• 1
  • 2
2011-01-27, 15:13
Medlem
killergreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
okej kan vara så köpte en heldel där, 30st 2mg och 10 7,5 (zoplikon?) men allam var riktigt trevligt uppemot 6-8mg

smakade det metall-aktigt eller konstigt i munnen dagen efter du hade ätit zopiklon 7,5 mg?
Citera
2011-01-27, 15:17
Medlem
rudanRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killergreen
smakade det metall-aktigt eller konstigt i munnen dagen efter du hade ätit zopiklon 7,5 mg?
nej det gjorde det inte kom på att jag har zopiklon hemma och var nog inte det jag fick där.
för mina är vita och där var dom blå samma färg som Allam 2 mg
Citera
2011-01-27, 15:52
Medlem
killergreens avatar
Citat:
nej det gjorde det inte kom på att jag har zopiklon hemma och var nog inte det jag fick där.
för mina är vita och där var dom blå samma färg som Allam 2 mg
Verkar som du har blivit lurad eftersom Allam av HK Pharma görs i 0,25mg(vita) , 0,5mg(rosa) 0ch 1 mg (blå/lila). en karta löst 1mg allam brukar ligga runt 200-300 THB.

Ont: skit i våran lilla sid diskussion TS, men följ folks råd om taxi, horor osv. lycka till
Citera
2011-01-27, 16:03
Medlem
rudanRs avatar
Citat:
Verkar som du har blivit lurad eftersom Allam av HK Pharma görs i 0,25mg(vita) , 0,5mg(rosa) 0ch 1 mg (blå/lila). en karta löst 1mg allam brukar ligga runt 200-300 THB.

Ont: skit i våran lilla sid diskussion TS, men följ folks råd om taxi, horor osv. lycka till
okej men 2orna allam var ju blå (tror jag blev osäker nu) så som jag mins och låg på 300 tbh. men undrar då vad dedär 7,5 var då funkade likadant som 2orna
Citera
2011-01-27, 16:34
Medlem
killergreens avatar
Citat:
okej men 2orna allam var ju blå (tror jag blev osäker nu) så som jag mins och låg på 300 tbh. men undrar då vad dedär 7,5 var då funkade likadant som 2orna

kan vara precis vad som helst, skulle gissa på imovane. Men jag fick höra på alla apotek att imovane och stilnoct inte säljs pga att hororna drogar ner turister, rånar dem osv. "Only hospital" sa dem om många saker.
Å andra sidan har jag polare som har fått en katalog att beställa vad han ville ifrån i pattaya så det varierar lite vem man går till.

När jag var där för ngt år sedan köpte jag något som kallades sleepingpills(då brukar man få 2 alt. allam eller valium roche på karta) var som ovala i formen och såldes på påse. Detta visade sig vara ngn sorts antidepressiv/psykopharmaka.
Har ingen aning om Mg på dessa men dom var effektiva som sömnpiller.

Kom hem därifrån för ngn vecka sedan och läget på apoteken var likadant som varje gång.
Håller mig ifrån att köpa "tyngre droger" nere pga polis osv, det är inte värt straffen. men köper oftast cannabis utan problem på barer lr av någon thaiare som du har hängt med lite så du vet att du kan lita på honom/henne.
Citera
2011-01-27, 17:14
Medlem
Psykotons avatar
Blå, avlånga tabletter med skåra på 7,5 mg i Thailand = Dormicum (midazolam).

Finns i 7,5 och 15 mg.
Citera
2011-01-27, 17:51
Medlem
rudanRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton

Finns i 7,5 och 15 mg.
ja precis så såg dom ut
Citera
2011-01-27, 18:08
Medlem
killergreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton

Finns i 7,5 och 15 mg.

Det är det troligen, tänkte inte ens på det dem är fina dem
Citera
2011-01-27, 18:10
Medlem
rudanRs avatar
Citat:
Det är det troligen, tänkte inte ens på det dem är fina dem
Ja dom var guld blir samma nästa gång igen
Citera
2011-01-27, 20:36
Medlem
vrzs avatar
Jamie, en inkastare på håkans bar i pattong
Citera
2014-07-15, 14:45
Medlem
Vad säger man om man vill ha tramadol där nere? Går det att få tag i oxy? säger man bara "tram", eller heter märket ngt speciellt så thaiarna fattar vad man är ute efter?
Citera
2014-07-15, 16:56
Medlem
Jag o bruden var i bangkok och lyckades få ut concerta, valium och xanax.
Men de va inte de lättaste vi gick säkert till tio olika apoktek.
När vi äntligen lyckadeshitta ett apotek så fick vi betala thai snubben först.
Så att han kunde åka till sjukhuset och få ut de från läkare. Vi hämta grejerna dagen efter då blev de partaj förstås =)

En annan gång åkte jag till sjukhuset och sa att jag hade adhd och lyckades på något sätta övertala mig till ett par kartor men de va fett jobbigt.

Så de funkar men oftast får man höra att du måste få de utskrivet från doktor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in