Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Det stod ju redan klart att han riskerade en livstidsdom för en bagatell som inte ens räknades som brott i Sverige.
Hans agerande i telefon affärerna var ju lindrigare än USAs presidents egna solklara telefon scam
Det är väl inte konstigt att lagföras för ett brott som strider mot lagen i det landet som brottet begås i?
Eller spelar Olof enligt andra regler?