• 1
  • 2
2011-01-27, 13:29
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Som sagt, jag har spenderat några timmar att läsa igenom Resor/Thailand forumet där de flesta poster gällande droger och Thailand (mer specifikt Phuket) har blivit flyttade till "Övriga Droger". Även sökt på Thailand i de flesta olika grenarna utav drogforumet, samt spenderat ytterliggare en timma på att gå igenom de trådar som i alla fall haft något vettigt i sig.

Nu är fallet väldigt simpel, jag behöver få tag i någon form utav drog förre helgen faller över sydöst Asien. Jag söker efter receptfria tabletter som i en fin mix ger en fin tripp, jag söker efter gräs eller cola - och i så fall detaljerad information om langare eller specifika områden där man säkert kan handla - Tänker d.v.s. inte gå ner på stranden och säga "YES I WANNE BUY!" till första desperata thai pojken som frågar.

Som sagt, säkerhet kommer förre allt. Även tiden, hade dock som sagt varit väldigt trevligt att få det tills helgen.

Jag vill även notera att jag läst de flesta trådarna gällande Thailand + Droger så tänker göra en liten check lista över saker jag inte tänker göra;
* Vänta på en Thai som erbjuder gräs på stranden.
* Fråga människorna på "Ska Bar" bara för att det är ett reagge ställe.
* Gå till första bästa horställe med stora förhoppningar.
* Leta efter eventuella langare på Patong under nätterna (finns det något dummare än att köpa droger när du befinner dig i en mängd av andra människor och poliser som kontrollerar så inget händer utlänningarna?)
...

Jag hoppas ni förstår poängen.
Citera
2011-01-27, 13:39
Medlem
rudanRs avatar
Jag var i patong förra året och blev erbjuden saker överallt. bara att gå runt ensam runt på gatorna vid Bangla Rode kommer inte ta många minuter på natten att hitta är du ute efter 23 så kommer det absolut inte vara svårt att hitta det du vill ha.

och bra piller på apoteket där är Allam sömntabletter finns i 1mg 2mg 7,5mg 7,5 orna är mycket bra tycker jag
Citera
2011-01-27, 13:55
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
Jag var i patong förra året och blev erbjuden saker överallt. bara att gå runt ensam runt på gatorna vid Bangla Rode kommer inte ta många minuter på natten att hitta är du ute efter 23 så kommer det absolut inte vara svårt att hitta det du vill ha.

och bra piller på apoteket där är Allam sömntabletter finns i 1mg 2mg 7,5mg 7,5 orna är mycket bra tycker jag

Effekt utav Allam ? När jag tänker sömntabletter tänker jag valium utan någon alkohol eller liknanade i bilden = sova, sova, sova = no fun =/
Citera
2011-01-27, 14:09
Medlem
killergreens avatar
Citat:

Allam= Alprazolam=xanor/xanax

Dessa finns ej 7,5mg bara 1mg/2mg.

ONT: har inte varit i patong på kvällen men kan väl inte vara svårare än på andra stälen i thai. Skulle inte köpa av langare som kan vara civilare. Men fråga runt lite, hororna har alltid kontakter men passa dig för att förvara saker på hotel osv.
Citera
2011-01-27, 14:10
Medlem
rudanRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerToThePeople
Effekt utav Allam ? När jag tänker sömntabletter tänker jag valium utan någon alkohol eller liknanade i bilden = sova, sova, sova = no fun =/
man kan jämföra dom med stilnoct fast bättre
Citera
2011-01-27, 14:10
Medlem
clezs avatar
Du lär tänka efter lite & vara på din vakt.

En polare va där nyss. efter en taxitur så blev han erbjuden att köpa lite röka av chauffören.. visst sa han & köpte.

När han sedan klev ur så kom de 2 snutar och tog han. fick välja mellan att betala eller åka med till stationen... han valde ju såklart att betala sig ur det hela.

MEN det som var obvious va att Chauffören & snutarna hade snackat ihop sig innan, så tänk dig för!
Citera
2011-01-27, 14:14
Medlem
rudanRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killergreen
Allam= Alprazolam=xanor/xanax

Dessa finns ej 7,5mg bara 1mg/2mg.

