet! Ca-ching! pengarna rullar in från sms-prenumeranter.
-BeeGeesnose
Citat:
Är det verkligen han själv som sitter och postar tweetsen, så är han ju spritt språngande galen på riktigt
-BarneyGumble
Citat:
Hans företagsnamn Pallas på spanska hade uttalats "Pajas Capital"?
-kodapan
Citat:
olofs tankar: Polisanmäl farsan får skadestånd använder dessa deg som startkapital till mitt nya "revolutionerade" teknik-företag ????? Företag nr 5 ser nu ut att kunna förverkligas.
-minkk
Citat:
Killen verkar vara material för de stora investmentbankerna.
-trampa
Citat:
notera "som tur är så har jag en mycket mycket snäll far". Lät som pappa läxat upp pojkspolingen innan intervjun?
Hamnade satanistpolitikern till fader i finkan eller sitter han på ett plan på väg till USA med läderpiska i bagaget för att "hälsa på" sin son???
-karlvonlinne
Citat:
***INFORMERA FÖR FAN INTE FARSAN OM DETTA FÖR DÅ TAR DET HUS I HELVETET PÅ DEN PRYDA SATANISTPOLITIKERN!!!***
-karlvonlinne
Citat:
Det verkar som om att proppskåpet har brunnit fullständigt hos vår vän Olof
-Danielxbf32
Citat:
blivit helt besatt av Olle. Det är som att se en trafikolycka. Man är chockad men fascinerad.
-leBook
Citat:
Jag har svårt att tro att Olof skulle kunna lura någon.
Han är inte tillräckligt slipad. Företagsnamnen är som hämtade från Kalle Anka.
-cirkulation
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat Gizorangel
han har ju sagt i några intervjuer att han inte drivs av pengar, utan att utvecklas.
Hitler drevs inte av att döda judar, utan att utveckla samhället
-Ultimatrix
Citera
2013-04-06, 22:04
Medlem
Daltonbrors avatar
hahahahahahaha Olof kungen! Hur går det med affärerna?
Citera
2013-04-07, 00:56
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltonbror
hahahahahahaha Olof kungen! Hur går det med affärerna?
Sitter väl på plattan och snortar lite
Citera
2013-04-11, 16:55
Medlem
Olof, mitt mål i livet är att bli Euro-miljardär, då euron är lite mer värd än dollarn. Har du några tips till mig?

Sikta mot stjärnorna!

edit:

░█▀▀▀█ ░█─── ░█▀▀▀█ ░█▀▀▀   ░█▀▀▀ ─█▀▀█ ░█▄─░█ ░█▀▀█ ░█─── ░█─░█ ░█▀▀█
░█──░█ ░█─── ░█──░█ ░█▀▀▀   ░█▀▀▀ ░█▄▄█ ░█░█░█ ░█─── ░█─── ░█─░█ ░█▀▀▄
░█▄▄▄█ ░█▄▄█ ░█▄▄▄█ ░█───   ░█─── ░█─░█ ░█──▀█ ░█▄▄█ ░█▄▄█ ─▀▄▄▀ ░█▄▄█
Citera
2013-04-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Vi besöker samma skräddare. Våra fotopartners erbjuder oss gratis fotografering. Enligt fotografen som fotade mig (som tillhör det absoluta toppskiktet, fotat bl.a Beyoncé) så är kameravinkeln väldigt vanlig och det är en ren tillfällighet att det är likt den bild du visar upp.

det här var var den bästa!
hahahahaha

Han är lite av Jonte krig och Raffa typen
Citera
2013-04-15, 10:24
Bannlyst
Olof är säkert mer framgångsrik än majoriteten som skriver här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in