2011-01-27, 20:41
Medlem
Nu r det shr, jag har installerat ett spel, spelet var skit. Nu nr jag skall ta bort skiten som r p hela 7,5 G s gr det inte, utan det str att filen anvnds i ett annat program och att detta program mste stngas ner frst fr att jag skall kunna utfra denna tgrd. Men saken r den att jag har avinstallerat spelat och tagit bort det frn hrddisken, samt stngt ner alla program jag har anvnt filen i, winrar, deamon tools m.m. Ngon kunnig kille/tjej som kan hjlpa mig med detta?

Det r inte vrldens undergng att inte kunna ta bort det men det tar ganska mycket plats och jag str mig som satan p detta. Mycket tacksam fr svar! Adios!
Citera
2011-01-27, 20:43
Medlem
Sker p att du har unmountat filen i daemon tools? Det rcker inte att bara stnga av d-t
Citera
2011-01-27, 20:45
Medlem
VVeeDs avatar
ppna aktivitetshanteraren och stng av programmet dr. Eller prova att starta om datorn.
Citera
2011-01-27, 20:45
Medlem
Hmm dr sa du ngot, skall prva!
Citera
2011-01-27, 20:47
Medlem
w0nderbars avatar
Har ett program, Unlocker heter det, som "lser upp" filen och lossar den frn alla program, alternativt visar programmet som anvnder filen.

Kan ladda upp det om det inte lser sig med unmountningen.

MVH
Citera
2011-01-27, 20:47
Medlem
Philosophic du r kung det funkade
Citera
2011-01-27, 20:48
Medlem
Schoolbagges avatar
In i din bittorrentklient, ta bort torrent + data (finns oftast ett alternativ som lyder s), stng ned bittorrentkliented, umounta filen, stng Daemon Tools, frsk igen.
Om inte detta fungerar s kolla under processer om den anvnds, men inte syns. Och om detta inte fungerar s prva att starta om datorn. Detta frmodar jag dock att du redan har gjort.
Citera
2011-01-29, 00:41
Medlem
http://www.softpedia.com/get/System/...Unlocker.shtml
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här