2022-09-12, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Det jag tycker är konstigt är att Olof förespråkar sig som en badguy, farlig lirare som allierat sig med en av historiens farligaste familjer, men ändå framstår som en jättebebis som flamsar och tramsar hela tiden. Någonting stämmer inte….

Har man tillräckligt med våldskapital i ryggen behöver man inte prata om hur farlig man är. Alla vet ju ändå om hur tung Olof är i branschen.
Citera
2022-09-12, 09:43
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Har man tillräckligt med våldskapital i ryggen behöver man inte prata om hur farlig man är. Alla vet ju ändå om hur tung Olof är i branschen.
Är det ett måste dock att skämma ut sig?
Citera
2022-09-12, 10:14
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Vem har jobbat på lager? Menar du den skalliga pundaralkisen som sitter närmast? Eller ”vikingen” med skägget?
Vikingen!
Citera
2022-09-12, 10:18
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Haha, fy fan vilken misär hans "fan-träff" var. Några ensamma incels och ett par smågrabbar. Till och med Lokal själv tyckte väl att det här var cringe och obekvämt. Nu får han lägga ner det här med Olof-videorna ett bra jävla tag, har han verkligen ingenting annat att bjuda på? Olof funkar helt okej med några videors mellanrum, inte så här hela jävla tiden.
Den skalliga snubbe och vikingen med skägget måste väl vara runt 35-40? Känns ju jävligt cringe att de kom på fan-träffen. Snorungar är fine, men medelålders män... nä
Citera
2022-09-12, 21:55
Bannlyst
Så... olle har 50 böcker kvar, vilket i själva verket vore 500, som han pushar på twitter. Varför skirver han aldrig om riktiga affärer, eller skriver med vänner eller partners.

Olle, köp fastigheter och visa upp eller riktiga affärer, vem som helst med jobb kan låta frugan handla på NK ibland och åka på resor som pappa betalar.
Rolexklockor är för bilhandlare och folk utan smak. Visa upp din samling? Var är alla AP, patek, hublot, breguet, jacob, richard mille?

Rolex är klockornas Adidas, inte långt ifrån breitling som vem som helst kan köpa.
Några svennebananlöner!
Senast redigerad av drrty 2022-09-12 kl. 22:02.
Citera
2022-09-12, 23:04
Medlem
Kent.Kottes avatar
Är det Olofs morsa som är inne och försvarar honom på twitter under namnet Isabella Hauzerduff? Riktigt pinsamt
Citera
2022-09-12, 23:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Är det Olofs morsa som är inne och försvarar honom på twitter under namnet Isabella Hauzerduff? Riktigt pinsamt

Såg detta, gillar inte när folk pratar om Olofs vikt.

Citat:
Is not your business how much is Olofs weight .

How about you mrs spaghetti…. You think you are fotomodell

Folk keep yourself busy with something us then Olofs weight.

Beverly Hills is that’s place you never see I your life you’re bonde from@sverige of course you don’t know where is Beverly Hills eat your blood pudding and pork feets . Hejdo

Doesn’t matter if Olof is big but he is one of the smartest human on the worlds

Bra engelska osv
Citera
2022-09-12, 23:55
Medlem
Angående Olofs vikt så är det något han har kämpat med hela livet, så om Isabella på twitter är hans morsa kanske det förklarar varför hon försvarar just vikten så mycket. Det är väl bland det äldsta problemet som Olof har dragits med. (Jag vet att han haft en mer normalviktig period under tonåren men det är inte så jag känner eller minns Olof.)

Jag och Olof gick i samma klass i grundskolan, i den högst ordinära skola som Olof likställer med Tjernobyl i sin "dokumentär" på SVT. De flesta minnen jag har av Olof är att han och pappa Georg gick promenader/joggade i skogen kring skolgården för att försöka råda bot på Olofs övervikt. Jag, som hade kompisar att leka med, såg dem ofta skymta förbi i skogen när jag var ute på skolgården. Många andhämtningspauser blev det. Och tjat/vädjanden från Georg att fortsätta lite till.

Pappa Georg var för övrigt vikarie ibland för några klasser. Han var sträng och helt humorlös.
Senast redigerad av Klaxon 2022-09-12 kl. 23:57.
Citera
2022-09-12, 23:59
Medlem
Hur kan ha nånting kvar, klockor osv om han rör sig i Stockholm?
Var är alla förortskids? Varför rånar de inte han bara?

Det hade jag gjort om jag var sån.
Citera
2022-09-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaxon
Angående Olofs vikt så är det något han har kämpat med hela livet, så om Isabella på twitter är hans morsa kanske det förklarar varför hon försvarar just vikten så mycket. Det är väl bland det äldsta problemet som Olof har dragits med. (Jag vet att han haft en mer normalviktig period under tonåren men det är inte så jag känner eller minns Olof.)

Jag och Olof gick i samma klass i grundskolan, i den högst ordinära skola som Olof likställer med Tjernobyl i sin "dokumentär" på SVT. De flesta minnen jag har av Olof är att han och pappa Georg gick promenader/joggade i skogen kring skolgården för att försöka råda bot på Olofs övervikt. Jag, som hade kompisar att leka med, såg dem ofta skymta förbi i skogen när jag var ute på skolgården. Många andhämtningspauser blev det. Och tjat/vädjanden från Georg att fortsätta lite till.

Pappa Georg var för övrigt vikarie ibland för några klasser. Han var sträng och helt humorlös.
Han kan gå ner allt direkt påstår han ju! Men han väljer att vara fet helt enkelt! Just av den anledningen att han kan gå ner allt precis när han vill!
Han vill forts äta oxfilé och potatismos ett tag till!
Citera
2022-09-13, 00:50
Citat:
Ursprungligen postat av Klaxon

Men jösses.

Kunde han inte bara stängt av sonens tillgång till potatismos? Han kunde ju tydligen bevaka Olofs toalettbesök så det borde väl varit en smal(hepp!) sak för gubben?
Citera
2022-09-13, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Han kan gå ner allt direkt påstår han ju! Men han väljer att vara fet helt enkelt! Just av den anledningen att han kan gå ner allt precis när han vill!
Han vill forts äta oxfilé och potatismos ett tag till!

Ja, Olof känner vi alltför väl vid det här laget för att tro att han skulle fara med osanning.

Kanske försökte Olof redan som liten övertala sin pappa att en stor kroppshydda innebär pondus, vilket kommer vara viktigt för hans framtida eskapader?

Som det ekonomiska geni med sinne för affärer som Olof är så får man ändå ge honom att det finns fördelar med att vara stor. Exempelvis när du köper en helkroppsmassage, då betalar du mindre per kvadratcentimeter hud ju större du är

Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Men jösses.

Kunde han inte bara stängt av sonens tillgång till potatismos? Han kunde ju tydligen bevaka Olofs toalettbesök så det borde väl varit en smal(hepp!) sak för gubben?

Jag har ingen aning om ifall Olof fick äta hur mycket han ville för pappa eller inte, kanske bråkades det om det också. Det verkar ju ha varit en hel del friktion i det hushållet. Skönt för Olof att slippa både bevakade toalettbesök och att vallas fram i skogen mot sin vilja numera i alla fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in