Citat:
Ursprungligen postat av
Ozero.Bratva
När han är ute igen. Vad är chansen att:
1. Han fortsätter som förut. Men bär fängelsetiden som en medalj. Som kredd för att han är äkta och inte behöver leva lika mycket på varumärket Escobar.
2. Att han mognar och gör något vettigt av sitt liv. Engagerar sig i "ungdomar på glid" och pratar om sin fängelsetid som ett varnande exempel.
Eller något annat? Vad tror ni?
Att Olof skulle komma ut som en bättre människa har jag väldigt svårt att tro. Hans ego är alldeles för stort för att han skulle underkasta sig och hjälpa andra, om det inte gynnar honom själv på något sätt förstås.
Jag tror att han kommer ta sig tillbaka till Sverige efter sin volta hos jänkarna – mest för att han inte kommer ha några andra alternativ. Troligtvis är han luspank, eftersom den amerikanska staten med största sannolikhet har tömt alla konton han haft tillgång till. Han kommer dessutom vara enormt skuldsatt då han ska betala tillbaka MINST 13 miljoner till brottsoffren. Hur nu det skulle gå till....
Hans enda hopp, som jag ser det, är antingen:
Att han lyckats gömma undan några miljoner på en kryptowallet som myndigheterna inte kommit åt.
Att svettlaffsen väntar på honom, och att hon har tillräckligt med pengar för att försörja honom ett tag.
Det är i alla fall mina gissningar om Olofs framtid den dag han blir en fri man.