2022-07-28, 17:01
Medlem
DayNites avatar
undrar hur många som bryr sig om en trött serietidning som Fläskobar ska singera
kanske plastar han in den i guld?
Citera
2022-07-29, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Olofs Twitter.

Vi kommer köra en fanträff nästa vecka i Stockholm. Entrebiljett är att ni har med er minst 1 bok perperson av mitt Simpsons seriealbum som jag kan signera åt er också. Du kan köpa flera, finns bara 99 st kvar nu. Portot kostar mer än vad den säljs för nu. https://t.co/dxsVC0itiw

Spännande. 😂
Det här låter ju väldigt desperat till och med för att vara Olof... Kommer dom stulna klockorna upp på annons snart också eller?
Citera
2022-07-29, 00:20
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Olofs Twitter.

Vi kommer köra en fanträff nästa vecka i Stockholm. Entrebiljett är att ni har med er minst 1 bok perperson av mitt Simpsons seriealbum som jag kan signera åt er också. Du kan köpa flera, finns bara 99 st kvar nu. Portot kostar mer än vad den säljs för nu. https://t.co/dxsVC0itiw

Spännande. 😂

Hur man säger att det är tomt i kassan utan att säga det rakt ut…
Citera
2022-07-29, 10:24
Medlem
Intressant!

Från Vlads Twitter med bilder. Men köpte han klockan före eller efter inspelningen är ju frågan då?
https://t.co/WEVQz6G1NA

Olofs skröt ju om att han hade köpt en ny klocka för 500k. Men den verkar han inte använda. I nya videon med clownen Lokal så har han sin gamla klocka. Så köpte han verkligen klockan?🤡😂
#escobarinc
#olofkgustafsson
#rolex
#reallokal
@CC_Redaktionen
Citera
2022-07-29, 10:45
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Hur man säger att det är tomt i kassan utan att säga det rakt ut…
Han har nog rätt om portot. Jag skulle skicka nåt magasin inrikes och det gick på över 60 spänn.
Citera
2022-07-29, 11:34
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Han har nog rätt om portot. Jag skulle skicka nåt magasin inrikes och det gick på över 60 spänn.

Ja, om man skickar grejer själv är porto dyrt. Men Adlibris tar 25 spänn i frakt.
Citera
2022-07-29, 11:36
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Olof påstår nu i den nya videon med lokal att ett tredje världskrig är på g och att de kommer inträffa inom ett par år eller tom månader. Han påstår att homosexuella genom woke tar över världen. En del lustiga påståenden men fanns en del bra saker också. Som att Ryssland attackerar Ukraina pga NATO som expanderar österut. Om hur Sveriges försvar är värdelöst och inte klarar av en attack från Ryssland m.m.

Hade han skippat sin egna two face shit och bara varit rå ärligt hade han nog gått hem mer hos folket. Men klagar inte över kontroversiella gäster som kan underhålla iallafall.

Dock är det skapliga påståenden han gör som kommer få honom att se ut som en idiot om han visar sig ha fel. Tydligen är det 50/50 att det blir kärnvapenkrig. Jag tror det är bullshit då kärnvapen är såpass destruktivt att ingen vågar använda dem.

Vad anser ni? Ligger det någon sanning i det han säger?
Har han blivit influerad av Charles Manson? Låter som Manson-dravel, fast i Mansons teori var det de svarta som skulle starta WW3
Citera
2022-07-29, 11:38
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Har han blivit influerad av Charles Manson? Låter som Manson-dravel, fast i Mansons teori var det de svarta som skulle starta WW3
Det är väl inte mer än något random flashbackinlägg.
Citera
2022-07-29, 12:11
Medlem
R33GTRs avatar
Han spottar ju bara facts i senaste videon, hur kan folk säga emot det?
Citera
2022-07-29, 13:03
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR

Eyo mannen han spottar tjockt tunga facts! Hatarna bara hatar bror fattar du yao! Det krävs en tjocksmock som Olly boi som talar om för dem att jorden är platt aight! Säg till dom abo walla jag svär!
Citera
2022-07-29, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Håller med! Efter många tveksamma videos, va denna något annat! Här visar han bred kunskap och allmänbildning utan massa larv!
Han kan mycket om mycket! Han borde hålla sig lite mer allvarlig, utan att sväva iväg som han har tendenser till ofta!
+1 på denna video, mest seriösa hittills!
Citera
2022-07-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Motsägelsefullt att han ena sekunden hävdar att han lottar ut Bentleys, och nästa sekund tar betalt för serietidningar.
Undrar vad han behöver de 16 laxarna till. Mosbrickor? Hyra en lyxbil i 2 timmar och säga att det är hans? Premiumkorsett av titan?

Han behöver pengar för att betala av sin skuld till Donken.

Betalar han inte snart måste de stänga ner 2 kontor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in