Citat:
Ursprungligen postat av
mickenyqvist123
När jag refererade till "en bra kille i övrigt" så menade jag min polare som krängde telemarketinggrejer, inte Olof.
Frugan då? Hon var väl ute nyligen i media och sade att deras kärlek var på riktigt. Kan vara ett spel för galleriet, absolut, men jag tror inte att hela Sverige kastat honom unisont i papperskorgen ännu, även om han lär ruttna i ett amerikanskt fängelse lång tid framöver.
När det kommer till positiva egenskaper, jag gillar hans skrytsamhet som ändå är lite med glimten i ögat. Hans personlighet är ganska lik Zlatan, faktiskt. Både Olof och Zlatan är medvetna om att de är bombastiska och självgoda, skillnaden såklart är ju att Zlatan har en enorm meritlista medan Olof mest är känd för att vara känd och glida runt och snacka goja.
Jag antar du syftar på den ryska importfrun som knappt kan göra sig förstådd på engelska och inte pratar svenska? Ja, jo dom stötte säkert på varandra på något romantiskt sätt och blev förälskade.
Det var väl den djupa kärleken som gjorde att frun för inte så länge sen lämnade Olof och "kidnappade" barnet så att Olof försökte få polis i flera länder att låsa in henne. Det tyder verkligen på en äkta kärlek med djupgående kommunikation. Hon kommer garanterat stanna vid Golofs sida om han blir inlåst många år framåt och pengarna tar slut, för den äkta kärleken kommer övervinna allt.
Det är väl förövrigt tveksamt om ungen ens är hans, det finns inte så mycket likheter och vi har aldrig sett honom agera pappa.
Som du själv halvt verkar förstå så är det en väldig skillnad på att vara skrytsam över något man är i stort sätt bäst i världen på och att vara en mytoman som skryter över saker baserat på lögner.
Det ena är något man kan göra med glimten i ögat medan det andra är ett sjukligt beteende. Han har i stort sätt inga likheter med Zlatan, däremot har han väldigt mycket likheter med den här typen av individ:
https://www.youtube.com/watch?v=GXAxGOKnEUs
https://www.youtube.com/watch?v=h6najDcxsSY
Olof är absolut fortfarande populär bland lättlurade tonåringar på Tiktok som tror på hans lögner och vill vara knarkbaron och dollarmiljardär som honom. Du verkar själv tillhöra den typen av målgrupp baserat på vad du verkar se hos honom.