2024-03-08, 16:19
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Kanske gammal bild hon lägger upp. Men visst ser han lite gråtmild ut.

https://www.imagevenue.com/ME17QT5Q

Han ser lite sliten ut.
Citera
2024-03-08, 17:48
Medlem
Fyfan vad El Lobo är obehaglig på story med bruden han har i släptåg! Filmar henne ur alla möjliga vinklar och hmar nöjt för sig själv i kameran. Typiskt en omogen nybörjare som har noll erfarenhet av brudar! Han gör ju bort henne fullständigt, och framställer sig själv som en sliskig äcklig gubbe
Urk
Citera
2024-03-10, 15:10
Medlem
Kul att se Fridell tillbaka på Instagram, säkert vårtecken
Citera
2024-03-10, 22:28
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpastor118
Kul att se Fridell tillbaka på Instagram, säkert vårtecken
Skriver han fortfarande på sin bok?
Citera
2024-03-11, 07:09
Medlem
Bara lite funderingar kring denne Fjant.
Först gick denne ut med att denne blev adlad inom frimurarna i USA. Borde inte dessa stödja och hjälpa honom kring dennes utsatta situation? Eller var det bara dravel och lögner för att framställa sig som en framgångsrik individ i media? Snacka om att vara förvirrad i sitt högmod.

Sedan den ryska bruden som denne har barn med. Har hon flytt ifrån Spanien för att undvika eventuellt förhör om inblandning i dessa kufiskt ekonomiska transaktioner som genomförts? Genom att hon har barn, så ska det mycket till för att utlämna henne och sin inblandning. Men i nuvarande, pressade situationer skulle jag inte förvånad om hon blir inblandad. Fast enligt mig, så är hon klart smartare än honom och kan bara spela oförstående till skojarens fuffens.

Sedan att denne tokstolle varit målvakt och ansiktet utåt till "riktiga banditer" som givit honom både högmod och några miljoner. Men förmodligen är allt spärrat och beslagtaget.
Snacka om att vara barskrapad, barnets mamma lever livets glada dagar och sitta inne där ett mångårigt straff i USA:s fängelse väntar. Kan en individ känna sig mer övergiven och ensam än honom?

Sitta i ett fängelse utomlands utan kapital, vänner och sakna nätverk " who gives a safety and protection" är nog värsta mardrömmen? Sedan sakna rutin att ta konsekvenser och tiga om utomståendes inblandning brukar inte gå så bra?
Medlidande och stackars tokstolle som siktade högt. "Men inga träd brukar inte nå himlen utan att bli sågade rakt av, när de når horisonten som de inte är välkomna till".
Citera
2024-03-11, 19:28
Medlem
hazey1526s avatar
Jag minns när jag hörde honom på thevoice för första gången när jag var yngre. Jag minns exakt den dagen. Jag var på väg till gymnasiet på morgonen och blev ganska inspirerad utav hans ambitioner. Att nu flera år senare, sitta på ett spanskt häkte i väntan på ett långt fängelse straff är så förbryllande för mig, hur kunde det blivit såhär? Tiden går så snabbt och ingen har någon aning om vart man är på väg någonstans.
Citera
2024-03-11, 21:39
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Hur kommunicerar Sveta och Olle? Av hennes engelska i skrift att döma så får hon ju knappt i hop en begriplig mening. Fast "buy bag from Chanel for me and we sexy time" kanske räcker för bägge förstås.
Citera
2024-03-11, 21:44
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
Jag minns när jag hörde honom på thevoice för första gången när jag var yngre. Jag minns exakt den dagen. Jag var på väg till gymnasiet på morgonen och blev ganska inspirerad utav hans ambitioner. Att nu flera år senare, sitta på ett spanskt häkte i väntan på ett långt fängelse straff är så förbryllande för mig, hur kunde det blivit såhär?

Inte förbryllande alls när Olle-fetknopp inte har ett tillräckligt vasst intellekt. Räcker ju med att kolla på de filmer som han och fjanten Lokal släppte. Helt uppenbart att hissen inte går hela vägen upp där.
Citera
2024-03-11, 22:03
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Han greps 4e december. Så har gått strax under 3 månader. Kan väl ta en 6 - 18 månader att bli utlämnad. Beroende på mängder av faktorer, om man samarbetar eller motsätter sig, belastningen på rättsväsendet, hur prioriterat ärendet är, o.s.v.

John McAfee greps 5 oktober, 2020 på beställning av USA, och fick beslut om utlämning taget av domstol den 4e juni 2021. Så 8 månader. Sedan McAfee:ade han sig själv den 23e juni, några veckor senare.

Så man får nog räkna med ett antal månader till innan han blir utlämnad.

Men förstår att Gyros nya Amerikanska pojkvän Big Tyrone längtar efter honom.

Får OKG möjlighet att betala borgen om han utlämnas till USA?

Blir Big Tyrone besviken då? Hur fungerar det?

Jag tänker att han kan använda lite av de gömda miljarderna till borgen i USA och sedan gå under jorden.
Citera
2024-03-11, 22:33
Tiden börjar rinna ut för Olof. Nu på söndag den 17 mars går Spaniens deadline ut för Sverige att begära honom utlämnad efter hans polisanmälan mot sig själv.

Har svenska åklagare tagit anmälan seriöst eller kommer de lämna in en begäran i sista sekund?

Spänningen är olidlig… Tick tack, tjocksmock.
Citera
2024-03-11, 23:10
Cp-tobbe ska skriva om sitt efterblivna liv nu. På hans insta kan man se han groomat nån stackars gubbe som tydligen skrivit böcker förr.

Thomas Sjöberg heter han tydligen.
Trist att hans karriär kommer gå åt helvete tack vare mytomantobbe
Citera
2024-03-11, 23:40
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Cp-tobbe ska skriva om sitt efterblivna liv nu. På hans insta kan man se han groomat nån stackars gubbe som tydligen skrivit böcker förr.

Thomas Sjöberg heter han tydligen.
Trist att hans karriär kommer gå åt helvete tack vare mytomantobbe

Bra uppdrag för Thomas som är känd skribent åt Nöjesguiden och kvinnomagasinet Elle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in