Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig1.2
Just den här aspekten av sagan om Olof har varit lite konstig i tråden. Många som ägnat sig åt att försöka visa att Olof är närmast pank och inte lyckats med sina olika affärer. Samtidigt har karln trots allt i flera år flackat runt utomlands och det är inte billigt, inte ens i budgetvariant. Så en hel del pengar måste ha kommit in från något och vad det än är så vet vi att han inte haft något hederligt arbete.
För underhållningens skull hoppas jag Olof slipper ut snart. Skulle vara kul om han rymde och skrytshitpostade sina drygvideos från hemlig ort medan han producerade nya galenskaper att läsa om.
Jag tror inte att han har varit utfattig, men inte den miljardär han har utgett sig för att vara. Några miljoner har han uppenbarligen satt sprätt på under åren. Men det kan ju å andra sidan kan ju vem som helst göra om man säljer sitt hus, och Olof har inget hus vad jag vet
Men du glömmer en viktig aspekt.
Olof (och Svetlana?) är en scammer! Varför tror du att han reser runt och bor på olika ställen? Han tar in en vecka på ett hotell eller Airbnb med falskt kontokort, för att försvinna från platsen utan att betala... Övertygad om att det är så han allt som oftast gör.
Och för underhållningens skull hoppas jag att du blir scammad på en större summa pengar då du uppenbarligen inte gillar rättvisa.