• 4
  • 5
2011-01-27, 20:34
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Compantino
Fan vad du intresserar dig av mina inlägg.

Men med din pseudointellektuella retorik når du inte långt!
Ny avatar?

Jag är inte ett dugg intresserad, tycker bara att dina påståenden är så jävla fjantiga och när jag stöter ihop med dem så måste jag självklart skriva.

Och tja... en ideologi som står för diktatur kommer man inte långt med. Nordkorea och vitryssland är ju enormt framstående länder...
2011-01-27, 20:36
Medlem
Man kan fira utan att göra det på ett positivt sätt - skänk en tanke till alla som dog?
2011-01-27, 20:46
Medlem
32995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Vilka negrer äger 80% av amerikansk media? Har aldrig hört att negrer skulle äga något sådant.
Förintelsens sanningshalt behövs inte tas i denna tråden. Om du inte tror på förintelsen kan du väl fira något annat som är någorlunda liknande ämnesmässigt?

TS har bevisat sig som den mest puckade revisionisten någonsin, genom att tom. faila med att blåögdt neka något som alla vet hänt, lacka ur på alla som svarar i hans tråd och sedan tom missförstå ovanstående
2011-01-27, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tantvrist
Ny avatar?

Jag är inte ett dugg intresserad, tycker bara att dina påståenden är så jävla fjantiga och när jag stöter ihop med dem så måste jag självklart skriva.

Och tja... en ideologi som står för diktatur kommer man inte långt med. Nordkorea och vitryssland är ju enormt framstående länder...

Sitt inte där och ljug nu! Du kände allt igen mitt namn.

Vilken ideologi?

Nordkorea och Vitryssland är länder med inre säkerhet, utan inflytande av främlingar vars mål är att förinta och försvaga ursprungsbefolkningen med import av etniska främlingar, politiska system som splittrar befolkningen (demokrati) och allmänna val. Detta judeo-tjafs ersätts med folkgemenskap, naturens lagar och den dominanta avgörande faktorn.
2011-01-27, 21:32
Medlem
unsungs avatar
Det här har inget med revisionism att göra, tråd låst

// moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem