2024-08-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellFrikadell
Jag befinner mig inte långt ifrån där Olof sitter häktad. Jag kan intyga att det är nästan olidligt varmt och fuktigt så här års. Dessutom kryper kackerlackorna ständigt fram. Såna där stora som dessutom kan flyga. Kan inte vara skoj för Olof nu, också när han suttit så länge.
Alltså man sitter ju alla dagar om året i Spanien hellre än i Sverige när det gäller häkte. Nu är det väl snack om USA då förstår jag att han vill till Sverige.
Men ett rum med lite kackerlackor tar man ju med en klackspark jämfört med 1 år i svenskt häkte.
Citera
2024-08-13, 00:14
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Alltså man sitter ju alla dagar om året i Spanien hellre än i Sverige när det gäller häkte. Nu är det väl snack om USA då förstår jag att han vill till Sverige.
Men ett rum med lite kackerlackor tar man ju med en klackspark jämfört med 1 år i svenskt häkte.

Skämtar du eller? 35-40 grader, ingen luftkonditionering, bara en liten trasig fläkt i ett betongrum. Har aldrig suttit i häkte men skulle absolut hellre sitta häktad i Sverige än i Spanien. Å andra sidan skulle jag nog hellre sitta inne varsomhelst i västvärlden istället för USA.
Citera
2024-08-13, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellFrikadell
Skämtar du eller? 35-40 grader, ingen luftkonditionering, bara en liten trasig fläkt i ett betongrum. Har aldrig suttit i häkte men skulle absolut hellre sitta häktad i Sverige än i Spanien. Å andra sidan skulle jag nog hellre sitta inne varsomhelst i västvärlden istället för USA.
Det är ju hur slappt som helst i Spanien i jämförelse. I Sverige sitter man ju totalt isolerad.
Sitter man lika länge som Olof är alternativet enkelt.
Håller med dig om USA, nästan hellre så man väljer valfritt land i Afrika istället
Citera
2024-08-13, 02:08
kan ingen smyga in en telefon till honom? det blev tomt utan hans vilda upptåg.
Citera
2024-08-13, 11:09
Medlem
Ringhals3s avatar
Hur många Kcal om dagen får han i buren?
Han kanske kommer ut i sitt livs form om de håller honom på 1500 kcal om dagen.
Citera
2024-08-13, 11:16
Medlem
Spanien utlämnar häktad svensk till USA

Olof busringde till Wallenbergs privata nummer och snackade skit om han offentligt... Tror inte han behövde dra i många trådar för att inte Sverige skulle ta tillbaka honom även fast han erkänt brott
Citera
2024-08-13, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densuratanten
Spanien utlämnar häktad svensk till USA

Olof busringde till Wallenbergs privata nummer och snackade skit om han offentligt... Tror inte han behövde dra i många trådar för att inte Sverige skulle ta tillbaka honom även fast han erkänt brott
Så där ja. Nu närmar sig slutet om sagan Olof K. Gustafsson. Men hans flickvän går det ingen nöd på. Hon lägger upp stories på instagram från stränder, lyxiga butiker, restauranger och mycket mer.
Citera
2024-08-13, 12:10
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Så där ja. Nu närmar sig slutet om sagan Olof K. Gustafsson. Men hans flickvän går det ingen nöd på. Hon lägger upp stories på instagram från stränder, lyxiga butiker, restauranger och mycket mer.

Hoppas det inte dröjer månader innan det verkligen händer nåt. Nä det verkar inte gå någon större nöd på Svettis förövrigt är hennes IG så satans tråkig.
Citera
2024-08-13, 12:19
Medlem
Novus4212s avatar
Ingen större chock att det är godkänt för utlämning. Har hela tiden sagt att det bara är en tidsfråga och, om detta nu stämmer, så kan en utlämning ske inom väldigt kort.

Nu skall väl bara tönten och Olofs allra, allra största (bög) fan Giant Squid tycka att det är för jävligt att en sådan hyvens kille som Olof skall lämnas ut för sådana petitesser, etc, etc.

Oj, oj, oj...det måste svida bläckfisken. Hela din världsbild raseras. Hur skall du ens orka leva vidare?

Nåja, på tiden att det bir lite rörelse på fettot.
Citera
2024-08-13, 12:47
Äntligen

Jag ser fram emot att han gråter ut i Aftonbladet, Expressen, eller annan valfri blaska som inte tröttnat på honom.
Citera
2024-08-13, 12:50
Medlem
hur länge kan man sitta häktad i spanien utan rättegång. finns det några chanser att han förflyttas hit till sverige?
Citera
2024-08-13, 12:51
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
hur länge kan man sitta häktad i spanien utan rättegång. finns det några chanser att han förflyttas hit till sverige?

Läser du inte innan du skriver? Han ska till USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in