Jag fick svar från escobar direkt!
Jag utgav mig för att vara en potentiell företagare i Sverige som vill sälja plånböcker tillsammans med escobar namnet och frågade om Olof K Gustafsson och "escobar inc" är representant för escobar som varumärke.
Sebastian Marroquín Santos via contacto@juanpabloescobar.com svarade
"This people is just scammers!
Be careful
Peace!"
Där har ni det svart på vitt.
Var väl ingen större nyhet att de är just scammers, deras jäkla mobiltelefoner som folk beställde och aldrig fick osv.
Jag fick svar från escobar direkt!
Jag utgav mig för att vara en potentiell företagare i Sverige som vill sälja plånböcker tillsammans med escobar namnet och frågade om Olof K Gustafsson och "escobar inc" är representant för escobar som varumärke.
Sebastian Marroquín Santos via contacto@juanpabloescobar.com svarade
"This people is just scammers!
Be careful
Hur kan det fortgå? Vad krävs för att korthuset ska falla?
Killen sitter och hävdar i lokals video att han är god för 700 miljoner kronor, och påstår att Escobar har hans rygg.
När verkligheten är att Escobar familjen knappt vet vem snubben är.
Bilar och boende står Olofs pappa för.
Är det Olof som kommer bli fimpad av Escobar i framtiden? Om dom nu ens bryr sig.
Om 10 år kommer detta bli en RIKTIG dokumentär. Det kommer bli kollosalt spännande att se en sammanfattning om hur den här killen lyckades lura och ljuga sig igenom allt detta och hålla människor förbluffade kring hans fantastiska historier om pengar och lyx och dessutom snuvade åt sig namnet Escobar på vägen, sålde fejkade telefoner och låtsaskrypto och lurade människor.
Det är nästan Netflix kvalitet på det konceptet
https://ibb.co/QF46NNt
Klockan är fortfarande bara runt 19 i sydamerika så om du mailar nu får du säkert svar som jag fick nyss.
Jag skickade precis. Lossades som jag hade blivit kontaktad av en snubbe som säger han förespråkar Escobar genom Escobar Inc. Så innan jag investerar vill jag höra så det är legit. Så nu får vi se vad dom svarar haha
Undrar verkligen hur snacket går mellan Olof och Lokal när kameran inte är på. Upprätthåller Olof samma fasad eller har han erkänt allt för Lokal som bara spelar med i videos? Det är ju riktigt sorgligt om Olof ljuger för Lokal om bitcoins och bugatti när de umgås trots att Lokal vet att han är mytoman.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!