• 1
  • 2
2011-01-27, 17:08
Bannlyst
Var lite osäker var denna tråd ska ligga hoppas jag la den rätt!

Men för helvete är grabben (lol jag är säkert efter men vet inte vem det är) hög?

Jag lägger mest till hur han pratar, lyssna vidare en bit in i klippen när dom kommer in på varför han inte har någon flickvän.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj....ab?start=1417

Edit: HAHA lyssna vidare, och då spårar ju grabben ur Tid: 19:25
Senast redigerad av mouskl 2011-01-27 kl. 17:16.
Citera
2011-01-27, 17:20
Medlem
MnasIes avatar
Han bor i usa och är allmänt knarkad. Men nej inte hög just då.
Citera
2011-01-27, 17:21
Medlem
slowmedowns avatar
Han låter alltid sådär och beter sig alltid så. Troligtvis pågrund av att han knarkat tidigare...
Citera
2011-01-27, 17:22
Medlem
archeons avatar
Nej han är nog inte hög.
Citera
2011-01-27, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MnasIe
Han bor i usa och är allmänt knarkad. Men nej inte hög just då.

Källa eller din åsikt?

Tycker iaf (när man tänker på det) att dom andra tre vet om att han kanske har rökt på innan/tagit någon drog, och försöker hjälpa han att dölja det på nått sätt så programmet inte ska spåra ur...
Citera
2011-01-27, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mouskl
Källa eller din åsikt?

Tycker iaf (när man tänker på det) att dom andra tre vet om att han kanske har rökt på innan/tagit någon drog, och försöker hjälpa han att dölja det på nått sätt så programmet inte ska spåra ur...

Såg från 15:00-25:00 och förstår inte riktigt vad du menar att han skulle vara påverkad? Vad menar du med att han spårar ur?
Han verkar avslappnad och lugn bara, typiskt västkust beteende.
Bara för att han inte är typiskt svensk(dryg) så innebär det inte att han skulle vara hög.
Tycker inte dom andra i showen verkade "märka något" heller :/
Citera
2011-01-27, 17:56
Medlem
Snurrens avatar
Det var väl Markus Schenkenberg och han verkade allmänt...full... Hög av narkotika tror jag inte, bara vanlig simpel vodka eller vin...
Citera
2011-01-27, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Higgz
Såg från 15:00-25:00 och förstår inte riktigt vad du menar att han skulle vara påverkad? Vad menar du med att han spårar ur?
Han verkar avslappnad och lugn bara, typiskt västkust beteende.
Bara för att han inte är typiskt svensk(dryg) så innebär det inte att han skulle vara hög.
Tycker inte dom andra i showen verkade "märka något" heller :/

Okej, aja tycker han verkar klockren iaf, vad heter han?
Citera
2011-01-27, 18:30
Medlem
Snurrens avatar
Liite mer än salongsberusad Markus Schenkerberg, känd manlig fotomodell, något mer du vill veta? Tror faktiskt inte att det var något annat än "good old booze".
Citera
2011-01-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Det var väl Markus Schenkenberg och han verkade allmänt...full... Hög av narkotika tror jag inte, bara vanlig simpel vodka eller vin...
Onormalt sluddrande tal skulle man kanske kunna anse. Jag tycker han såg sliten ut.
Men vad vet man om den världen de lever i... typ ingenting.
Citera
2011-01-27, 19:09
Medlem
MnasIes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mouskl
Källa eller din åsikt?

Men vafan han är lika drogad där som de andra, sen att han med största sanolikhet har druckit har inte med ämnet att göra
Citera
2011-01-27, 20:34
Medlem
Forbliranonyms avatar
Fan vilken jävla pajas, tyckte det var bäst när han åkte på fet spö på fångarna på fortet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in