Det finns gott om gratis sätt att träna på, så blir det kris kan du alltid sluta gå till gymmet och träna på annat sätt.
Och tänker du på vilka råvaror du köper kan du äta extremt billigt. Jag har kunnat få ner portionskostnaden till 5 kr per portion, och då pratar vi inte anorektikerportioner. Vet att det nämnts tidigare i tråden det här med mat, men alla är inte medvetna om vilken extrem skillnad man kan få bara genom att leva på billiga råvaror. Kolla kilopriser i mataffären också!
Kläder etc. kan man köpa second hand, inte alltid man tänker på det heller. Om man nu behöver nya kläder alls, bäst är ju att slita på dem tills de går sönder
Vet inte om du är intresserad av tidningsprenumerationer, men dagstidningar kan man ju läsa på nätet t ex.
Vet inte om jag kommer på mer tips. Jag är själv inte student men lever relativt billigt ändå eftersom jag åker utomlands för mina pengar etc. Har också nyligen betalat av en skuld i förtid. Man mår väldigt bra av att leva såhär. Tänk såhär: Om du inte kan skaffa ett extrajobb så "jobbar" du ju ihop pengar ändå när du t ex lagar mat, genom pengarna du sparar in genom att laga den faktiskt kan gå till annat, såsom räkningar/hyra (Eller till en buffert för detsamma om du skulle dra in för lite någon månad).
Lycka till