2021-09-19, 20:00
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ptja, något åkte ju till det som sades vara byggnaden där Escobar Inc hade sitt kontor men dom kände inte till det. Sen brukar han ju säga att han har träffat Trump flera gånger. I så fall träffar jag Soran Ismail varje dag. Och med det menar jag att jag ser honom på 5-10 meters avstånd. Att han hade ensamrätt på Simpsons i serieform i Sverige visade ju sig vara en lögn. Något annat han har ljugit om är Escobar-telefonerna. Och om hur fett det där seriealbumet med Simpsons och Futurama var. Sen ljög han om att man skulle få albumet om man beställde det.

Han ljuger om nästan allting.
Kan du länka till något? Till exempel vad ljög han om gällande telefonerna?
Citera
2021-09-19, 20:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Vad sägs om det faktum att det bara är influencers som har fått några telefoner och att Klarna frös deras betalningar? Nej, jag tänker inte länka ett jävla skit då hela tråden är full av länkar som slår hål på hans lögner. Jag har inte tid att hitta bevis åt dig för att du är lat. Läs tråden.
Citera
2021-09-19, 20:48
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Någon som har svar på detta? Känns som att många spekulerar i att han ljuger men att ingen kan bevisa det.
Va? Var och varannan sida innehåller ju någon post som avslöjar lögn-olle.
Fann tex detta genom att hoppa bakåt på slumpmässig sida:
flashback.org/p75796082#p75796082

Det enda som kan anses som sanning från OG:s alla påståenden är att han äger en Rolls och en Ferrari. Samt att han har träffat Roberto Escobar (vilket alla som besöker Medellin kan göra).
Citera
2021-09-19, 22:26
Medlem
Citat:
Om telefonerna påstod han bland annat att Escobar ink hade utvecklat dem själva, tills någon på YT drog bort folien. Värre är att de som betalt för telefonerna inte fick några. Finns hur många videos som helst om det på YT.
Citera
2021-09-19, 23:09
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

De ljög om allt.

https://www.youtube.com/watch?v=O8FJSjy3bXA
Citera
2021-09-19, 23:42
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chumlee
Om telefonerna påstod han bland annat att Escobar ink hade utvecklat dem själva, tills någon på YT drog bort folien. Värre är att de som betalt för telefonerna inte fick några. Finns hur många videos som helst om det på YT.
Jag har sett det med folien. Var hävdar Olof att escobar inc utvecklat dem?
Citera
2021-09-19, 23:48
Bannlyst
Jag och några kompisar från olika länder köpte telefonen och vi alla fick dom iallafall. Suveräna telefoner.
Citera
2021-09-20, 00:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Jag och några kompisar från olika länder köpte telefonen och vi alla fick dom iallafall. Suveräna telefoner.
Då kan du ladda upp en bild på Bilddump på din lur, med en lapp med dagens datum och ditt nick. Eller hur?
Citera
2021-09-20, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Då kan du ladda upp en bild på Bilddump på din lur, med en lapp med dagens datum och ditt nick. Eller hur?
Eeh visst, ta inte bort mitt inlägg än, jag återkommer strax med bild
Citera
2021-09-20, 06:37
Medlem
folk är avundsjuka här inne. han åker privatjet. Det har ingen annan här inne fått göra
Citera
2021-09-20, 08:50
Medlem
Citat:
Någon som har svar på detta? Känns som att många spekulerar i att han ljuger men att ingen kan bevisa det.

Grymt mannen! Nu ska alla hatare här få så de tiger.

Fast lär väl påstå att din bild är photoshoppad bara för att man inte kan acceptera att en snubbre från Värmdö är mer framgågnsrik än vad man någonsin kan bli under några livstider
Citera
2021-09-20, 10:03
Medlem
Citat:
Jag har sett det med folien. Var hävdar Olof att escobar inc utvecklat dem?
I reklamen för dessa telefoner. Kan inte hitta att Escobar försöker sälja dessa telefoner längre.

Men det finns artiklar om att utmanaren till Samsung är just Samsung.

Citat:
The official website of Escobar Inc dubs the Fold 2 as "the real Samsung killer".

https://www.financialexpress.com/ind...india/1857088/
Senast redigerad av Chumlee 2021-09-20 kl. 10:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in