2021-05-07, 22:59
Medlem
G48R13Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohmen
Ohh tack, vet du vart jag kan hitta dom här?

Finns på sidan 52:

(FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod
Citera
2021-05-07, 23:07
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Hmm någon har haft kul och lekt lite med ett av Olofs klipp :P
https://www.youtube.com/watch?v=dyvzGPVLz3M

Hahaha Underbar humor
Citera
2021-05-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Hmm någon har haft kul och lekt lite med ett av Olofs klipp :P
https://www.youtube.com/watch?v=dyvzGPVLz3M
Det här klippet knäckte mig på mitten
Citera
2021-05-07, 23:57
Medlem
Urinterapeuts avatar
Vilket jävla original den här mannen är. Synd att han uppmanade till sexköp där slog han spiken i kistan för kändisskapet i Sverige.

Det är nog bara en tidsfråga innan några ambitiösa snorungar köper hans lögner, åker ut till Ekerö och rånar/kidnappar honom.
Citera
2021-05-08, 02:15
Medlem
stockcocks avatar
Hyfsat vettig i den här videon faktiskt:

https://www.youtube.com/watch?v=mfFBIHsgubk

That's it, mannen!
Citera
2021-05-08, 04:53
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balsameradleopard
Såg hans livestream på Tik Tok igår då han pratade väldigt vulgärt om ryska horor. Han bjöd sedan in minderåriga tjejer och sa ”ska ni inte dansa” ”vad är det för fel på svenska tjejer som inte ens dansar för en Bentley” ”skaka röven” etc. När tjejerna inte ville dansa för honom och runt 3000 tittare tog han bort dom från liven. Låter väl lite värre än vad det var med deras beskrivning men tyckte fortfarande det var osmakligt och rent juridisk är det säkert så att det kan vara olagligt. Tror dock joxkiboi gör detta för att inte Olof ska bli större än honom på tiktok.

Glöm inte att hans ord för tjej/tjejer var hora/horor. Och killen har alltså fru och barn. Bra förebild. Det var en del killar som lyckades få joina lajven och det var inga fina ord som kom ur deras mun när de kommenterade Olof.

Dock är svenska tjejer tråkiga både live och på tiktok. Medan varje jävla latina slampar ut sig för visningar och följare. Vilken skillnad det är på mentaliteten. Feminismen har verkligen förstört mycket.

För övrigt varför och hur fan lyckades han bli så fet? Kan inte vara kul att vara 26? och låta som gubben Leif GW när man pratar och ha så ansträngd andning som han har. Har han inga föräldrar? Ingen som bryr sig om honom?
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2021-05-08 kl. 04:58.
Citera
2021-05-08, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Här har du en poäng!

Olof såg lite upphetsad ut när han liveade på sin TikTok och småbarn kom in i bilden och fick ställa frågor.

Hans swishningar på Twitter är en ren bluff och det känns som att han är desperat av att få kontakt med barn som ger ut sitt nummer till honom.

Tycker det är konstigt att hans Instagram skulle försvunnit för han tillhör en ”kriminell organisation” som han själv utnämner, följer själv en del HA mm där inne. Förmodligen försvann den för han flörtat med pojkar och flickor därinne....

Får pedofil-vibbar av honom.

Hans instagram försvann pga han köpte följare med sina 100 kr swishningar. Han propsade för att man skulle följa han för att få chansen att få 100 kr swish. Det gillade inte ig.
Citera
2021-05-08, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Hade jag varit en av världens mest inflytelserika affärsmän och haft kontakter med colombianska knarkkarteller (eller åtminstone en person som var med i utkanten av en och där själva kartellen försvann för nästan 30 år sedan) och arabvärlden hade jag inte haft en 11 år gammal Rolls. Det kan jag lova dig.

Men om jag börjar med lite blandade lån- och mobilbedrägerier så kan det ju vara passande med en gul Ferrari. Det är nog den dåliga smaken som gäller i de kretsarna. Måste jag uppföra mig så opassande att jag blir bannad från Tiktok för att få ha en gul Ferrari?

Hade jag varit lika oerhört rik och synnerligen framgångsrik (helst inte lika tjock) som Olof hade jag nog köpt in mig på nyare Porsche 911 och/eller Bentley. Max 1-2 år gamla alternativt äldre och klassiska på riktigt.

Att hålla på med 10 år gamla dussinbilar som Svensson också kan köpa genom att belåna radhuset känns inte lika exklusivt.

