2021-05-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är hans Lacoste. https://mobile.twitter.com/olof_gust...818690/photo/1

Eller den här. Har typ likadan krage med lite färg i. 🤔 https://twitter.com/olof_gustafsson/...233197061?s=19
Citera
2021-05-25, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Eller den här. Har typ likadan krage med lite färg i. 🤔 https://twitter.com/olof_gustafsson/...233197061?s=19

Den där var lite väl mörk tycker jag. Den ljusblå i videon är lite mer typisk Lacoste-nyans. De brukar ha regnbågens alla pastellfärger i sina butiker.
Citera
2021-05-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Det syftas förmodligen på Leo "Kinesen" Carmona; grundare av Kartellen, suttit för mord och erkänt delaktighet i Arlandarånet.

Tror dock inte att han skulle bry sig nämnvärt om han inser att Olof är en bluff.

Ah, jag förstår! Tänkte inte alls på han I sammanhanget.
Citera
2021-05-25, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
....han lägger bara upp ibland för att visa er att han inte är twi faced

Hahahaha, twi faced....

Ja du, twi faced är just vad det fula fattiga fettot är. Huvudet på spiken.
Citera
2021-05-25, 22:01
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Det syftas förmodligen på Leo "Kinesen" Carmona; grundare av Kartellen, suttit för mord och erkänt delaktighet i Arlandarånet.

Tror dock inte att han skulle bry sig nämnvärt om han inser att Olof är en bluff.
Kinesen är väl 50 och har suttit inne de senaste 15 åren och kom precis ut? Han lär ha blivit om- och frånsprungen av minst ett par generationer nya kriminella. Enda anledningen till att han skulle bli insläppt i någon slags kriminell värme igen är för att någon misstänker att han har pengar som de vill komma åt.

Han dömdes för anstiftan till mord och mördade alltså ingen själv.
Citera
2021-05-25, 23:10
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurrry13
Vilka youtubers? Genuint nyfiken!
Eller är de bara folket i kommentarsfälten du syftar på?

Finns ju de som deltar i Videos och pratar gott om Olof K G.
Vill inte nämna namn men anstiftan till mord etc.
Citera
2021-05-25, 23:14
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det måste vara han. Han har på sig en av sina 3 tröjor.

Hahahahaha Fy faaan vad kul! Skrävlaren nr1 på Ryan Kan ni tänka er komforten , en person med normalvikt sitter ju obekvämt på de planen Han kanske hade bokat 2 stolar
Citera
2021-05-25, 23:25
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Är det Olof som filmas så var det ju inte SAS han flög med utan Ryanair 😳
https://youtu.be/m0UONRI1A0g

"Åkte business class med SAS igår till Marbella. Europeisk business class är som en pissluffares tågbiljett, riktigt snuskigt. Emirates, Qatar Airways och private jet är bästa skiten thats it mannen".

Underbart filmat! Stort Kudos! Hade man fått med hans ansikte hade jag varit beredd skriva under på att utdela nobelpriset!
Citera
2021-05-25, 23:56
Medlem
Senaste Tweeten.

Grattis till vår boooooooi som gick från 30 lappar i månadsbetalning till 40 lax på sin nya hyrbil, hahahahaha. Kreditköpta, precis som allt annat. Köp aldrig på kredit om man har real cash degar man. Jag cashade min villa i Marbella gubben. Next level shit inte dina lall nivåer.
Citera
2021-05-26, 00:01
Medlem
Citat:
Senaste Tweeten.

Grattis till vår boooooooi som gick från 30 lappar i månadsbetalning till 40 lax på sin nya hyrbil, hahahahaha. Kreditköpta, precis som allt annat. Köp aldrig på kredit om man har real cash degar man. Jag cashade min villa i Marbella gubben. Next level shit inte dina lall nivåer.

Det var nog en väldigt dyr villa då han uppenbarligen inte ens har råd med en SAS-biljett längre.
Citera
2021-05-26, 00:40
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym93x62
Det var nog en väldigt dyr villa då han uppenbarligen inte ens har råd med en SAS-biljett längre.

Måste vara höjden av förlorare, fattigare än valfri LO-medlem.
Citera
2021-05-26, 09:15
Medlem
Undra vilken av sina 3 tröjor miljardären tar på sig idag😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här