2011-01-27, 20:41
Medlem
Nu är det såhär, jag har installerat ett spel, spelet var skit. Nu när jag skall ta bort skiten som är på hela 7,5 G så går det inte, utan det står att filen används i ett annat program och att detta program måste stängas ner först för att jag skall kunna utföra denna åtgärd. Men saken är den att jag har avinstallerat spelat och tagit bort det från hårddisken, samt stängt ner alla program jag har använt filen i, winrar, deamon tools m.m. Någon kunnig kille/tjej som kan hjälpa mig med detta?

Det är inte världens undergång att inte kunna ta bort det men det tar ganska mycket plats och jag stör mig som satan på detta. Mycket tacksam för svar! Adios!
Citera
2011-01-27, 20:43
Medlem
Säker på att du har unmountat filen i daemon tools? Det räcker inte att bara stänga av d-t
Citera
2011-01-27, 20:45
Medlem
VVeeDs avatar
Öppna aktivitetshanteraren och stäng av programmet där. Eller prova att starta om datorn.
Citera
2011-01-27, 20:45
Medlem
Hmm där sa du något, skall pröva!
Citera
2011-01-27, 20:47
Medlem
w0nderbars avatar
Har ett program, Unlocker heter det, som "låser upp" filen och lossar den från alla program, alternativt visar programmet som använder filen.

Kan ladda upp det om det inte löser sig med unmountningen.

MVH
Citera
2011-01-27, 20:47
Medlem
Philosophic du är kung det funkade
Citera
2011-01-27, 20:48
Medlem
Schoolbagges avatar
In i din bittorrentklient, ta bort torrent + data (finns oftast ett alternativ som lyder så), stäng ned bittorrentkliented, umounta filen, stäng Daemon Tools, försök igen.
Om inte detta fungerar så kolla under processer om den används, men inte syns. Och om detta inte fungerar så pröva att starta om datorn. Detta förmodar jag dock att du redan har gjort.
Citera
2011-01-29, 00:41
Medlem
http://www.softpedia.com/get/System/...Unlocker.shtml
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här