2011-11-12, 23:30
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojje959
tjenare flashback! presic som olof här vill jag med starta ett företag. men så klart är jag äldre än vad han va. hur ska jag gå till väga ? kan inget om hemsidor hur kan jag få tag på någon som kan fixa en hemsida åt en?

företag=hemsida?
Citera
2011-12-06, 01:57
jaha så vart tog alla optimister som i början av tråden tyckte vi va så jäkla negativa o avundsjuka vägen? gick o blev dollarmiljardärer för att dom visste exakt hur sånt går till eller? man hör ju i slutet hur bra det gått för valpen slagen av farsan med bältet för att han inte vela lämna ifrån sig ägarskap o grejjer ojojoj vilken soppa! en soppa för en miljardär
Citera
2011-12-06, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
jaha så vart tog alla optimister som i början av tråden tyckte vi va så jäkla negativa o avundsjuka vägen? gick o blev dollarmiljardärer för att dom visste exakt hur sånt går till eller?

Det undrar jag ochså. Men 99% som skrivit det är snorvalpar själva som går i gymnasiet och ser upp till
Anal-Olof. Problemet ligger i att om det skulle vara så lätt att bli dollarmiljardär som Olof och andra muppar som uttalade sig positivt tror. Så skulle vi i princip bara ha dollarmiljardärer överallt, men så enkelt är det inte.
Citera
2011-12-09, 02:42
Medlem
Bengt-Gerhards avatar
Någon som har hört något mer om fallet Olof och hans företag samt målet med hans fader?
Citera
2011-12-09, 02:43
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Gerhard
Någon som har hört något mer om fallet Olof och hans företag samt målet med hans fader?
Har också funderat faktist, vad gör han idag?
Citera
2011-12-13, 23:50
Medlem
Tackar för en mycket underhållande tråd, trotts att det kommit fram lite väl privat information(som jag ibland kan vara imot), så måste jag säga att många här på flashback är begåvade stalkers.
Citera
2011-12-15, 19:53
Medlem
Uppdatera oss. är nyfiken som tusan hur det har gått för denna snubben.
Citera
2012-01-02, 21:54
Medlem
top12s avatar
Hur går det för Olof nu för tiden? Har han kommit någon vart?
Citera
2012-01-04, 18:50
Medlem
Varför kallar ni han för Anal-Olof?
Citera
2012-01-04, 19:40
Medlem
fizys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquafresco
Varför kallar ni han för Anal-Olof?

För att han gillar att få den i analen?
Citera
2012-01-07, 05:33
Medlem
Pinkmans avatar
Rätta mig om jag har fel...

Han blir uppmärksammad för att han driver fyra olika företag trots sin ringa ålder? Eller ja, företag och företag. Lite papper hit och lite papper dit. Och vips så fanns det registrerat fyra bolag. Men i alla fall. Han fyller 18år men får inte ta över darth Vader rollen och blir således ledsen. Och eftersom han blir ledsen så slår hans far honom då han anser att the dark side never cries och att han har misslyckats med invalet. G-star flyr då till Amerikat där hans mor jobbar som telefonförsäljare eller någonting. Han kan med andra ord softa tills rättegången drar igång?

Nu då? Jag fattar verkligen ingenting. Bandet/artisten Nordpolen fick ju vara med i tv4's morgonsoffa. Så allt är ju möjligt.

Är jag för trött?
Citera
2012-04-17, 11:28
Medlem
AxlAxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Gerhard

Det har jag missat, vad är det för mål då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in