2026-09-19, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hoppas det finns fullt utrustade besöksrum där det kan idkas sexy time med Svetlana.
Misstänker att hon är ytterst ledsen att det bara är två år till i frihet för henne
Citera
2026-09-19, 13:30
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken1
Misstänker att hon är ytterst ledsen att det bara är två år till i frihet för henne
Hur menar du här? Kommer Svettlana också att bli åtalad i Frankrike när Olof utvisas dit?
Citera
2026-09-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Hur menar du här? Kommer Svettlana också att bli åtalad i Frankrike när Olof utvisas dit?
Nej, jag menade att hon haft det jättebra under hela tiden han suttit inlåst, tänkt dig själv att måste ha det fettot liggade över dig
Citera
2026-09-19, 14:54
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken1
Nej, jag menade att hon haft det jättebra under hela tiden han suttit inlåst, tänkt dig själv att måste ha det fettot liggade över dig
Svettis ser i alla fall ut att ha gjort av med Olofs pengar.

Om Svettis är så speciellt lycklig är väl en öppen fråga.

Är Svettis välkommen till USA för att besöka Olof? Jag tror hon kanske blivit flaggad i visasystemet?
Citera
2026-09-26, 12:39
Moderator
oilslicks avatar
Nu är jag nyfiken på dels hur det går för honom att betala det han är skyldig den Amerikanska staten samt om dom andra fångarna även där han sitter nu kallar honom för "Jesus" ännu?
Är det något som går att få fram för en vanlig dödlig?
Citera
2026-09-29, 10:18
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Nu är jag nyfiken på dels hur det går för honom att betala det han är skyldig den Amerikanska staten samt om dom andra fångarna även där han sitter nu kallar honom för "Jesus" ännu?
Är det något som går att få fram för en vanlig dödlig?

Amerikanska intagna får ta emot post. Skicka ett vykort och fråga honom direkt?

Om du nöjer dig med tredjehandsuppgifter som svar på dina extremt spännande och intellektuellt stimulerande frågor, då kanske det räcker med ett snabbt samtal över Atlanten till någon glad plit som du kanske matchat på Grindr.
Citera
2026-09-29, 10:29
Medlem
Tänk att olleboi missat hela ozempicgrejen.
Tror ni han hoppar på tåget när han är en fri tjockis? För innan så brydde han sig ju inte om hur han ser ut, men alla vet att det bara är brist på karaktär och disciplin som tjockisarna säger så. Ska han bli hudhertingen 2?

Känner faktiskt att jag saknar hans upptåg.
Vill höra om alla hans fängelsehistorier om hur han var shotcaller för Aryan Brotherhood och slipade shanks på nätterna och hur många plitar med saftiga pattar som ville ha honom.
Hur han hade en 70 tums tv i cellen och hade störst stash med nudlar och kakor. Hur han alltid fick en extra slev av mat av nån crip i matsalen för svartingarna hade respekt för honom. Hur han blev stabbad i bröstet och att den killen dog dagen efter för att någon av Olofs bitches fick morduppdraget.

Free Olof Gyros!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in