Citat:
Ursprungligen postat av
kodapan
Ditt portvaktbeteende på ett offentligt forum är ganska fånigt. Att Olof inte kan klä sig är ett faktum. Det är tre T-shirts eller kostymer i fel storlek för hela slanten.
Är kostymen ens blå, ja vilket mysterium du presenterat för oss. Fråga din optiker kanske.
Gillar att du bekämpar eld med eld, funkar alltid!
Tack för påminnelsen, dags att boka synundersökning. Har skjutit på det...
Citat:
Ursprungligen postat av
Moodys
Du, jobbat inom finans/bank internationellt senaste 23 åren, så vet definitivt vad jag pratar om. Så kom inte och peka finger. Bara jag som får peka finger åt pajasen Olof ;-)
Utöver min yrkesroll, vilken i sig för med sig en typ av klädkod, så är just kläder, mode, skor och klockor ett av mina stora intressen.
Var jobbar du själv, förresten?
Om du jobbar inom finans på en någorlunda hög nivå krävs en master. Du kan tidigast alltså börjat din karriär vid 23 års ålder. Förutsatt att du inte räknade in diverse internships är du alltså 45 år gammal och sitter och runkar inne på flackback i en tråd om Olof?
Känner mig genast lite mindre sorglig och tillfreds med mig själv att jag halkade in här 😂
Tack för det!
Själv säljer jag damsugare dörr till dörr iförd blå kostym från dressman med svarta lackskor till.
For att bidra till ämnet kan jag tillägga det att jag också tycker Olofs kostym och skor var fula! Passade inte alls!