2011-01-27, 15:03
Jag tror inte att det har förändrats nånting på den här veckan som jag märkt att det varit iaf.
Ja jag hade ju nästan samma känsla i vänster bröstvårta när jag var 14 år och samtidigt som det så växte vänster bröstmuskel till sig. Vad jag förstått så är det väl inte allt för ovanligt i sena tonåren heller. Får hoppas det är höger bröstmuskel som växer ikapp
Kanske är att jag tränar mycket och nåt händer med hormonerna? Hur som helst, jag får se om det förändras och så ringer jag vårdguiden.
Ja jag hade ju nästan samma känsla i vänster bröstvårta när jag var 14 år och samtidigt som det så växte vänster bröstmuskel till sig. Vad jag förstått så är det väl inte allt för ovanligt i sena tonåren heller. Får hoppas det är höger bröstmuskel som växer ikapp
Kanske är att jag tränar mycket och nåt händer med hormonerna? Hur som helst, jag får se om det förändras och så ringer jag vårdguiden.Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106