2020-09-28, 17:03
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=OOUNSuC0CNI

Nu ligger hans Dialogiskt-intervju ute.
Citera
2020-09-28, 17:09
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn

Oj, vad har han för diet i Colombia? 12kg bananpannkakor per dag?
Citera
2020-09-28, 18:53
Medlem
Citat:

Måste finnas människor här inne som känner honom?

Efter att ha sett denna intervju så känner jag att, det borde finnas människor runtomkring som har bett/borde be honom träffa någon och prata ut.

Jag försöker hitta snälla sätt att berätta dessa saker på men vet inte riktigt hur jag ska säga det. Jag menar, självinsikten kan inte vara på topp om man kan dra dessa historier och på fullaste allvar tror att vi som lyssnare ska gå på dessa historier.
Han är för gammal för att ljuga så här mycket och ljuga om saker som man inte behöver ljuga om.

Victor gjorde sitt bästa och han skötte det bra även fast det var en svårhanterlig intervju
Senast redigerad av NorraBotkyrka 2020-09-28 kl. 19:06.
Citera
2020-09-28, 19:45
Medlem
Varför fortsätter Olof hävda att han var mångmiljonär innan han var 18 när inte ett endaste av hans fyra bolag gick med vinst?
Citera
2020-09-28, 20:32
Medlem
Olof är något sinnesjukt konstprojekt. Det är den enda rimliga förklaringen till allt detta obegripliga nonsens. Han ljuger om allt. Nya lögner som inte går ihop med andra lögner som dragits i tidigare intervjuer..

Det ska bli spännande att se SVT-dokumentären som tydligen filmas för fullt.. Kommer han där att avslöja att allt bara har varit ett jävla skådespel, som en del av något vansinnigt ”konstprojekt”?
Citera
2020-09-28, 21:53
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
[url="https://www.youtube.com/watch?v=OOUNSuC0CNI"]https://www.youtube.com/watch?v=OOUNSuC0CNI[/UR L]

Han är verkligen sjuk! Mytomanin har inga gränser , han säger att hans moster Bella Nilsson Nmt Think Pink tjänat 1 miljard kronor Nmt Think Pink OMSATTE runt 100 mkr/år under 2-3 år OMSATTE! Killen är mer och mer humor! Vad tror han kära moster tycker om hans överdrivna skrävel och lögner nu när hon sitter häktad! Killen behöver akut psykiatrisk hjälp!
Senast redigerad av KonstapelKlang 2020-09-28 kl. 22:36.
Citera
2020-09-28, 22:26
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

"Kolla på mig och kolla på Greta Thunberg, come on bro... Greta ser ju ut som om hon bott i en fucking grotta i 20 år. Hon är en påle, jag är en realistisk snubbe"

Bröt fan ihop av garv här.
Citera
2020-09-28, 22:29
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
Nä alltså personligen avskyr jag sådana människor som honom. Finns massor av driftiga entreprenörer som jag avskyr. Men jag behöver inte låta det påverka min bedömning av dem och min bedömning är fortfarande att som företagare och entreprenör är denne Olof långt mer framgångsrik än de vanliga svennebananer som sitter och hånar honom i den här tråden. ”Vilket skämt till entreprenör!!!”. Nej, det är han verkligen inte.

Vi får nog vara överens om att vi har helt olika syn på vad en entreprenör är

Citat:
Fattar ni vad som krävs för att ens kontakta en Escobar, skriva avtal med dem, koka ihop ett stämningsupplägg attraktivt nog för att dra till sig uppmärksamhet osv osv. Den här killen må vara en hustler men han jobbar hårt, han är kreativ och han uppfinner sina egna hjul. Det är bra mycket mer, rent ur entreprenörsynvinkel, än serviceteknikern och mellancheferna som hånar i den här tråden.

Fast detta har ju redan tagits upp hur många gånger som helst. Aktuell Escobar i detta fallet är en enligt uppgift gammal luffare som tjänade sitt uppehälle genom att ställa upp på bilder med turister för småslantar. Hur svårt tror du att det är att övertala en sån karaktär till att tjäna "bra" med deg enbart genom att ställa upp på lite media. Och som du kanske vet är det praktiskt rätt stor skillnad på att stämma folk i USA mot hur det är i vår del av världen. Där kan du i princip få advokater att göra vad som helst på ren provision. I fallet med Escobar INC lockar både uppmärksamhet och potentiellt stora pengar för en advokat som lyckas med en stämning, om det så "bara" blir en förlikning.

Ytterst tveksamt om Olof gjort speciellt mycket själv förutom att låta munlädret jobba och övertyga folk att göra jobbet åt honom.

Det känns som att du är av den okritiska och lättlurade sorten som tror på alla Olofs uppenbara lögner i dom senaste intervjuerna.

/#LOUDmouth#
Senast redigerad av #LOUDmouth# 2020-09-28 kl. 22:31.
Citera
2020-09-28, 22:56
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorraBotkyrka
Måste finnas människor här inne som känner honom?

Efter att ha sett denna intervju så känner jag att, det borde finnas människor runtomkring som har bett/borde be honom träffa någon och prata ut.

Jag försöker hitta snälla sätt att berätta dessa saker på men vet inte riktigt hur jag ska säga det. Jag menar, självinsikten kan inte vara på topp om man kan dra dessa historier och på fullaste allvar tror att vi som lyssnare ska gå på dessa historier.
Han är för gammal för att ljuga så här mycket och ljuga om saker som man inte behöver ljuga om.

Victor gjorde sitt bästa och han skötte det bra även fast det var en svårhanterlig intervju

I vanliga fall hade jag varit benägen att hålla med om att det borde finnas gott om folk som är bekant med honom.

Men i fallet med Olof ..... nja va? Tror faktiskt att han är en ensamvarg utan direkta vänner eller ens bekanta. Mytomantypen är svår att bli vän eller bekant med, eller rättare sagt brukar folk generellt inte vilja eller orka med den typen, än mindre lära känna. Lägg dessutom till ett enormt hävdelsebehov (som visat sig på hans instagram) så .....

Gissar att familjen och troféfrugan i princip är dom enda som känner honom.

/#LOUDmouth#
Citera
2020-09-28, 23:21
Medlem
Citat:

Har bara sett en fjärdedel av den, men har skrattat högt flera gånger! rekommenderar alla att kolla.

Har svårt att direkt tycka något om honom, han är bara en jävligt underhållande karaktär som helt gravallvarlig slänger ur sig helt sjuka historier, kanske delvis sant.

Alltså hans Simpsons-snack är så jävla kul haha...

Trist att det var mycket fattigdom på Ekerö
Citera
2020-09-28, 23:26
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Har bara sett en fjärdedel av den, men har skrattat högt flera gånger! rekommenderar alla att kolla.

Har svårt att direkt tycka något om honom, han är bara en jävligt underhållande karaktär som helt gravallvarlig slänger ur sig helt sjuka historier, kanske delvis sant.

Alltså hans Simpsons-snack är så jävla kul haha...

Trist att det var mycket fattigdom på Ekerö

Haha , ja jag med beundrade honom lite inledningsvis... Jag är ingen hatare , det är kul att han kör sitt race men en del lögner och verklighetsförankringar är lite föööör mycket. Han är underhållande dock.
Citera
2020-09-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Vi får nog vara överens om att vi har helt olika syn på vad en entreprenör är

Fast detta har ju redan tagits upp hur många gånger som helst. Aktuell Escobar i detta fallet är en enligt uppgift gammal luffare som tjänade sitt uppehälle genom att ställa upp på bilder med turister för småslantar. Hur svårt tror du att det är att övertala en sån karaktär till att tjäna "bra" med deg enbart genom att ställa upp på lite media. Och som du kanske vet är det praktiskt rätt stor skillnad på att stämma folk i USA mot hur det är i vår del av världen. Där kan du i princip få advokater att göra vad som helst på ren provision. I fallet med Escobar INC lockar både uppmärksamhet och potentiellt stora pengar för en advokat som lyckas med en stämning, om det så "bara" blir en förlikning.

Ytterst tveksamt om Olof gjort speciellt mycket själv förutom att låta munlädret jobba och övertyga folk att göra jobbet åt honom.

Det känns som att du är av den okritiska och lättlurade sorten som tror på alla Olofs uppenbara lögner i dom senaste intervjuerna.

/#LOUDmouth#

Så i din värld är en skicklig entreprenör en person som gör grovjobbet själv istället för att låta andra jobba åt honom? Ja vi har sannerligen olika syn på entreprenörskap.

Det handlar för övrigt inte om att jag tycker att han är någon stor entreprenör. Det gör jag verkligen inte. Det enda jag sagt är att han är imponerande jämfört med alla som kritiserar honom i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in