Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
okej men 2orna allam var ju blå (tror jag blev osäker nu) så som jag mins och låg på 300 tbh. men undrar då vad dedär 7,5 var då funkade likadant som 2orna
kan vara precis vad som helst, skulle gissa på imovane. Men jag fick höra på alla apotek att imovane och stilnoct inte säljs pga att hororna drogar ner turister, rånar dem osv. "Only hospital" sa dem om många saker.
Å andra sidan har jag polare som har fått en katalog att beställa vad han ville ifrån i pattaya så det varierar lite vem man går till.
När jag var där för ngt år sedan köpte jag något som kallades sleepingpills(då brukar man få 2 alt. allam eller valium roche på karta) var som ovala i formen och såldes på påse. Detta visade sig vara ngn sorts antidepressiv/psykopharmaka.
Har ingen aning om Mg på dessa men dom var effektiva som sömnpiller.
Kom hem därifrån för ngn vecka sedan och läget på apoteken var likadant som varje gång.
Håller mig ifrån att köpa "tyngre droger" nere pga polis osv, det är inte värt straffen. men köper oftast cannabis utan problem på barer lr av någon thaiare som du har hängt med lite så du vet att du kan lita på honom/henne.