ONT: har inte varit i patong på kvällen men kan väl inte vara svårare än på andra stälen i thai. Skulle inte köpa av langare som kan vara civilare. Men fråga runt lite, hororna har alltid kontakter men passa dig för att förvara saker på hotel osv.
jo dom finns i 7,5 jag köpte dom 1500tbh för en karta
köpte både dom och 2mg en karta på 2mg ligger på 300tbh
iaf i patong
Senast redigerad av rudanR 2011-01-27 kl. 14:34.
Citera
2011-01-27, 14:37
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clez
Du lär tänka efter lite & vara på din vakt.

En polare va där nyss. efter en taxitur så blev han erbjuden att köpa lite röka av chauffören.. visst sa han & köpte.

När han sedan klev ur så kom de 2 snutar och tog han. fick välja mellan att betala eller åka med till stationen... han valde ju såklart att betala sig ur det hela.

MEN det som var obvious va att Chauffören & snutarna hade snackat ihop sig innan, så tänk dig för!

Exakt så jag resonerar

Citat:
man kan jämföra dom med stilnoct fast bättre

Läst ite om stilnoct på flashback.info - verkar vara en trevlig lite sak, däremot doseras den ju rätt så kraftigt på 20 mg om jag inte har helt fel? Hur mycket hade du doserat utav Allam?

Citat:
iaf i patong

Tackar så hemskt mycket för all information du har tillhanda givit !
Som sagt, hemskt tacksam!
Citera
2011-01-27, 14:43
Medlem
rudanRs avatar
hittade en liten tråd om allam https://www.flashback.org/t657437 men 7 mg och lite öl. men kanske skulle börja med 2-4mg först
Senast redigerad av rudanR 2011-01-27 kl. 14:54.
Citera
2011-01-27, 14:56
Medlem
killergreens avatar
Citat:
iaf i patong

du blandar ihop zopiklon(imovane) med alprazolam...
Citera
2011-01-27, 15:02
Medlem
rudanRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killergreen
du blandar ihop zopiklon(imovane) med alprazolam...
okej kan vara så köpte en heldel där, 30st 2mg och 10 7,5 (zoplikon?) men allam var riktigt trevligt uppemot 6-8mg
Citera
2011-01-27, 15:08
Medlem
killergreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerToThePeople
Som sagt, jag har spenderat några timmar att läsa igenom Resor/Thailand forumet där de flesta poster gällande droger och Thailand (mer specifikt Phuket) har blivit flyttade till "Övriga Droger". Även sökt på Thailand i de flesta olika grenarna utav drogforumet, samt spenderat ytterliggare en timma på att gå igenom de trådar som i alla fall haft något vettigt i sig.

Nu är fallet väldigt simpel, jag behöver få tag i någon form utav drog förre helgen faller över sydöst Asien. Jag söker efter receptfria tabletter som i en fin mix ger en fin tripp, jag söker efter gräs eller cola - och i så fall detaljerad information om langare eller specifika områden där man säkert kan handla - Tänker d.v.s. inte gå ner på stranden och säga "YES I WANNE BUY!" till första desperata thai pojken som frågar.

Som sagt, säkerhet kommer förre allt. Även tiden, hade dock som sagt varit väldigt trevligt att få det tills helgen.

Jag vill även notera att jag läst de flesta trådarna gällande Thailand + Droger så tänker göra en liten check lista över saker jag inte tänker göra;
* Vänta på en Thai som erbjuder gräs på stranden.
* Fråga människorna på "Ska Bar" bara för att det är ett reagge ställe.
* Gå till första bästa horställe med stora förhoppningar.
* Leta efter eventuella langare på Patong under nätterna (finns det något dummare än att köpa droger när du befinner dig i en mängd av andra människor och poliser som kontrollerar så inget händer utlänningarna?)
...

Jag hoppas ni förstår poängen.
ska du köpa hyffsat billigt på apotek så undvik öarna och håll dig till Bangkok, Pattaya och Phuket/Patong. Större mängd lika med pruta till dig ett billigare pris
ha d
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in