2012-04-24, 00:08
Medlem
Hm, nej vad är detta för mål?
Mål nummer?
Skatteverket verkar ha gjort en räd nu på vårkanten, mycket skattebrott på tapeten. Är det detta med?
Citera
2012-07-29, 18:28
Medlem
svulles avatar
Så, kom Olof in på Handelshögskolan?

Och vad handlar tjafset med pappsen om?
Citera
2012-08-08, 06:33
Medlem
eradicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Så, kom Olof in på Handelshögskolan?

Och vad handlar tjafset med pappsen om?
Även jag är nyfiken på detta? Hörde i tråden om HHS att så inte var fallet, vilket hade varit ganska så intressant. Skadeglädje är den enda sanna glädjen!
Citera
2012-08-08, 10:23
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Även jag är nyfiken på detta? Hörde i tråden om HHS att så inte var fallet, vilket hade varit ganska så intressant. Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Ja, min bror började på HHS i fjol och har inte sett till honom. Mig veterligen är Olof född 1993, men eftersom han gjorde gymnasiet på två år, så torde han ju ha börjat i fjol också. Jag får höra med lite gamla lärare.

Vore ju fantastiskt kul att höra vad som hänt med Olof. Har allt totalt slagit runt?
Citera
2012-08-13, 07:26
Medlem
techmans avatar
Vore ju tragiskt om han blev misshandlad av far sin och var tvungen att flytta till staterna. Jävla kukar till föräldrar.

Hoppas han trivs bra i USA, inte tappar gnistan och lyckas starta upp några nya företag eller hittar andra sätt att tjäna pengar där ist.

Lycka till Olof!
Citera
2012-08-23, 17:23
Medlem
hallå allihopa! lite nyheter om Olof-man på g

han är inblandad i ett åtal mot sin farsa, misshandel o sånt, asså från farsans sida. Jag tror det fanns en länk tidigare i tråden!! de är inte om skatten eller nått sånt dessutom är alla hans bolagen konkade typ.

han går inte på handels utan är borta i US, lever där liksom. fanns väll info om hans betyg o sånt tidigare i tråden, vet ej hur det blir med åtalet eftersom att han är i US, kanske inte funkar att göra åtal på distans??

olle da man har en facebook, där finns lite bilder på typ beverly hills och skit, tydligen är han Ceo för nått bolag. yah, de var allt jag hadde att komma med just nu!!!
Citera
2012-08-23, 18:56
Medlem
någon som orkar göra en snabb recap på Olofs uppgång och fall och hur han har det nu och vad han gör och vad som hände mer bolagen har har/hade och om eventuella konkurser med mera. jag orkar verkligen inte läsa igenom hela tråden. tack på förhand
Citera
2012-08-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wiking
någon som orkar göra en snabb recap på Olofs uppgång och fall och hur han har det nu och vad han gör och vad som hände mer bolagen har har/hade och om eventuella konkurser med mera. jag orkar verkligen inte läsa igenom hela tråden. tack på förhand
men shit vilken lat jävel man kan va!!! aja, nu kommer ganjamans super bra sammanfattning om Olof Gustafsson, olle da man:

1993 - olof föds

2000 - nån gång på 2000-talet börjar hans farsa misshandla han

2005 - han öppnar en seriebutik på nätet, fixar allt själv (sen avslöjad som lögn, han tjålade design och grejer från internet)

2009? - han fixar massa andra skitbolag om serier under farsans namn för att han inte är myndig.

2009? - han börjar gymnasium, pluggar skitmycke och skryter om hur bra hans betyg är

2011 - i början av året dyker olle upp i media, han skryter om nån simpsons-serie och hur han tar gymnasium på två år ist för tre. han driver fyra företag (egentligen firmor under hans farsas firma) dessutom att han ska komma in på handels, bli jurist och miljardär. alla på fb ragear, vilken tönt liksom. han dyker upp mer i media, typ vakna med the voce o sånt. alla ragear för att han skryter skitmycke trots att han inte har några företag o sånt, han är en bluff helt enkelt. vill bli miljardär, fett kaxig och dryg,, arrogant whatever. en myttare, rigktit fet mytoman.

2011 - juni typ dyker det upp en snubbe som kommer med massa info om olle, typ hans skit betyg, hp och sånt, visade sig att han ljög om sina topbetyg hela tiden o inte alls komm in på univeristet.. o hans företag hade typ noll kronor

2011 - juli tydligen har han dragit till utomlands och säger att de e massa problem med farsan och butiken, typ leveranser o sånt. sen visar det sig också att han haft problem tidigare, typ dålig service eller nåt på blocket.
sist av allt kommer en mikael snubbe in och säger att olof da man är inblandad i ett åtal. en annan snubbe säger att han har flytta utomlands för att 'fullfölja sina mål". sen visar det sig att hans företag (firmor) har konkat hårt.

2011 - aug samma mikael-snubbe langar en länk om att olofs farsa är i finkan för barnmisshandel sen länge tillbax.

2012 - the ganjaman kommer in med massa ny info. olle bor i US med morsan, vet ej va han gör, men nått med beverly hills och Ceo för nått företag. han går ine på handels, liksom hallå han är i US. farsan är åtalad men olof är borta i the US så det händer inte mkt just nu

alla datum o sånt är ungefär, i m not responsible for mistakes! the ganjaman har altid bra info om myttoman olof!!!!

!!!ALLa ni lata som inte orka leta: det finns skitmycke info typ lite längre bak i tråden!!!
Senast redigerad av x-ganjaman 2012-08-23 kl. 21:19.
Citera
2012-08-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x-ganjaman
2011 - i början av året dyker olle upp i media, han skryter om nån simpsons-serie och hur han tar gymnasium på två år ist för tre. han driver fyra företag (egentligen firmor under hans farsas firma) dessutom att han ska komma in på handels, bli jurist och miljardär. alla på fb ragear, vilken tönt liksom. han dyker upp mer i media, typ vakna med the voce o sånt. alla ragear för att han skryter skitmycke trots att han inte har några företag o sånt, han är en bluff helt enkelt. vill bli miljardär, fett kaxig och dryg,, arrogant whatever. en myttare, rigktit fet mytoman.

Finns det något Youtubeklipp från Vakna med the Voice? Tack för en bra sammanfattning.
Citera
2012-08-23, 21:23
Citat:
Ursprungligen postat av WePee
Finns det något Youtubeklipp från Vakna med the Voice? Tack för en bra sammanfattning.

Jag gick in på Youtube och sökte på Olof Miljardär, oj! Klippet dök visst upp, helt otroligt vilken kapacitet intranät har!

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ygTMeJ_DY
Citera
2012-08-25, 10:47
Medlem
cirkulations avatar
Lustigt att Olofs företag ska ha "konkat", när det inte ens fanns några företag från början. Fantasikonkurs för fantasiföretagen?
Citera
2012-08-25, 11:01
Medlem
du som ville ha länk: http://www.facebook.com/banan.skruv

ja vet bara att han "företag" är borta = kk.

sen en annan jätte rolig sak: http://twitter.com/olof_gustafsson

olle da man slänger ut sig massa gamla gubbars citat och har 113 000 followers!!! men alla är köpta typ robotar hahahahah vilken tönt!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in