Jag säger såhär. Jag är hellre en vanlig Svensson som idag med medellön, för stunden relativt händelsefattigt liv och utan bil än en överviktig tönt med verklighetsfrånvarande världsbild och ingen personlighet som mannen med Rolls Royce och gul Ferrari. Hade aldrig velat byta med han.
Citera
2021-05-08, 06:14
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Sjukt intressant och hemskt samtidigt att man kan blåsa folk att se flyger jetplan.

Tittar man på klippet Olovs ser man att han är uppe i luften, så hur kan man förklara det? Svårt att fejka det

Jag har varken sett dessa bilder men här är det verkligen "jag vill verkligen tro" så man hela tiden böjer allt till "hur kan man fejka det".

Nu när det det kommer fram att man kan hyra miljöer för privatjet för selfies, finns på ett antal ställen i världen, inkluderat Ryssland, så skall man hela tiden försöka hitta nästa grej som t.ex "hur är den ens möjligt att fejka att man är uppe i luften" när det i själva verket är extremt enkelt att fejka men man vill så gärna tro och det faller för döva öron i en tråd som denna.

https://petapixel.com/2017/10/27/can...estyle-photos/

När folket fortsätter att ens ifrågasätta att pengarna som Olof gav tönten Lokal med de bevis som dels lades upp och dels som kom fram av andra i samtal leder till en ganska given slutsats men ÄNDÅ så vill man så gärna tro att pengarna var äkta.

Så att lägga fram olika typer av fakta, eller förklaringar i denna tråd, är som att kasta pärlor åt svin.

Att folk ser upp till Olof på någon nivå alls, med allt trams som han håller på med, säger mer om hans följe av intressenter än honom själv.
Citera
2021-05-08, 07:49
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Jag har varken sett dessa bilder men här är det verkligen "jag vill verkligen tro" så man hela tiden böjer allt till "hur kan man fejka det".

Nu när det det kommer fram att man kan hyra miljöer för privatjet för selfies, finns på ett antal ställen i världen, inkluderat Ryssland, så skall man hela tiden försöka hitta nästa grej som t.ex "hur är den ens möjligt att fejka att man är uppe i luften" när det i själva verket är extremt enkelt att fejka men man vill så gärna tro och det faller för döva öron i en tråd som denna.

https://petapixel.com/2017/10/27/can...estyle-photos/

När folket fortsätter att ens ifrågasätta att pengarna som Olof gav tönten Lokal med de bevis som dels lades upp och dels som kom fram av andra i samtal leder till en ganska given slutsats men ÄNDÅ så vill man så gärna tro att pengarna var äkta.

Så att lägga fram olika typer av fakta, eller förklaringar i denna tråd, är som att kasta pärlor åt svin.

Att folk ser upp till Olof på någon nivå alls, med allt trams som han håller på med, säger mer om hans följe av intressenter än honom själv.

Det finns bilder på planets register nr, enligt den så är det en privat person som äger det planen(ej Olof) , ägaren hyr ut den när den ej används. Den är registrerad i Österrike. Den utgår från Paris eller Zurich, och man kan hyra den för 2200 € /timme, då ingår det 2 piloter.
Citera
2021-05-08, 08:27
Medlem
KuReLuBs avatar
Pajasar likt denna lever på att folk är så otroligt lättlurade. De vill så gärna tro att skitsnackandet är sant.

Mark Twain var en smart man:

“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Citera
2021-05-08, 08:41
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Det finns bilder på planets register nr, enligt den så är det en privat person som äger det planen(ej Olof) , ägaren hyr ut den när den ej används. Den är registrerad i Österrike. Den utgår från Paris eller Zurich, och man kan hyra den för 2200 € /timme, då ingår det 2 piloter.

Så lätt att "investera" i 22,000SEK som får en att få en legendstatus bland lättlurade idioter att man är så sjukt rik och dessa idioter väljer också att bortse ifrån framlagd fakta.

Och, eftersom att planer har ett regnr, så är allt tvättäkta hela vägen igenom?

Ja, ja, är man rik per definition för att man lägger ut 22,000SEK på en flygning, samtidigt som man klär sig som en luffare med söndertvättade tröjor stora som tält och delar ut Monopolpengar, då är det jävligt lätt att bli kallad rik.

Sorglig tråd. Verkligen sorglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in